Camping CampingIN Park Umag (Glamping) ****

Camping CampingIN Park Umag (Glamping) ****

Camping CampingIN Park Umag (Glamping)
Camping CampingIN Park Umag (Glamping)
7,7

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor CampingIN Park Umag (Glamping) voor je op een rij gezet:

756 reviews over Camping CampingIN Park Umag (Glamping) in het Nederlands

Grote camping, goed onderhouden.

Stacaravans worden keurig onderhouden.

Vriendelijk personeel. Wij stonden in het begin niet bij onze vrienden, maar de camping heeft er alles aan gedaan dat wij na 2 dagen wel bij hun in de buurt stonden.

Leuke dorpjes in de omgeving. Enige nadeel voor ons was het strand dat aan de camping lag. In mijn ogen te klein strand met te weinig ligbedden voor zo'n grote camping. Je kan wel op de rotsen liggen aan zee maar dat vond ik niet ideaal met kinderen.

Heerlijke vakantie gehad.

Monique, 3-2-2018

Heel grote camping, wij zaten in een 3 slaapkamers-stacaravan met airco en vaatwasser (want dat is voor mijn écht vakantie) vrijwel aan de rand, vlakbij zee, prachtig uitzicht, mooie zonsondergang. Strand is er niet echt, waren voornamelijk rotsen, maar met heel helder perfect snorkelwater. Zwembad was heerlijk. Omgeving is echt de moeite waard om te verkennen, Rovinj is een mooi havenstadje. In de buurt ruim voldoende grote supermarkten, voordelige Lidl is een half uur rijden, maar voor ons (met kids die bepaalde voorkeuren hebben) zeker de moeite waard.

Ruim opgezette camping

Gerard, 28-1-2018

Mooie ruim opgezette, zeer grote camping, waar wij nu 3 keer zijn geweest.

Telkens op het veld voor sanitairgebouw 3 gestaan, waar zeer ruime staanplaatsen zijn.

Jammer dat Park Umag sinds 2 jaar voor "ons veld" is uitgebreid, waardoor het zicht op de zee is verdwenen.

De kustlijn is prachtig aangelegd in de afgelopen jaren, met een diversiteit aan zon-/ speel- en zwemgelegenheden.

Sanitairgebouw 3 is vrij oud met slecht sanitair en dus ook niet heel erg schoon.

Veel te doen voor alle leeftijdsgroepen en zeker bar Canova is erg gezellig, zowel overdag en 's avonds.

In het zwembad kwamen wij niet veel..., erg druk en de urine overtrof soms de chloorlucht.

Wij hebben op Park Umag overigens wel 3 leuke vakanties gehad.

Megacamping

Patric, 18-11-2017

Grote langgerekte familiecamping die geheel direct aan zee ligt. Grote plaatsen met merendeels voldoende schaduw. Zwembad is in verhouding aan de te kleine kant maar dat maakt de prachtige kustlijn wel enigzins goed .

Mooi grote Camping met goede voorzieningen

Digiton, 18-9-2017

Pluspunten: Goed sanitair, mooie ligging direct aan het strand. Goede prijs kwaliteit. Dagelijks (veelvuldig) onderhoud van de camping, zoals sanitair, paden, strandplaatsen etc. Klachten worden direct verholpen. Goede Wifi verbinding.

Minpute:Aanbod van groente en vleesproducten in Supermarkt (september 2017). Dan even naar een grote Supermarkt (Kaufland) is wel 8 km lopen. Camping was ongeveer voor 1/3 bezet tijdens ons verblijf. Ik vraag me af wanneer de camping vol bezet is of er genoeg plaatsen zijn aan het strand en in de zwembaden. Bij regen kom je met je camper moeilijk of niet van je standplaats (kleigrond en lichte hellingen, hierdoor slippende banden. Voordeel even melden bij receptie en je wordt uit de klei getrokken.

