Appartement Villa Jadranka

Met oudere kinderen

Fantastisch!

Fam. de Greef
14-8-2018

Mooi, schoon, in 2018 opgeknapt, appartement met goede bedden, moderne badkamer en airco. Het zwembad is heerlijk om te zwemmen en daarna luieren op goede ligbedden. De eigenaar is behulpzaam bij vragen.

Mooie tuin met fijn zwembad!

renedaan
7-8-2013

Wij zijn (Juli 2013) een week hier geweest en het was prima. Goed (opgemaakt) 2-persoons bed in de slaapkamer. De kinderen hebben goed geslapen op een bedbank waar schoon beddengoed voor klaar lag. Op een paar kleine dingen na was de keukenuitrusting goed. De koffiekopjes en glazen waren een beetje bij elkaar geraapt en bijvoorbeeld een broodmes ontbrak. Hoewel er altijd wel wat punten van kritiek zijn, was het appartement schoon. De mooi aangelegde tuin en het zwembad waren erg prettig! Gevoelsmatig streefde de eigenaar er wel na om het netjes te houden en ook de rust rondom te bewaren. Logisch natuurlijk maar af en toe moeten kinderen ook een bommetje in het bad kunnen maken. Alles was wel te overleggen en kon je ook gebruik maken van de bbq. Strand was lopend te doen maar kun je dan het beste richting camping Brioni of zeker strandschoentjes dragen! Fazana ligt erg dichtbij (auto 5-10 min) wat een gezellig plaatsje is. Dagje (vanuit Pula) met boot Melisa weggeweest, aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Jadranka in Stinjan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Jadranka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.