Vakantiepark Skiper

• Activiteiten4,9
  • Onderkomen7,0

3 tips over Vakantiepark Skiper

lvgoor, 1-9-2015
Niet missen: Brijuni. Met de auto naar Fazana, met de ferry naar het hoofdeiland. Huur een fiets!! en cross dit paradijsje door, dan kom je overal in deze vroegere residentie van Tito, waar hij zijn van bezoekende staatslieden cadeau gekregen wilde dieren verzameling hield, zodat Brijuni een wild life park werd. Van die uitverkoren cadeaus leeft nu, 35 jaar later, alleen nog de olifant, maar de staat Kroatie onderhoudt Brijuni als nationaal park en heeft wat dieren toegevoegd. Enig.
lvgoor, 1-9-2015
Groznjan ligt bovenop op zo'n typische puist in het landschap, en is een "hub" van creatievelingen, een heerlijk allegaartje van positiviteit en leuke ingevingen. Het eerste het beste terras meteen geweldig lekkere huisgemaakte Slavische taarten, prachtig uitzicht en leuke mensen. De hele juli maand is er jazz-festival. Altijd zijn er de beeldend kunstenaars en je moet je inhouden om niet overal leuke theepotten of beschilderde lakens of keramiek sieraden etcetera mee te nemen. Have fun!
lvgoor, 1-9-2015
Buurman Alberi heeft een eigen moestuin. De oogst serveert hij in zijn monoba (eethuis) samen met de bekende stevig gekruide cevapcici of de voor de kust gevangen baars en dorade. Groente en fruit zo uit de tuin op je bord, en van de Kroatische terras rode druif en malvasia witte druif maakt hij zelf wijn, goed koud best te doen ;-) Natuurlijk heeft hij palincinka als toetje, maar als klap op de vuurpijl verse limoensorbet, of er een engeltje...

We hebben een aantal aanbieders voor Skiper voor je op een rij gezet:

Vacanceselect
Vacanceselect