Hotel Kempinski Adriatic

Hotel Kempinski Adriatic

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag22°11°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Kempinski Adriatic voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Kempinski Adriatic in het Nederlands

Voor een paar dagen

Groen in het veld
30-10-2011

Strak hotel, in een mooi landschap, zeker als je van hardlopen houdt. Service is hier een aandachts punt en de kwaliteit van de keuken staat ZEKER niet in verhouding met wat er in rekening wordt gebracht. Als Geert W. hier vakantie houdt, wil dat niet zeggen dat ik als een mogelijk gevaar aangemerkt wil worden en regelmatig aangehouden wordt door zijn beveiliging. Het hotel hoord hiervoor zorg te dragen dat ook ik als betalend gast (niet te weinig) recht heb op min privacy. De kamers zijn fantastisch en de domotica is ook voor grote jongens mooi speelgoed. Dat het gazon kort gehouden wordt is super, maar een beetje moe wordt je well van die electrische schilpad ide het gras dagelijks op moet eten. Zeker als zijn basis net voor je terras ligt. Aan het zwembad liggen de gasten naar mijn idee well erg dicht op elkaar en de service kan hier ook well wat beter. De fitness is TechnoGym maar klein van opzet. Voor action moet je hier niet zijn, na 22.00 kun je hier een kanon afschieten.

Oke

Gereisd met vrienden in juli 2011

buitengewoon 8

F Gobert
26-7-2011

verfijnde luxe,mooie ligging ,subliem. Strand toegankelijk met lift Aangenaam onthaal.Voiturier. terwijl u incheckt worden de koffers op uw kmer gebracht. Kamer is voorzien van alle moderne snufjes

Gereisd met partner in september 2010

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Dokter, Autoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kempinski Adriatic in Savudrija, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kempinski Adriatic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.