Hotel Moj Mir

3 reviews over Hotel Moj Mir in het Nederlands

voorlopig niet meer

lia
19-9-2010

Personeel is zeer vriendelijk,eten onder de maat,2 jaar terug ook geweest,het gaat sterk achteruit,gaar keuken lange rijen,in 2 uur tijd het hele park tegelijk dineren. Bugalowhuisjes,zeer sterk verouderd,zijn zowel interiuur als de buiten kant aan renovatie toe.Nieuw sanitair is zeer nodig. Schoonmaak personeel zeer vriendelijk,maar maken niet goed schoon,doen hun best maar door tijdsdruk en weinig middelen,kan niet anders dan snel en niet goed schoon.

Gereisd met partner in juni 2010

reuze naar ons zin

Annemieke
14-9-2009

We hebben het hier reuze naar ons zin gehad. We hadden vanuit ons huisje prachtig uitzicht over zee, daar hadden we wel geluk mee want veel huisjes staan tussen de bossen. Het Restaurant ligt aan zee en heeft een leuk terras met zeezicht. 's Avonds is het er genieten met een mooie zonsondergang. Het personeel was zeer vriendelijk en altijd vrolijk!Het eten was allemaal erg gezond, (hollandse pot) wel lekker, maar we hadden graag wat meer afwisseling en keuze gehad. Het huisje was erg klein, maar dat was geen verrassing aangezien het ook aangeboden werd als een éénkamerbungalow. Er zijn echter wel grotere appartementen te verkrijgen. Met twee volwassenen en 1 baby is het kleine huisje goed te doen. Ons huisje werd elke dag schoongemaakt (soms mocht dat wel wat grondiger) en we kregen dagelijks schone handdoeken.Prijs/kwaliteit was precies wat we verwacht hadden.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Heel klein en smerig

Marijke
24-8-2009

Wij zijn hier in augustus 2009 geweest met 2 kinderen. Toen wij daar aankwamen schrokken wij van het bungelow. Het was heel klein ze hadden beter kunnen zeggen dat het een kamer was. Zelfs een hotels kamer is ruimer dan wat wij hadden. Ik ben gelijk naar de receptie geweest maar die konden niks voor ons doen. Het was ook heel smerig. Wij baalden echt heel erg. Het was een leuke aanbieding maar dit doe ik nooit meer betaal liever iets meer dat ik wel iets waar krijg voor mijn geld.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 24 2009 10:57:02 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Moj Mir voor je op een rij gezet:

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moj Mir in Savudrija, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moj Mir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.