Vakantiehuis Stancija Zavod

54 reviews over Vakantiehuis Stancija Zavod in het Nederlands

Rust!

Fam vd pol
18-8-2018

Het is een ontzettende lekkere plek om tot rust te komen . Alles klopt . Keurig schoon.. binnen een half uur kan je drukke plekken in istrie op zoeken. Vindt je rust fijn dan zit je hier perfecto !!

This must be Heaven!

Karin & Hans
30-7-2017

We kunnen eigenlijk heel kort zijn, de titel zegt eigenlijk alles al...

Stancija Zavod it is een geweldige locatie en we kunnen geen negatieve punten bedenken behalve dan dat het voor ons veel te kort was, we hadden nog graag willen blijven :-)

Het appartement Pod Dubon is ruim, schoon en werkelijk van alle gemakken voorzien. Bij aankomst stond er al water in de koelkast en wijn op tafel als welkom!

Het landgoed is ook prachtig met een mooi zwembad, ligbedden en diverse zitjes.

De eigenaren Nelleke & Albert zijn lieve en attente mensen die ervoor zorgen dat je niets te kort komt; een welkom met een goed glas wijn, lokale worst en kaas specialiteiten. Je krijgt waardevolle tips waar boodschappen te doen, je lekker kunt eten en de mooie plekjes in Istrie te vinden zijn.

Het hele landgoed is perfect gerestaureerd en ingericht, je kan aan alles zien dat de eigenaren alles met professionaliteit en een zeer goed oog voor kwaliteit en details gedaan hebben.

Wij gaan zeker terug!!

Droomverblijf met super eigenaars

dirksan
28-7-2017

Na een rit van +/- 1 kilometer door een zandweg kom je terecht in het paradijs.

Complete rust, super uitgerust appartement, de uitbaters Nelleke en Albert denken aan alles. Zo vind je in de koelkast al gekoelde drank !

Hun lijst van resto's in de buurt bevatten pareltjes.

Door zijn centrale ligging zijn Porec, Pula, Rovinj vlot te bereiken

Een echte aanrader als je tot rust wil komen. Dit huis is als in een droom, er straalt rust van uit! Er is voldoende privacy en het ontbreekt je aan niets, overal is aan gedacht. We werden hartelijk ontvangen met een hapje en een drankje uit eigen streek door Nelleke en Albert. Zij staan voor je klaar als je hulp nodig hebt en geven tips en adviezen over leuke stadjes en restaurants in de buurt. Het is heerlijk vertoeven aan het zwembad dat gevuld is met zout water, wat heerlijk aanvoeld. Het wifi bereik is uitstekend, ook daar is over nagedacht! Nelleke en Albert, jullie krijgen van ons een dikke 10, we hebben niets kunnen vinden wat niet goed was!

Geweldig, wat een paradijs!

Martine Hinterding
5-7-2017

Wat een ontzettend fijne plek! We hebben genoten van de rust, het prachtige uitzicht, het mooie zwembad. Op het terras zitten, luisteren naar de wielewaal en de kwetterende puttertjes. We verbleven in Pod Dubon, een uitstekend uitgerust appartement met een goede keuken en goed keukengerei. Onze ervaring is dat er meestal geen goede messen zijn en geen goede koekenpan. Hier wel, erg fijn! Verder is een positief punt dat de bedden heel goed zijn. Ik heb geen makkelijke rug en ben daarom kieskeurig voor wat betreft bedden, maar hier geen last. Rest me nog Nelleke en Albert hartelijk te bedanken voor de gastvrije ontvangst. Prettige mensen die graag een praatje maken en advies geven, maar zich ook op de achtergrond houden en je met rust laten. Top!

Paradijs op aarde

Coby Hensbergen
1-7-2017

Dit was onze zesde keer op deze fantastische plek! Prima ontvangst door de prima gastheer en gastvrouw..

Alles tot de in de puntjes verzorgd..

Wederom genotenvan de prachtige omgeving en de heerlijke restaurantjes.

Een paradijs!

MarMen
10-10-2016

Dit is niet te beschrijven, dit is zo mooi! De rust, de ruimte, de gastvrijheid, de omgeving. Wij zijn verliefd geworden op dit paradijs.

Waanzinnig mooi

Familie Verboort
13-9-2016

Stancija zavod is voor ons de 2e keer dat we hier verblijven en het blijft een prachtige locatie voor een geweldige vakantie

De rust is onbetaalbaar en de natuur is prachtig

De gastvrijheid van nelleke en Albert is geweldig en we voelen ons hier erg op ons gemak.

Fantastisch, nog een keer

hanneke
31-7-2016

Reisbeschrijving goed lezen; verder alles goed

Prachtige accommodatie midden in de natuur .

Adrie en Lia
29-6-2016

Laat je verrassen! Deze accommodatie heeft alle voorzieningen om je vakantie te laten slagen. De rust, de stilte, vogels, vlinders en nog veel meer. En mooie dorpjes en stadjes en de Istrische kust zijn in korte tijd bereikbaar. Gastvrouw en gastheer weten waar ze mee bezig zijn. Ze zijn op de achtergrond aanwezig om het je naar de zin te maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Stancija Zavod in Tinjan , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Stancija Zavod zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.