Appartement Apartments Polynesia

Appartement
Appartement Apartments Polynesia
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Apartments Polynesia voor je op een rij gezet:

144 reviews over Appartement Apartments Polynesia in het Nederlands

Fantastische vakantiepark

Familie van Rijn
3-12-2016

We gaan wel vaker naar Kroatie op vakantie. In oktober hebben we besloten herfstvakantie in Kroatie door te brengen. We hebben bewust een goedkope accommodatie gekozen omdat het onze derde vakantie was dit jaar. We hebben een appartement met 2 kamers gehuurd in het park. De appartement was netje en schoon. De schoonmaak vindt 3 keer per week plaats. Je betaald 50 EUR borg welke je einde van je vakantie terug krijgt. Er is een groot winkel waar je kunt shoppen. Deze is gesloten op zondag. Althans was het wel zo tijdens onze vakantie. Er is ook een groot restaurant waar je kunt eten. Het ontbijt was niet inbegrepen bij ons. Deze hebben we bij aankomst als extra bijgeboekt. Parkeren is geen probleem in het complex. Er is een groot parkeerplaats waar je gratis kunt parkeren.

Mooi hotel

Piet Verkerck
13-4-2016

Het park is mooier dan de appartementen. Wij zijn 2 weken in Appartementen Polynesia gezeten met aantal vrienden. We hadden 4 appartementen in 4 verschillende blokken gehad. Later hebben ze de appartementen naast elkaar gegeven. Het park was lekker rustig. We kunnen zeggen dat het hele park voor ons gereserveerd was. Maar vanaf 3e dag begon het druk te worden. BBQ op het teras was leuk. Je kunt zelf in de appartementen koken. Als je niet wilt, kun je gebruik maken van het restaurant in het park. Voor het zwembad moet je betalen als je gebruik wilt maken. We hebben het met 40% korting geboekt en tevreden thuis gekomen.

Topper

Femke & Marcel
12-4-2016

We hebben veel gelezen over dit hotel voordat we op vakantie gingen. Want 4 nachten van onze rondreis was in dit hotel gepland. We hebben een appartement voor 4 personen gekregen maar met 3 personen verbleven. Het is wel simple maar goed onderhouden. De badkamer was schoon en geen problemen met warm water etc. gehad. Er is een koelkast in de woonkamer. Het is een groot park met veel appartementen en villas. Verwarming stond nog aan maar we hadden geen behoefte om het te gebruiken. Voor de rest was het goed georganiseerd. Het personeel weet heel goed waar ze mee bezig zijn.

Goed service

Richard
12-4-2016

De appartementen beetje verleden maar mag niet klagen eigenlijk voor wat je betaald. Service is fantastisch. De receptie is vriendelijk en behulpzaam. Het appartement heeft een extra slaapkamer. Je kunt zelf in het appartement koken. Er is geen standaard kinderbed, deze moet je vragen als je wilt bij de receptie. Ze vragen 5 euro per nacht hiervoor. Ze hebben een restaurant met correcte prijzen. We hebben ook een excursie naar Italie gemaakt. Deze kun je ook bij de receptie bij boeken.

Joseph
8-4-2016

Het park heeft een bepaald karakter. Er is een eigen strand. Enkel in de zomer te gebruiken. Het appartement was ruim en geschikt voor 6 personen. We hadden 2 kinderen en pasten heel goed in. Geen probleem met warmwater en WC. Het wordt 1 keer per week schoon gemaakt. Als je wilt kun je tegen betaling extra laten betalen. Het is een goed voorbeeld voor een goedkope vakantie. Kroatië beviel ons goed.

Sandy Nilsson
6-4-2016

We hadden een vooroordeel toen we dit hotel geboekt hebben. We las niet altijd de beste beoordelingen. Maar het viel erg mee. Het klopt dat het een oud vakantiepark is. Maar goed genoeg om je vakantie te door te brengen. De appartementen zijn beter dan ze van buiten gezien worden. De meubels en zo zijn beetje ouderwets maar stoort zeker niet. De prijzen in de supermarkt en restaurant zijn ook volgens de normen buiten het complex.

Happy

Betty Stevens
5-4-2016

Het is afhankelijk van wat je verwachtingen zijn. Het is een vakantiepark met bungalows, appartementen en villas in Umag. We hebben een appartement dichtbij de receptie genomen. Het is handig voor parkeren en boodschappen. Deze zijn ook de dichtstbijzijnde appartementen naar het zwembad en restaurant. Voor klein kinder is er een kinderspeelplaats. Voor oudere kinderen is er alleen maar het zwembad. De keuken is voorzien van alle spullen om te koken. Er is geen koffiezetapparaat aanwezig in de appartementen. Deze moet je zelf meenemen. De badkamers zijn simple en voorzien van WC en douche.

Prijsvriendelijk

John
3-4-2016

Gezellig en prijsvriendelijk. Goede ligging t.o.v. het strand en de stad Umag. Wij zijn hier met een groep van 18 mensen geweest. Het was leuk en gezellig. Ze hebben een restaurant en een super markt. Jammer dat ze geen overdekt zwembad hadden. Deze heb je wel nodig in Maart. Het is geen luxe maar wel een prijsvriendelijke nette appartementen complex. Houd je van luxe skip dan deze. Wil je niet te veel betalen zeker doen.

Zeer tevreden klant!

Esra Kaplan
3-4-2016

Wij hebben dit appartement bezocht met mijn partner en 2 dochters. We zijn zeer tevreden, zeker een aanrader vooral als je niet van grote complexen houdt! Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Voortreffelijk

Daan & Petra
31-3-2016

Ruim en netjes....... Het is direct aan zee, zeker een plus punt voor de zeeliefhebbers. Schoonmaak is goed geregeld. Alles aanwezig om te koken. Er zijn appartementen dichtbij het restaurant en zee. Probeer deze te boeken anders moet je veel lopen. Prijs/kwaliteit is goed. Het is wat je betaald. Voor 179 euro voor week hebben we gekregen wat we verwacht hadden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apartments Polynesia in Umag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apartments Polynesia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Apartments Polynesia scoort een 6.85 uit 10 op basis van 179 reviews.