Villa Lara

• Goed: 7 - 8

Super verblijf

e meijer
27-8-2013

De eigenaars zijn zeer vriendelijk en erg gastvrij, het appartement is erg mooi en netjes er wordt iedere dag schoongemaakt. Vele strandjes in de buurt, je komt hier weer helemaal uitgerust vandaan.

Heerlijk appartement

Christianne
29-8-2012

Heerlijk appartement in een mooie villa (met nog 5 andere appartementen en de woning van de vriendelijke eigenaar). Het appartement was bijzonder ruim en schoon. De bedden waren heerlijk en de airco werkte goed. Groot balkon erbij en beneden een fijn zwembad. Op loopafstand van de zee, waar een leuk restaurant zit en waar je goed kon snorkelen. Echt een fijn plekje voor een vakantie in Istrie. Het ligt op 10 minuten van Umag en op een uur van Rovinj. Dicht bij de Sloveense grens. Voor ons was het onze laatste vakantieweek en we zijn vanuit Villa Lara rechtstreeks terug naar NL gereden.

zeer rustig gelegen

sita berg
18-8-2012

Villa Lara ligt 8 km van het centrum. Zeer rustig gelegen. Het uitzicht is op het zwembad van het appartement of aan de straatkant. Op loop afstand is er een kleine supermarkt (kampwinkeltje). Op loopafstand heb je een rotsstrand, niet echt geschikt voor hele kleine kinderen.

Iedere dag word de kamer schoongemaakt, prima. De accomodatie heeft geen restaurant, als je wil koken op de kamer moet je dit op een 2 pits elektrisch kookplaatje doen, de 2 gaspitjes zijn niet aangesloten. De eerste 3 jaar kwamen hier veel nederlanders, de eigenaresse gaf aan dat er de laatste jaren veel duitsers en italianen dit app boeken. App is erg gehorig.

Fantastische vakantiewoning

Fam. van den Bliek
12-9-2010

Zeer mooie, luxe, volledig ingerichte vakantiewoning. Het app. werd iedere dag met een kleine poetsbeurt schoongehouden. Wij hadden een app. voor 6 personen met vieren. 2 badkamers, voldoende handdoeken en keukendoeken. In het weekend schoon beddengoed. Prima onderhouden chloorwater zwembad, voldoende lig- zitstoelen en parasols. De taverne was nog niet klaar, misschien volgend jaar? Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen. Alleen in aanwezigheid van andere gezinnen met kinderen kan het app. een beetje gehorig zijn. De eigenaren Vlado en franca zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Kortom een SUPER vakantie gehad in Villa Lara.

Villa Lara ligt in een rustige wijk op loopafstand van zee. Het appartement is ruim, schoon, koel (airco!) en van alle gemakken voorzien. Ook de bedden zijn goed. Handdoeken, theedoeken en zelfs tafellinnen is aanwezig. Wij waren verrast dat er elke dag een dame kwam voor een kleine poetsbeurt en het legen van de prullenbakken! Super! De villa heeft 6 appartementen + woning van de eigenaar. Zwembad en tuin deel je. Het zoetwaterzwembad is erg fijn (i.t.t. veel zoutwaterbaden in Kroatië). In onze vakantie waren er 3 NL, 2 DU en 1 Italiaans gezin. De kinderen speelden af en toe samen; verder is iedereen op zichzelf. Dat is prima en lekker rustig! Soms zijn er ligbedden te weinig en wij dachten dat de eigen "Taveerne" al klaar zou zijn. Misschien volgend jaar. Binnen 1 uur rijden is genoeg te zien en te doen. De eigenaren Vlado en Franca zijn erg aardig en geven goede restauranttips (El Faro en visrestaurant Toni). Bij vertrek kregen we nog lokale wijn mee! Geweldig! Prima vakantie!

In tegenstelling tot de eerdere beoordeling, zijn wij van mening dat dit juist het perfecte oord is voor mensen (gezinnen) zonder jonge kinderen. De eigenaar is namelijk erg zuinig op zijn complex. Die houding zou kunnen leiden tot een beperkt gevoel van bewegingsvrijheid voor de gasten, in de trant van uitkijken waar je loopt en continu controleren of de kinderen nergens aan zitten dan wel teveel lawaai maken. We hebben als gezin ongemerkt meer op onze tenen gelopen dan gewenst. Zonder rancune is deze plek in onze beleving geheel aan te bevelen voor de absolute rustzoeker die een luxe onderkomen in deze specifieke regio wenst en zich terloops niet hoeft te bekommeren om de kinderen.

Wij zijn er met ons gezin naartoe geweest. Ideaal om met baby's en tieners naartoe te gaan. Leuk zwembad, gezellig appartement. Leuke huisbaas Vlado die gerust alle lekkere restaurantjes in de streek uitlegt. Goede ligging bovenaan Kroatië, ideaal om Slovenië en Italië eens te bezoeken. Lekker weer. Kortom alles wat een zomerreis moet hebben.

Een aanrader!

Willem Smeets
17-6-2009

Wij hebben er, mede door de geweldige gastvrijheid van Vlado en Franca en het

ronduit prachtige appartement een mooie tijd gehad (juni 2009). (rots-)Strand

dichtbij, genoeg restaurants etc. Deze accomodatie is een geweldige aanrader.

Henny, Giel en Elleke Smeets.

2007

een rustig en mooi complex wat nog niet helemaal af is, maar het is er goed toeven en de eigenaar is een vriedelijke man, leuk zwembad niet te groot maar voldoende. de kamers zijn netjes en worden goed schoon gehouden. alleen jammer dat er geen zandstrand is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Lara in Umag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Lara scoort een 9.27 uit 10 op basis van 15 reviews.