Appartement Apartments Polynesia

Hotel aan zee, Kinderhotel
Appartement Apartments Polynesia
4,1

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Apartments Polynesia voor je op een rij gezet:

Laatste review

Oude zooi

Ina,
30-8-2018

Appartementen zijn oud vies inventaris niet compleet. Op balkon betonrot. Aanrecht en douche zitten met tape aan elkaar geplakt

Kenmerken

Ina,

Renoveren!

Ivo sonneveld,
30-8-2018

Leuk park maar vraag naar een gerenoveerd appartement ! onze was vies kapot en versleten.bijna geen inventaris aanwezig!

Absoluut niet weer

Van Dijk,
26-8-2018

Prachtige plek aan baai.

Voor de rest, app. 605, in slechte bouwkundige staat. Geen schoonmaak.

Geen ligstoel en parasol bij strand. Parasol moet je zelf kopen.

Vies appartement. Restaurant kan hoeveelheid mensen niet aan. 2 avonden geen gebruik kunnen maken van HP avondeten. Dus uit eten gegaan.

Wanneer je slecht te been bent, is dit park absoluut geen aanrader ivm ondergrond en hoogte verschil.

Receptie is verre van vriendelijk en absoluut niet informatief.

Geen aanrader. Wij zijn een dag eerder vertrokken. Klaar met dit park.

Verder glijbanenpark is allang afgebroken.

Nóóit meer

Marc ter Heide,
11-8-2018

Absoluut niet doen. Huisjes hangen nog net niet met plakband aan elkaar. Overal smerig en verspocht. Douche cabine en wc goor en kapot. We waren met 5 man maar er waren zelfs geen 5 lepeltjes. Bed was kapot en bijna te ranzig voor woorden. Appartement is te warm om tussen 8 en 20 te verblijven. Geen koffie machine en zo kan ik nog uren door gaan. Volg mijn advies gooi je geld niet weg en blijf liever thuis.

Matige bungalow bij een plezierige zee

Marcel en Petra,
8-8-2018

Bungalow 917 viel tegen. Donker door kleine ramen, geen WIFI, slecht geïsoleerd en geen airco dus bloedheet, geen schone badkamer. Bedden kraken en ramen zitten los in de sponning. Een stopcontact lag in twee delen op de grond. Het maakt een verouderde indruk met achterstallig onderhoud. S nachts wakker door de brom van de airco van de bowlingbaan die op 50 meter afstand van de bungalow ligt.

Bungalow ligt wel op aangename afstand , ongeveer 200 meter, van de Adriatische Zee.

Prettig is de temperatuur van het zeewater. De zee is zeer helder en schoon, en rustig met weinig golfslag en weinig verschil tussen eb en vloed. De entree, met een betonnen “strand” en trappen die toegang geven tot de zee , is niet vrij van gevaar. Trappen zijn zeer glad door algen, waarschuwingsborden ontbreken ! We hebben meerdere mensen lelijk zien vallen! Kom je ongeschonden het water in, dan is het daar zeer plezierig vertoeven.

Prima kwaliteit/prijs verhouding

Anne,
6-8-2018

Het valt echt wel mee! De app zijn idd aan een verfbeurt toe, maar comfortabel en schoon. Zeker in verhouding tot de prijs die je betaald. Hoeveelheid pannen, bestek etc. is wat magertjes maar goed op te lossen door zelf eea mee te nemen. En achteraf hebben we het niet eens gebruikt omdat de prijzen in de restaurants veel lager zijn, en we lekker vaak uit eten zijn geweest.

En de faciliteiten op het park zijn allemaal prima!

Nooit meer

Bianca,
2-8-2018

Dat dit geen mooi park is oud en vies en smerige.

Fantastische vakantiepark

Familie van Rijn
3-12-2016

We gaan wel vaker naar Kroatie op vakantie. In oktober hebben we besloten herfstvakantie in Kroatie door te brengen. We hebben bewust een goedkope accommodatie gekozen omdat het onze derde vakantie was dit jaar. We hebben een appartement met 2 kamers gehuurd in het park. De appartement was netje en schoon. De schoonmaak vindt 3 keer per week plaats. Je betaald 50 EUR borg welke je einde van je vakantie terug krijgt. Er is een groot winkel waar je kunt shoppen. Deze is gesloten op zondag. Althans was het wel zo tijdens onze vakantie. Er is ook een groot restaurant waar je kunt eten. Het ontbijt was niet inbegrepen bij ons. Deze hebben we bij aankomst als extra bijgeboekt. Parkeren is geen probleem in het complex. Er is een groot parkeerplaats waar je gratis kunt parkeren.

Mooi hotel

Piet Verkerck
13-4-2016

Het park is mooier dan de appartementen. Wij zijn 2 weken in Appartementen Polynesia gezeten met aantal vrienden. We hadden 4 appartementen in 4 verschillende blokken gehad. Later hebben ze de appartementen naast elkaar gegeven. Het park was lekker rustig. We kunnen zeggen dat het hele park voor ons gereserveerd was. Maar vanaf 3e dag begon het druk te worden. BBQ op het teras was leuk. Je kunt zelf in de appartementen koken. Als je niet wilt, kun je gebruik maken van het restaurant in het park. Voor het zwembad moet je betalen als je gebruik wilt maken. We hebben het met 40% korting geboekt en tevreden thuis gekomen.

Topper

Femke & Marcel
12-4-2016

We hebben veel gelezen over dit hotel voordat we op vakantie gingen. Want 4 nachten van onze rondreis was in dit hotel gepland. We hebben een appartement voor 4 personen gekregen maar met 3 personen verbleven. Het is wel simple maar goed onderhouden. De badkamer was schoon en geen problemen met warm water etc. gehad. Er is een koelkast in de woonkamer. Het is een groot park met veel appartementen en villas. Verwarming stond nog aan maar we hadden geen behoefte om het te gebruiken. Voor de rest was het goed georganiseerd. Het personeel weet heel goed waar ze mee bezig zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apartments Polynesia in Umag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apartments Polynesia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.