CampingIN Park Umag Team, Marketing dep., 4-10-2017
        Dear Digiton, we would like to thank you for visiting us and for taking the time to write this review. We are sure it will help our future guests to decide if this is the campsite for them. Yes, during the september offer in our supermarkets is not as in the high seasno, but wery close to the campsite you can find little markets that have a better offer. We hope that you decide to visit us again next year, best regards,

Mooi en groot park

Ab, 9-9-2017

Grote camping, mooie ligging, aan het water. Zwembad klein voor grote camping
        CampingIN Park Umag Team, Marketing dep., 22-10-2017

Dear guest,

thank you for your visit and we hope that you choose us again next year. Wi will pass your comment to our managment.

super

thirza kanon damen, 3-9-2017

er was niets niet goed alles was super van de camping tot de animatie restaurants de mensen die er heel hard moeten werken en gewoon blijven lachen ik heb al geboekt voor 2018
        CampingIN Park Umag Team, Marketing dep., 13-9-2017

Dear thirza,

thank you for your great comment, be sure that we will pass your praise to the rest of our team.

We expect to see you again,

Best regards,

Voor het 2e jaar, zeker een aanrader!

Suzanne, 1-9-2017

Afgelopen zomer zijn wij voor het 2e jaar naar Park Umag geweest in Kroatië. Wij vinden dit beide een hele fijne camping, met grote plaatsen waar je een grote tent/caravan op kan zetten. Ontvangst bij de receptie is fijn, personeel is vriendelijk. Personeel spreekt alleen goed Engels en Duits. Toiletgebouwen worden gehele dag schoongemaakt, zien er hierdoor keurig uit. Vanaf onze plek liep je zo het strand op, heerlijk. Aan de zee kun je in de zon liggen, maar ook voldoende plekken in de schaduw. Wat wij fijn vinden is dat je op de stenen of gras ligt, geen kleine steentjes of zand overal. In het water liggen grote stenen, trek waterschoenen aan! Veel vissen te zien, snorkelen is echt een tip!

Ik denk wel dat er wat meer aan de animatie gedaan kan worden, dit is voor zo'n grote camping echt te weinig. Ook is het zwembad te klein voor de grootte van de camping. Wij vonden het een top vakantie, volgend jaar weer!

Geweldig vakantie geweest

Sandra, 31-8-2017

Grote camping, op de camping rijdt een treintje (10 kuna voor een kind en 20 voor een volwassene) dan zie pas echt hoe enorm de camping is. Hebben een ontzettend leuke vakantie gehad.

Mooi zwembad, wordt goed schoongehouden.

Toiletgebouw wordt uitstekend schoongehouden!

Vriendelijk personeel.

Schone camping.

Eten op de camping is niet slecht, maar buiten de camping kun je veel lekkerder en goedkoper eten.

Supermarkten zijn erg klein, maar hebben een redelijk assortiment, heb regelmatig in een lange rij voor de kassa moeten wachten.

Het brood bij de broodkiosk is lekker, na 08.00 uur ontstaat er wel een lange rij daar.

Gebruik van de wasmachine is erg duur (€ 7,00) en het aantal wasmunten is zeer beperkt. Ben zelf drie keer bij de receptie geweest voor een wasmunt.

Het stroompunt (gezien vanaf plek 3430) lag over de weg. Let op dat je niet een te kort snoer hebt. Ook is het aantal stroompunten vanaf deze plekken beperkt.

Kortom wij zijn zeer positief over deze camping!

CampingIN Park Umag Team, Marketing dep., 13-9-2017

Dear Sandra,

we thank you for this detailed review and we hope that you decide to visit us again.

We ordered the washing coins so there will be enough of them for next year.

Fantastische vakantie

Dorien, 30-8-2017

Wel een erg grote camping, maar hier geen hinder van ondervonden. Sanitair was schoon en de camping zag er verzorgd uit. Op het strand voldoende ruimte om te liggen, ook in de schaduw.
        CampingIN Park Umag Team, Marketing dep., 7-9-2017
        Dear Dorien, thank you very much for visiting our campsite and for leaving the comment on this website. We always appreciate a nice feedback, being that negative or positive. We wish you all the best and we hope to see you again in our campsite

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping CampingIN Park Umag (Glamping) in Umag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping CampingIN Park Umag (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping CampingIN Park Umag (Glamping) scoort een 7.7 uit 10 op basis van 927 reviews.