Camping Kanegra

Meer campinginfo

37 reviews over Camping Kanegra

• 9petra18-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Toen wij er waren heerlijk rustig terwijl park wel vol was. Alleen is het park niet geschikt als je slecht ter been bent want de wegen om op het strand te komen zijn erg steil en ongelijk.

• 8Staat v/h sanitair

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Ger en Sun06-02-2018

Wij stonden in de 1e rij met uitzicht op het water met aan de overkant van het water Slovenie, en in de verte de bergen van Italie, het uitzicht is fantastisch gewoonweg onbetaalbaar de toiletten is de gehele dag iemand aanwezig om het schoon te houden helemaal top en voorde rest moet je toch zelf zorgen voor een leuke vakantie en dat is ons voor 100 procent gelukt maar deze camping komen wij Zeer zeker weer. Groetjes G & S

• 2017
    9Ger en Sun10-08-2017

Super Fantastisch Geweldig Heerlijk

Wij hadden een prachtige plek aan het water , met een fantastisch uitzicht, het weer was helemaal top de toiletten werden goed schoon gehouden, wat wil een mens nog meer, wij gaan daar zeer zeker weer naar toe.

• 10Linda10-08-2017

Fijne rustige camping

Hele fijne rustige camping met vrij kleine plekken. Met onze caravan , voortent en luifel kon de auto niet meer op onze plek staan , geen probleem wij wilde de auto op de algemene parkeerplaats zetten maar dit was niet de bedoeling volgens een onaardige , brutale gast die de hele dag rondrijdt op een scooter. Wij hebben uiteindelijk toch de auto op de algemene parkeer plaats gezet. De ligging vlak aan zee is fantastisch. Onze fietsen hebben we niet kunnen gebruiken , eerdat je van de camping bij de receptie bent waar fiets routes zijn ben je al helemaal kapot vd hellingen. Aanrader : boottocht met boot Delphin naar Rovinj deze is te boeken langs de boulevard in Umag. Bezoek aan het plaatsje :Groznjan is zeer de moeite waard, half uurtje rijden vanuit de camping. Vanwege de enorme files die er iedere dag staan bij de grens met Slovenië wordt een uitstapje naar Slovenië en Italië een lange rit . Er lopen veel geklede mensen vanuit het aangrenzende geklede bungalow gedeelte over de naturisten camping. Verder 4 goede niet dure restaurants aanwezig op camping en bungalowpark. Oorverdovende herrie tot 4 uur snachts vanuit het aan de overkant gelegen Slovenië , neem dus oordoppen mee!

• 10Eetgelegenheden

• Oude reviews

6Ad15-08-2016

Nooit Meer

Ga er niet heen heel de nacht heel de week tot 04.00 uur bons harde muziek en je zal niet slapen als je er toch heen gaat. Wij gaan er niet meer heen. Waardeloze Camping . FKK gedeelte en textiel gedeelte geen controle nergens op. WC en douches waren perfect en werden elke dag schoon gemaakt meerdere malen. Vier weken geboekt na twee weken al thuis.

• 10barry hulshof03-07-2016

fantastisch

van te voren reserveren dan kom je niet voor verrassingen te staan . wij hadden een mooie plaats en aan de muziek van de overkant kan je je storen maar wij stonden op een plaats waar je er bijna niets van hoorde. het eten was erg goed de ober een hele vriendelijke jongeman. sprak vloeiend zijn talen. bij de receptie werden we ook in het Engels geholpen. kortom een plaats om terug te komen wij hebben dus voor volgend jaar al weer geboekt.

• 10Eetgelegenheden

• 8Dennis17-09-2015

Heerlijke camping

Geweldige camping aan zee waar vind je dat zo. Zijn er nu voor de tweede keer geweest. Lekker en betaalbaar eten in de diverse restaurants die de camping bied. Weekends vaak disco muziek van uit Piran je kunt je er aan storen maar ook accepteren. Jammer is het dat de Nederlandse "kleine" kinderen zich niet echt verstaanbaar kunnen maken bij het animatieteam. Een leuke en kleinschalige camping voor iemand die niet van massale mega campings houd.

• 7Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 9Caja03-08-2013

Geweldige naturistencamping

• FKK Kanegra in Umag is een kleine, vriendelijke naturistencamping. Schoon, dicht bij het strand en heerlijk en goedkoop en lekker eten

• aan de overkant in Slovenië zijn er regelmatig muziekfeesten tot diep in de nacht en zijn duidelijk te horen en badkleding wordt toegestaan.

• 7Rien en Anne-Marie22-06-2013

mooie plek, maar niet begin juni

Wij waren de eerste drie weken van juni 2013 op camping Kanegra. De camping licht 9 km over de grens met Slovenie Bij aankomst word je op de receptie ontvagen in het Duits of Engels. Wij hadden vooraf gereserveerd en kregen een mooie plek direct aan zee. Op donderdag 6 juni werden wij s'avonds verrast door oorverdovende muziek, of iets wat voor muziek door moest gaan. Deze verrassing duurde van s'avonds 8 uur tot s'morgens 7 uur, dus je slaapt geen oog. Vrijdag zaterdag en zondag nacht werden wij verblijd met de zelfde muziek, dus weer niet slapen. Overdag was het rustig, want dan sliep de jeugd dus wij ook. Na 4 nachten was het feest voorbij en werdt het een rustige camping. Toen wij bij de receptie een opmerking maakten over de overlast werd ons gezegd dat wij dan maar een andere camping moesten zoeken De omgeving is leuk en het winkelen in Koper en Lucija in Slovenie is goedkoper dan in Kroatie (Lidl en Tus) Al met al een leuke vakantie maar de eerste week weinig slaap.

• 8Staat v/h sanitair
      • 6Eetgelegenheden

• 7Jane23-08-2011

Prachtig! Maar duur.....

Mooie camping, klein voor Kroatische begrippen (193 plekken). Veel gereserveerd, dus konden maar 2 nachten blijven. Geweldig sanitair, blinkend schoon en heerlijke buitendouches. Minpunt van deze camping is de prijs en het feit dat ze 20% (!) extra rekenen als je minder dan 3 nachten blijft. Dit werd zelfs doorberekend als je niet langer kon blijven ivm reserveringen. Curieus!

• 8Eetgelegenheden

2 tips over Camping Kanegra

• Martin, 15-08-2009

Oh ja, nog eentje: op het park zitten een paar restaurants. Wij maakten gebruik van Taverne Lama en dat beviel goed. Op donderdag in het hoogseizoen wel reserveren, er is dan varken van het spit (geef ons maar gewoon een schnitzel) en dan is het druk. Alijd voorafje gratis en borrel/ijsje van het huis tijdens het afrekenen.

• Martin, 15-08-2009

De beste Pizza's eet je bij restaurant LAV. Na de uitgang van het park volg je de weg en steek je de grote kruising over, aan je rechterhand tref je na 500 meter het Italiaanse restaurant.

Op ongeveer 80 kilometer tref je Postonja (Slovenië) voor een bezoek aan de enorme grotten. Entree 20 euro pp en 13 euro tot 16 jaar (2009) maar zeer de moeite waard.

Grote supermarkt (alles te koop) voor Umag, kaas is er erg duur maar Slovenië kent de Lidl dus als je daar toch een keertje bent.....

0 vragen over Camping Kanegra

• VerzorgingHalfpension
      • SchaduwplaatsenAanwezig
      • NaturistencampingJa
      • BBQToegestaan

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer