Rovinjsko Selo

We hebben een aantal aanbieders voor Rovinjsko Selo voor je op een rij gezet:

accommodatie Rovinjsko Selo met wifi

We hebben een aantal aanbieders voor Rovinjsko Selo voor je op een rij gezet:

Reviews over Rovinjsko Selo

Rustig gelegen en goed uitgerust appartement

Joel,
    31-7-2014

Zeer gastvrije eigenaars. heb je iets nodig, staan ze steeds klaar. Ook bezorgen ze je goede informatie over de streek en de faciliteiten in de buurt. Zwembad goed onderhouden en je kan er een baantje in trekken. Elke morgen gedaan trouwens. Wij waren gehuisvest in appartement 2, gelegen op 1° verdieping met uitzicht op zee. Ruim balkon. Wifi-bereik is wel beperkt tot op balkon en beneden aan het zwembad. Appartement was net. Keukengerei is wel van goedkope makelij. Airco doet het, maar koelt vooral de woonplaat gezien daar het is geïnstalleerd. Weinig baat tot in de kamers. is een zeer goede uitvalsbasis en is zeer rustig gelegen. 6 km rechte weg naar Rovinj. Supermarktje (gemiddeld) in het dorp, waar een goed aanbod. Voor de grote boodschappen in Rovinj bij Lidl of plodi.

Waren heel tevreden over ons verblijf en het is zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Voor ons, een topper

E.v.Santen,
    22-1-2011

Ruime , mooie,gastvrije accomodatie goed verzorgd.Wij waren met 6 volwassenen en 1 kind van 2 Mooi Zwembad ruim appartement met voldoende privacy voor iedereen. kortom een plaats om terug te komen

Gereisd met vrienden in januari 2008

ruime schone villa met mooi zwembad!

claudiaengerben,
    31-8-2010

ruime villa met mooi zwembad.Fijn ruim balkom met uitzicht op het zwembad.Wij zaten op de eerste verdieping met 2 slaapkemers.Erg ruime badkamer.

Het is met de auto 10 min rijden naar Rovinj.De eigenaars zijn er voor je als je ze nodig hebt maar anders laten ze je met rust en zelf gebruiken ze het zwembad niet.

Kinderen vonden het heerlijk maar het was wel even schrikken dat de eigenaars een hond hadden aangezien wij juist deze villa geboekt hadden omdat er geen huisdieren welkom waren.Gelukkig zagen we hem alleen s avonds en overdag was hij niet bij het zwembad en was ie wel ok! eigenaars waren zeer vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010