Camping CampingIN Park Umag (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°19°
Camping CampingIN Park Umag (Glamping)
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor CampingIN Park Umag (Glamping) voor je op een rij gezet:

765 reviews over Camping CampingIN Park Umag (Glamping) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer

Gerdien
24-6-2018

De accomodatie is prima, over touroperator niks te klagen.

De camping zelf is veel te groot en niet gezellig.

Voor echt alles moet je betalen.

Gezien de enorme afstanden naar bv zwembad, supermarkt,strandvertier, is het handig gebruik te maken van het treintje. Maar dat kost omgerekend €3,- per keer!!!!

De chalets van de verschillende organisaties staan heel dicht tegen elkaar aan, vaak in de volle zon.

Er is veel te weinig parkeerplaats, dus onze auto stond bijna op t strand.

Er is nauwelijks toezicht, dus wordt er aan overlast niks gedaan, vooral niet als ze dezelfde taal spreken.

geweldig

Nancy Verswyvel
22-6-2018

geweldige vakantie gehad. vriendelijke mensen. lekker gegeten. heerlijk klimaat. De bootuitstappen zijn de moeite waard. volgend jaar gaan we terug en gaan we andere tochten maken. de plitvice meren staan op onze verlanglijst. we vonden het ook geweldig dat he tot middernacht kan aankomen op de camping. kom je na middernacht aan dan is er op de parking gelegenheid om daar te overnachten in je eigen caravan. wel goed om te weten.

Hele leuke camping

Marjolein
20-6-2018

Leuke camping, veel te doen en prachtig uitzicht..

Leuk, maar erg groot. .

Marleen
18-6-2018

Mooie camping. Met jonge kinderen minder leuk dan met oudere Kids. Animatie begint bijvoorbeeld pas om 21.00.. En bij het zwembad vrij druk en niet zo overzichtelijk.

Fijne en grote camping

Daan
18-6-2018

Hele leuke, grote camping. Inchecken ging vriendelijk en vlot. Wat nog betaald moest worden kon in Kuna's of Euro's. Paspoorten kregen we direct terug. De mobile home die we hadden gehuurd was schoon en netjes ingericht. Het zwembadje wat bij de mobile homes zit werd iedere dag schoongemaakt. De hele camping oogt schoon en netjes. Personeel is vriendelijk, zowel in de supermarkten als restaurants. De 2 supermarkten op de camping zijn wat duurder, maar in Umag vind je een grote Lidl, Kaufhaus, Plodine en Spar. Het strand bestaat uit aangelegde stenen plateaus en rotsen, met trappen kun je veilig de zee in. Ook is het leuk om tussen de rotsen en stenen krabbetjes te zoeken. Bij het grote zwembad op de camping waren er altijd genoeg bedjes. Parasols hebben ze er niet staan, dus die zou je van thuis mee kunnen nemen.

Zowel op de camping als in de omgeving is er van alles te doen. Het plaatsje Pula en de Postojna grot vonden wij prachtig!

Verliefd!!

Vermeij
18-6-2018

Voor vertrek enorm sceptisch.

Met de auto op vakantie? En dan ook nog naar een camping??

Kon me niet voorstellen dat dit echt wat voor mij zou zijn.

Me echter toch door manlief laten over halen en samen met de kids naar 'zijn' camping vertrokken.

Als ik je zeg dat ik bij vertrek huilend de camping af reed... zegt dat dan genoeg??

In 1 woord: fantastisch!

Ik heb mijn hart verloren aan Kroatië, deze camping en de cevapcici 😂

En niet alleen ik: de kids zijn ook verliefd 😍

Nooit meer

Fred
8-5-2018

Mega camping alles een topper, heerlijk aan zee, goed sanitair

Alleen de receptie is een ramp ruim 90 minuten in de rij staan, ( wat moet dit worden in het hoogseizoen ) Groot nadeel bij deze camping geen acceptatie van Anwb keycard of NKC card, willen echt je paspoort hebben, in deze tijd van fraude toch erg raar. Je zit in het buitenland zonder legitimatiebewijs. Kopie mocht ook niet. Bij uitchecken waren onze paspoorten verdwenen en na lang zoeken kwamen ze uit een trommeltje ,vreemde manier van bewaren voor een camping met 2900 plaatsen

Super!

Caro Heerding
7-3-2018

Prima vakantie gehad, alles was goed geregeld! Leuke herinneringen aan. Geen slecht ervaring gehad😃

Nooit meer iets anders!

Luus
2-3-2018

Maak van je reis ook een vakantie en neem een overnachting!

Neem alleen je eerste boodschappen mee, want je kunt daar alles kopen.

De camping is prachtig, maar wel groot! De voorzieningen zijn goed en worden keurig verzorgd, echt aan alles is gedacht!

De camping loopt langs de zee, waar douches en plateaus zijn gemaakt, om veilig de zee in te kunnen! Verder zijn er meerdere plekken om vlakbij je plek op de camping je brood en andere boodschappen kunt doen en zijn er meerdere restaurants verspreid over de camping!

Wij zijn hier al 10x geweest en hebben er met onze hond altijd intens genoten!

We wachten nu tot onze pup een beetje is opgegroeid en gaan dan ook samen met deze hond weer een heleboel vakanties op Camping Park Umag doen, want het is als we een vakantie moeten kiezen, altijd weer de plek van onze dromen!

Een echte aanrader dus!

Grote camping, goed onderhouden.

Stacaravans worden keurig onderhouden.

Vriendelijk personeel. Wij stonden in het begin niet bij onze vrienden, maar de camping heeft er alles aan gedaan dat wij na 2 dagen wel bij hun in de buurt stonden.

Leuke dorpjes in de omgeving. Enige nadeel voor ons was het strand dat aan de camping lag. In mijn ogen te klein strand met te weinig ligbedden voor zo'n grote camping. Je kan wel op de rotsen liggen aan zee maar dat vond ik niet ideaal met kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping CampingIN Park Umag (Glamping) in Umag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping CampingIN Park Umag (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping CampingIN Park Umag (Glamping) scoort een 7.71 uit 10 op basis van 936 reviews.