Camping Savudrija

Meer camping info

54 reviews over Camping Savudrija

• 2019
    7Mireille05-08-2019

Prachtige plek, jammer van de luidruchtige bar.

Savudrija is een grote camping die over twee terreinen verspreid ligt. Er tussenin ligt een pleintje met een zeer luidruchtige bar. ++ Alle plekken, ook de goedkopere, liggen vlak aan zee, doordat de camping langgerekt langs de kust ligt. Ruime plekken met schaduw. Mooi kustlijn waar je fantastisch kunt snorkelen vanaf de rotsen. - - het sanitair bij onze plek was echt heel erg verwaarloosd en oud. Niet altijd warm water bij de afwas. De herrie die uit de bar kwam duurde soms tot 2.00 u ‘s nachts. Voor onze pubers was er niks te doen.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Astrid07-07-2019

Prima camping weinig privacy

Drukke camping behoorlijk dicht op elkaar. Kleine plekken daardoor weinig privacy. Zee is prachtig en sanitair ook prima

• 5Eetgelegenheden

Elvin Jelenković, General Manager, marketing dep., 26-07-2019

Dear guest,

Thank you for visiting us at our campsite Savudrija. It is really a pleasure for the whole team to hear such beautiful words with which you described your visit. We are looking forward to your next visit!

Best regards,

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Trudy28-06-2019

Top camping

Wat een pracht camping lekker rustig mooie ruime staanplaatsen. Keurig verzorgd sanitair. Gewoon heel erg goed

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Finn van der Velden24-12-2018

Genoten!

Heerlijke vakantie gehad op camping Savudrija! Prachtige omgeving en bijzonder helder zeewater, ga zeker snorkelen als je hier bent! De kinderen hebben zich prima vermaakt bij het animatieteam. We komen zeker nog eens terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Kiara van Heusden21-12-2018

Fantastische locatie!

We hebben het hier prima naar onze zin gehad. Schoon en kristalhelder zeewater. Mooie locatie op loopafstand van gezellige vissersplaatsje Savudrija. We begrepen dat de camping volledig gerenoveerd wordt deze winter met nieuw een nieuw zwembad! Komen hier zeker nog een terug!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

5M. uit Nederland10-08-2017

Nooit meer - sanitair verschrikkelijk

De zee is super, heerlijk gesnorkeld. Veel slovenen en duitsers op de camping in de periode dat wij er waren. Daar heb je geen last van. Eerder landgenoten. Het sanitair is een ramp op het ene gedeelte. (Camping bestaat uit 2 gedeeltes.) Wij hadden plaats 29 en met vlagen kwam er een enorme stank voorbij. Volgens de receptie was dit de zee. Niet dus. We werden niet serieus genomen. Niemand had er ooit over geklaagd. Vroegen om een andere plek, dat was niet mogeijk, alles was vol. Terwijl er genoeg lege plekken waren in de periode dat wij er waren. Wij gaan hier niet meer terug. Mocht je nog gaan. Bij restaurant Andi kan je heel goed eten voor niet te veel. Bij de vuurtoren is een hele goede ijsco stand. Wij hadden het geluk om dolfijnen te zien voor de kust. Niet vergeten om stormbanden mee te nemen. 9 van de 10 keer heb je ze toch nodig.

• 8Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8A. Koolmees11-05-2017

Mooie camping. Met nieuw sanitair

Mooie plekken die verhard zijn met grint. Goede gratis wifi op hele camping.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 5bankier28-07-2015

Mooie ligging

Wij hadden een plek direct aan zee gereserveerd en deze was ruim , half onder de bomen met een fantastisch uitzicht. Het sanitair was niet even schoon, gek genoeg was het ene blok vaak schoner dan het andere. Campingwinkel heeft voldoende artikelen en een ruim aanbod aan vers brood. Voor de kinderen is er weinig te doen. Iedere avond vanaf 21.30 was er een optreden. In het nabij gelegen hotel is het ook vaak feest. De dreunende bassen zijn tot 06.00 uur te horen.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 6anna15-08-2014

opgeblazen op de site

Zwembad volgestopt met stenen en een laagje zand! en dat zonder schaduw; lekker heet om in te spelen, ben benieuwd waar ze de aquagym doen die nog op de site staa Receptie heel zakelijk, geen klantvriendelijkheid en zoals iemand anders schreef, de vraag hoe eerlijk ze zijn. 'Cheffin' spant de kroon. Plaatsen onregelmatig oppervlak en blub als het regent, als je geluk hebt liggen er nog kiezels van vorig jaar, dan valt de blub wat mee. Wifi hmmhmm; tegen betaling IN de receptie! Gezellig iedere avond Abba en hits uit de 60's en 70's luisteren als je in de buurt van Mojmir zit.

Al met al vind ik de prijs/kwaliteit verhouding niet kloppen en de tekst op de site veel te opgeblazen voor wat je werkelijk aantreft. 1 'speeltuintje' en kidsclub ook beneden de maat, wel een heel lieve meid! Kindervermaak moet je dus zelf regelen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 7Desiree11-08-2013

reserveer een plaats bij de vuurtoren!!

Bij aankomst werden we in de eerder genoemde 'steengroeve' geplant. Met een caravan niet uit te komen (plaats 303!!) Toch de caravan geparkeerd en weer retour naar de receptie. Na veel gediscussieer kregen we gelukkig een plaats in het andere gedeelte (bij de vuurtoren) aangewezen. Daar zijn schitterende grote plaatsen. (om uit de put van plaats 303 te komen, hadden we een mover en 4 mensen nodig!) Verder hebben we een heerlijke vakantie gehad en hebben we vooral genoten van de buitendouches. Het sanitair is niet nieuw maar wordt bijna 24 uur per dag schoongemaakt. Hou rekening met een eventuele Bora Bora, extra stormbanden zijn dan geen overbodige luxe. Het is er schitterend snorkelen en de honden hebben het er goed naar hun zin. Bij pizzeria Pikado kun je voor een leuk prijsje lekker eten. En restaurant Feral is ook een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Camping Savudrija info