Vakantiepark Skiper

Nederlander
26-9-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Het appartement is er gehorig. Er zijn geen activiteiten in de avond, iedereen zit op het balkon naar elkaar te kijken. Bij aankomst waren er geen kamers beschikbaar met zeezicht, was wel aangegeven. Vakantie gangers welke na ons aankwamen uit de voormalige de Oostbloklanden kwamen wel aanmerking voor deze kamers. Het personeel bij de receptie heeft een sterke voorkeur voor mensen uit hun buurlanden! Dit is pure discriminatie.

• Activiteiten5
  • Onderkomen6

Prachtg mooi appartement maar erg gehorig. Je hoort de boven/naaste lopen en met stoelen schuiven. Er is de avond weinig te doen op het park. Er is geen bar of gebouw dat open is in de avond. iedereen zit eigenlijk in zijn appartement en dan hoor je elkaar goed. Het is schoon en netjes. Er is airco in de woonkamer maar helaas niet in de slaapkamer. Bed ligt niet lekker en is te klein voor de mannen van 185 cm en langer. Personeel is ontzettend aardig en heeft voor iedereen een vriendelijk woord. Restaurant is duur en deftig. Leuk voor één keer. Complex ligt afgelegen dus wil je uit of op een terrasje zitten jnde avond dan moet je naar Umag (10 km). Zwembad is mooi en schoon. Goed beveiligd ook. Bar bij het zwembad is ook duur en nodigt niet uit voor een past drankjes. Geweldig terrasstrand aangelegd, heel mooi en schoon. Foto's kunnen worden aangepast door touroperator. Al met al kan de beschrijving beter: ontzettend mooi complex maar erg weinig te doen en informatie klopt niet helemaal,

Heerlijk blauw

Lin1170
1-9-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

De strandbedden van Skiper (spreek uit skie-per) staan klaar en de betonnen trappen en terrassen maken het zwemmen in die mooie blauwe heldere zee van Kroatië wel heel comfortabel. Sporten is gratis en spullen te leen: tennis, zwemmen, fitness, basketball, voetbal. De golfbaan lekker uitgestrekt met loslopende hoenders over de fairway. De appartementen met zeezicht zijn koel en het personeel doet er alles aan om je comfort te geven. Wij kwamen in de hittegolf van juli, en voor de enige slaapkamer (van de drie) zonder airco werd een extra ventilator geregeld. Rustig gelegen buiten de toeristische drukte van Umag, maar met 10 minuten ben je in de gezellige haven. Goede uitvalsbasis voor varen naar Porec en Rovinj en uitstapjes naar Brijuni en Groznjan. Excursies naar Triest en de Lipica-paarden zijn een half uur rijden plus een uur in de wachtrij voor de Schengen-douane... Wij hebben hier nog geen genoeg van en gaan zeker nog eens terug. Dank je wel Skiper.

Klassevolle residentie

Fam Rutten
31-7-2012
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Zeer goed onderhouden complex.

Gelegen in een rustige omgeving op 11km van Umag.

Voor de sportliefhebber genoeg te doen.

Een echt privedomein met alleen toegang voor de gasten. Prachtig zwembad met voldoende ligstoelen en parasols.

Parkeerplaats van de wagen bij het appartement.

Echt een plaats waar mensen tot rust kunnen komen.

Zeker een aanrader voor mensen die iets meer budget willen besteden aan een vakantie.

Zeker meer als een 3sterren waard!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Skiper in Savudrija, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Skiper zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Skiper scoort een 7.53 uit 10 op basis van 4 reviews.