Appartement Tankovic

Appartement

3 reviews over Appartement Tankovic in het Nederlands

Zeer gastvrije eigenaars. heb je iets nodig, staan ze steeds klaar. Ook bezorgen ze je goede informatie over de streek en de faciliteiten in de buurt. Zwembad goed onderhouden en je kan er een baantje in trekken. Elke morgen gedaan trouwens. Wij waren gehuisvest in appartement 2, gelegen op 1° verdieping met uitzicht op zee. Ruim balkon. Wifi-bereik is wel beperkt tot op balkon en beneden aan het zwembad. Appartement was net. Keukengerei is wel van goedkope makelij. Airco doet het, maar koelt vooral de woonplaat gezien daar het is geïnstalleerd. Weinig baat tot in de kamers. is een zeer goede uitvalsbasis en is zeer rustig gelegen. 6 km rechte weg naar Rovinj. Supermarktje (gemiddeld) in het dorp, waar een goed aanbod. Voor de grote boodschappen in Rovinj bij Lidl of plodi.

Waren heel tevreden over ons verblijf en het is zeker een aanrader.

Voor ons, een topper

E.v.Santen, 22-1-2011

Ruime , mooie,gastvrije accomodatie goed verzorgd.Wij waren met 6 volwassenen en 1 kind van 2 Mooi Zwembad ruim appartement met voldoende privacy voor iedereen. kortom een plaats om terug te komen

ruime schone villa met mooi zwembad!

claudiaengerben, 31-8-2010

ruime villa met mooi zwembad.Fijn ruim balkom met uitzicht op het zwembad.Wij zaten op de eerste verdieping met 2 slaapkemers.Erg ruime badkamer.

Het is met de auto 10 min rijden naar Rovinj.De eigenaars zijn er voor je als je ze nodig hebt maar anders laten ze je met rust en zelf gebruiken ze het zwembad niet.

Kinderen vonden het heerlijk maar het was wel even schrikken dat de eigenaars een hond hadden aangezien wij juist deze villa geboekt hadden omdat er geen huisdieren welkom waren.Gelukkig zagen we hem alleen s avonds en overdag was hij niet bij het zwembad en was ie wel ok! eigenaars waren zeer vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tankovic in Rovinjsko Selo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tankovic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tankovic scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.