Appartement Huis Leandra

Appartement

1 review over Appartement Huis Leandra in het Nederlands

Nooit meer!! Istrie wel, deze accommodatie niet!

m de cort
14-9-2011

Mooie bouwstijl.Inrichting sober. Geen tv-radio-airco.Bedden niet verschoond.Viese boel dus, want het was transpireren s'nachts. Schone handdoeken zelf om moeten vragen!!

(Huur)Auto is hier een must want je verblijft 6 km buiten het centrum van Rovinj.

Heel erg veel muggen.Ook niet bevorderlijk voor de nachtrust.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huis Leandra in Rovinjsko Selo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huis Leandra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.