Hotel Skiper Suites

Hotel Skiper Suites

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Skiper Suites voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Skiper Suites in het Nederlands

Mooi complex

Peter Kneuts
24-9-2014

Zeer luxueus goed afgewerkt privé domein met bewaking. Is enkel toegankelijk voor gasten. Zelfs de toegang tot het zwembad wordt gecontroleerd en een batch is noodzakelijk. Sfeer is nogal kil door aanwezigheid van zeer veel "nieuwe rijken" uit Oostblok landen. Zo werd onze parkeerplaats ingenomen door steenrijke Tsjech. We kregen een andere parking in aanpalend wooncomplex. Ik kreeg de indruk dat het hotelbeheer geen discussies wil met deze privaat eigenaars. Het is ook niet ongewoon dat om 9 uur ' morgens alle de strandstoelen bezet zijn met een achtergelaten handdoek, waarna je merkt dat gedurende uren niemand opdaagt. We hadden een zeer mooi en net appartement met 2 badkamers en een gigantisch terras. Er ontbrak wel een voldoende grote terrastafel om er optimaal van te genieten. De keuken was ook ingericht met de duurste merken. Alleen ontbrak het wat aan basisuitrusting.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Heerlijk rustig. Mooi, schoon, groot.

Kim van Drielen
31-8-2010

Wij hadden een appartement op Skiper en het was fantastisch. Wel prijzig, maar zeker de moeite waard. Erg ruim en goede schoonmaakservice. Aardig personeel. Mooi aan zee gelegen. Wat ons opviel was dat het zeer schoon en goed onderhouden was.

Gereisd met partner in Sun Aug 22 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Skiper Suites in Savudrija, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Skiper Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.