Camping CampingIN Park Umag (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°7°
Camping CampingIN Park Umag (Glamping)
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor CampingIN Park Umag (Glamping) voor je op een rij gezet:

65 tips over Camping CampingIN Park Umag (Glamping)

Michel van Nieuwland, 9-8-2017

Zie mijn review voor tips!

p_de_mooij, 23-10-2015
Opblaasbare luchtbedden etc. meenemen vanuit NL. Het artistieke stadje Grožnjan is echt een aanrader. Wij kwamen hier per toeval tijdens het geocachen maar het was echt zo'n leuk stadje bovenop een berg. Een schitterend uitzicht en in het kleine stadje laten verschillende kunstenaars hun kunsten zien.Novigrad vonden wij ook een gezellig stadje. Leuker nog dan Umag waar wij de mensen een beetje opdringerig vonden bij de eetgelegenheden en de winkels. Het dolfijnen spotten vanuit Rovinj is ook top
williamjoostman, 21-9-2014

- neem beslist waterschoentjes mee

- wil je vaker met de caravan naar Kroatie; overweeg dan om de caravan daar te stallen

- bezoek ook eens de Zunibar. Deze ligt ongeveer 500 meter vanaf de camping, dus loopafstand, in de richting van Novigrad.

- varen langs de kust (dagtour met boot; incl éénvoudige lunch, wijn, limonade, bezoek aan het mooie Rovinj)? boek NIET op de camping maar ga naar de haven van Novigrad

- ons viel op dat er bij winkels in de steden onderhandeld kon worden over de prijs

pinotte, 18-8-2014
Als je van een knusse familie camping houdt, zouden we zelf niet voor kiezen. Verder zijn waterschoenen en muggenspul erg handig.
Francoise Loogman, 17-8-2014
Leuke dorpjes in de buurt, maar je hebt wel een auto nodig. En op ongeveer 10 km afstand van de camping is er een waterglijbanenpark, altijd leuk met kinderen.
Ron Boesten, 2-8-2014
Geen WIFI aanschaffen op deze camping. Koop in Umag een kaartje van VIP data only en je hebt in ieder geval ontvangst. Zeker wanneer je met kinderen daar bent een gerust gevoel dat zij je kunnen bereiken. In deze service kan de camping NIET voldoen.

p_de_haan, 2-8-2014
Meerdere voorzieningen over het terrein verspreid zoals voetbalveldjes, tafeltennistafels, zwembaden en dergelijke. Zorg dat mensen niet de tent uitgeblazen worden door de muziek. Verbeter de internetverbinding. Zorg dat de faciliteiten en gelijkwaardige plekken van een gelijkwaardig niveau zijn.
pmsmulders, 9-7-2014
In Funtana ligt een DIno park, leuk voor de kinderen
fredvdbosch, 5-5-2014
In een eerdere tip staat dat Porec op 60 km ligt, maar het ligt op maar 30 km. Naast de genoemde restaurants hebben we ook nog goed gegeten bij restaurant 'Mandrac' in Novigrad en 'Delizia' in Umag.
Monique ter , 2-5-2014
Voor kleine kinderen is het ideaal om een fietsje/loopfietsje mee te nemen.