Vakantiehuis Villa Marea

Laatste review

Super accomodatie

Annet en Erik,
29-7-2016

Schoon, dichtbij strand en prachtig oude stadscentrum. Het zwembad erbij is echt van toegevoegde waarde. Heerlijk rustige wijk ook, maar toch gezellig levendig. Dichtbij supermarkt. Heerlijk dat je ook zelf kon koken op kamer. Ruim balcon en ontbijtmogelijkheid (groot buffet). Hotelfaciliteiten vwb kamerschoonmaak en handdoekenservice. Deze zijn perfect.

5 reviews over Vakantiehuis Villa Marea in het Nederlands

Super accomodatie

Annet en Erik
29-7-2016

Schitterend hotel

Michael
24-4-2012

Op een doorreis 1 nacht doorgebracht in Villa Marea. Van tevoren vie touroperator geboekt. 2 kamers, 2-persoons en 4-persoons + extra bed.

Alles nieuw binnen, mooie badkamers, mooi balkonnetje.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Ligging niet perfect t.o.v. centrum Rovinj, maar we waren daar met auto.

heerlijk ruim.

Danny en Olga
9-6-2010

Het licht een stukje van centrum, maar ja met de auto is dit geen enkel probleem. Rovinj zelf is een erg leuk plaatsje. Het appartement is lekker ruim en van alle gemakken voorzien en ligt op loop afstand (5 min) van een lekker rustig en mooi strandje met kiezels (cape Kuvi). Wij vonden dit strand beter dan bv lone bay.

Mooi hotel

wwesterveld
21-5-2010

Mooi hotel, prettige ontvangst in goed Engels. Goede kamer. Fietsverhuur. 's Avonds entree alleen met sleutel open (veilig). Niet ver van het strand (rotsen/keien), kleine mooie wandeling. Kraakhelder water. Rovinj is een supergezellig stadje, Italiaanse invloeden duidelijk te merken. Het is wel een stukje lopen van het hotel 15-20 min. Supermarkt met pin op 5 min. Aanrader: eten aan het water bij prachtige zonsondergang. Ook leuk is het beklimmen van de toren van de kerk, je moet alleen geen hoogtevrees hebben want het zijn open (oude) houten treden waardoor met name de weg naar beneden een beetje griezelig kan zijn. Maar het uitzicht is erg leuk.

Let op! Het kan moeilijk zijn het hotel te vinden omdat de straat waar het in ligt uit 3 verschillende straatnamen bestaat. Dus als je bij het juiste nummer staat en het is niet het (juiste) hotel, rijd dan nog even verder door! ;)

dicht bij de zee met mooie tuin

erik auping
25-8-2009

vriendelijke ontvangst, goede informatie en 350 meter van de kraakheldere zee

zeer bezienswaardige oude stad op ongeveer 1600 meter, te voet zo n 20 minuten

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Marea voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Marea in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Marea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.