8,1

31 reviews over Camping Savudrija in het Nederlands

Genoten!

Finn van der Velden,
24-12-2018

Heerlijke vakantie gehad op camping Savudrija! Prachtige omgeving en bijzonder helder zeewater, ga zeker snorkelen als je hier bent! De kinderen hebben zich prima vermaakt bij het animatieteam. We komen zeker nog eens terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastische locatie!

Kiara van Heusden,
21-12-2018

We hebben het hier prima naar onze zin gehad. Schoon en kristalhelder zeewater. Mooie locatie op loopafstand van gezellige vissersplaatsje Savudrija. We begrepen dat de camping volledig gerenoveerd wordt deze winter met nieuw een nieuw zwembad! Komen hier zeker nog een terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer - sanitair verschrikkelijk

M. uit Nederland,
10-8-2017

De zee is super, heerlijk gesnorkeld. Veel slovenen en duitsers op de camping in de periode dat wij er waren. Daar heb je geen last van. Eerder landgenoten. Het sanitair is een ramp op het ene gedeelte. (Camping bestaat uit 2 gedeeltes.) Wij hadden plaats 29 en met vlagen kwam er een enorme stank voorbij. Volgens de receptie was dit de zee. Niet dus. We werden niet serieus genomen. Niemand had er ooit over geklaagd. Vroegen om een andere plek, dat was niet mogeijk, alles was vol. Terwijl er genoeg lege plekken waren in de periode dat wij er waren. Wij gaan hier niet meer terug. Mocht je nog gaan. Bij restaurant Andi kan je heel goed eten voor niet te veel. Bij de vuurtoren is een hele goede ijsco stand. Wij hadden het geluk om dolfijnen te zien voor de kust. Niet vergeten om stormbanden mee te nemen. 9 van de 10 keer heb je ze toch nodig.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie camping. Met nieuw sanitair

A. Koolmees,
11-5-2017

Mooie plekken die verhard zijn met grint. Goede gratis wifi op hele camping.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie ligging

bankier
28-7-2015

Wij hadden een plek direct aan zee gereserveerd en deze was ruim , half onder de bomen met een fantastisch uitzicht. Het sanitair was niet even schoon, gek genoeg was het ene blok vaak schoner dan het andere. Campingwinkel heeft voldoende artikelen en een ruim aanbod aan vers brood. Voor de kinderen is er weinig te doen. Iedere avond vanaf 21.30 was er een optreden. In het nabij gelegen hotel is het ook vaak feest. De dreunende bassen zijn tot 06.00 uur te horen.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

opgeblazen op de site

anna
15-8-2014

Zwembad volgestopt met stenen en een laagje zand! en dat zonder schaduw; lekker heet om in te spelen, ben benieuwd waar ze de aquagym doen die nog op de site staa Receptie heel zakelijk, geen klantvriendelijkheid en zoals iemand anders schreef, de vraag hoe eerlijk ze zijn. 'Cheffin' spant de kroon. Plaatsen onregelmatig oppervlak en blub als het regent, als je geluk hebt liggen er nog kiezels van vorig jaar, dan valt de blub wat mee. Wifi hmmhmm; tegen betaling IN de receptie! Gezellig iedere avond Abba en hits uit de 60's en 70's luisteren als je in de buurt van Mojmir zit.

Al met al vind ik de prijs/kwaliteit verhouding niet kloppen en de tekst op de site veel te opgeblazen voor wat je werkelijk aantreft. 1 'speeltuintje' en kidsclub ook beneden de maat, wel een heel lieve meid! Kindervermaak moet je dus zelf regelen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

reserveer een plaats bij de vuurtoren!!

Desiree
11-8-2013

Bij aankomst werden we in de eerder genoemde 'steengroeve' geplant. Met een caravan niet uit te komen (plaats 303!!) Toch de caravan geparkeerd en weer retour naar de receptie. Na veel gediscussieer kregen we gelukkig een plaats in het andere gedeelte (bij de vuurtoren) aangewezen. Daar zijn schitterende grote plaatsen. (om uit de put van plaats 303 te komen, hadden we een mover en 4 mensen nodig!) Verder hebben we een heerlijke vakantie gehad en hebben we vooral genoten van de buitendouches. Het sanitair is niet nieuw maar wordt bijna 24 uur per dag schoongemaakt. Hou rekening met een eventuele Bora Bora, extra stormbanden zijn dan geen overbodige luxe. Het is er schitterend snorkelen en de honden hebben het er goed naar hun zin. Bij pizzeria Pikado kun je voor een leuk prijsje lekker eten. En restaurant Feral is ook een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Leuke camping met grote plaatsen dicht bij zee

John en Yvon
11-8-2013

Camping Pineta is een leuke camping voor een normale prijs ( wij betaalden met 2 kids ongeveer 42 euro per nacht). Camping bestaat uit 2 gedeeltes. 1 deel volledig onder de bomen, en 1 (waar wij stonden) wat meer open, maar dichter bij zee. Hier is het sanitair nog niet vernieuwd, maar wordt continue schoongemaakt en daar gaat het uiteindelijk om, dat het schoon is. Daarnaast werkt men hier met eenvoudige buitendouches bij de sanitairblokken, wat handig is na een dagje zee zwemmen en de andere douches ontlast. Grote plek (nr7) van 15x15 mtr en stroom en water en afvoer op de plek. Bomen geven wat schaduw. Afstand tot de zee ongeveer 100 meter. Leuk is dat je de vuurtoren goed ziet die ook nog operationeel is iedere avond. Voor de kinderen misten wij alleen wat speelgelegenheden op dit gedeelte van de camping.Zee is goed te bereiken, en strand is van rotsen, stenen en plateaus. Loopt geleidelijk af in zee, dus erg kindvriendelijk. Receptie is 24 uur geopend en winkel van 7 tot 21uur.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nette camping voor net geld

bert kok
5-8-2013

wij hebben er met veel plezier 3 weken gestaan op een ruime plek vlak aan zee. Sanitair werd om het uur gereinigd en zag er steeds de gehele dag schoon uit!! Wat minder is,is de toegang tot zee(geen pier) ,maar rotsachtig strand dat enig behendigheid vereist om in het water te komen om vervolgens te genieten van het zeeleven tijdens snorkelen. eten kun je er goed in het aangrenzende restaurant en voor niet te veel geld. min puntje is het zwembad;op het laatste puntje van de camping ligt het vrij eenvoudige zwembad,waar je het niet om hoeft te doen. Voor de rest werkt het Wifi redelijk ,maar niet overal en kost€ 45 voor 3 weken. voor kinderen tot 14 jaar is het goed toeven ,maar voor oudere kinderen is er niet veel te beleven. Sinds dit jaar beveiliging op de camping,waardoor wij geen enkel leed hebben gehoord van welke aard dan ook. Plekken rond de camper (aftapplek) zou ik niet gaan staan!! stinkt soms verschrikkelijk nadat een camper zijn tanks heeft geleegd

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

mooie omgeving

seppenwoolde
20-7-2013

pineta goeie camping. goed eten, pizza,s goeie prijs

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Savudrija in Savudrija, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Savudrija zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.