Vakantiepark Valalta

Vakantiepark info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Valalta camping is gelegen in Rovinj. Op deze naturistencamping zijn alle voorzieningen aanwezig, zoals onder andere een supermarkt, kledingwinkel, fitnessruimte en een sauna. Voor bootliefhebbers is dit vakantiepark een goede keus dankzij de naastgelegen mooie haven. Als naturist kun je hier lange wandelingen en boottochten maken.

197 reviews over Vakantiepark Valalta

• 8mhjroelofs03-06-2020

Heerlijke vakantie!

Mooie goed verzorgde camping. Prachtig zwembad en veel ruimte op stranden en in parken. Wij hebben een aantal jaren geleden met onze drie jonge kinderen kennis gemaakt met bloot vakantie vieren. Een gewone camping die we aanvankelijk wilden boeken zat vol, toen hebben we voor het eerst gekozen voor een kledingloze camping. Ga de drempel gewoon over! Het is buitengewoon relaxed (vooral het zonnen en zwemmen). Na het wennen van een paar dagen is het de gewoonste zaak van de wereld en willen veel mensen dit vaker doen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2019
    10Ron Baltus11-09-2019

Fantastisch!!!

Net een week geweest. Wát een geweldig park zeg! Wij zaten in een mooi nieuwe mobilehome met alles erop en eraan. Mooi gelegen, veel privacy. Het park is onnoemlijk groot, erg veel plaatsen, campingplekken zijn ruim genoeg, de sanitair gebouwrn zijn nieuw, schoon en er staan er genoeg! Haven, veel restaurantjes, zwembaden en veel wandelmogelijkheden, van de ene kant vd camping naar andere kant, bijna uur lopen, heerlijk! Er lopen wel want mensen gekleedt soms maar die zijn wss op weg naar een restaurant of winkeltje, daar mag je nl niet bloot. Een heerlijke week gehad, echt een plek om weer eens naar terug te gaan!!

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in september 2019

• 9Gerard ter Beek31-07-2019

altijd goed

Het Vallalta is niet meer te vergelijken met 35 jaar geleden het is nu bijzonder goed wanneer je je zelf blijft en niet door het aantal plaatsen laat beinvloeden.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

• 10Louis en Riet Pelders26-04-2019

Einmal Valalta, Immer Valalta

Met af en toe een onderbreking gaan wij dit jaar voor de 12e keer naar Valalta. Voor ons is het altijd weer een soort van 'thuiskomen'. Wij hebben meerdere naturisme parken bezocht in Frankrijk en Kroatië en zijn uiteindelijk elke keer weer hier met veel genoegen blijven komen. De eerste jaren gingen onze 2 jongens, die zoals de meeste pubers niet 'broekloos' wilden mee. Zij blijven desondanks heel goede herinneringen houden aan, destijds, "Monsena" en het heel erg mooie Rovinj. Wij ervaren de faciliteiten op Valalta als met het jaar beter, weten inmiddels onze favoriete restaurantjes, terrasjes en bezigheden wel te vinden. Mede omdat wij tegenwoordig niet meer in het hoogseizoen (geen tot weinig pubers) op Valalta zijn. Dus, alhoewel Nederlanders, zeggen wij: "Einmal Valalta, Immer Valalta". In juni 2019 zijn wij er weer hoor!

Gereisd met partner in mei 2018

• 2018
    9S. Lok29-08-2018

Deze FKK camping staat op 1 in mijn vakantielijst

De autovrije zone hebben wij als zeer prettig ervaren. Het gehele terrein is erg verzorgd. De ligbedden die overal staan om zo te gebruiken is top

• 6Carad26-08-2018

Wat een verandering

Wij komen al 30 jaar op valalta. We hebben vele veranderingen meegemaakt en kwamen er altijd met veel plezier. Maar dit jaar............? Wat is er gebeurt, vrijwel al het ouwe trouwe gemoedelijke personeel is weg. Veel jong arrogant en ongeïnteresseerd personeel heeft hun plaats ingenomen. Alles is sterk aan het vervuilen. Daarbij zijn de prijzen voor de camping, drank en boodschappen in de afgelopen jaren verdubbeld. Ik laat daar met mijn eigen caravan toch 5000 euro achter in zes weken. Volgend jaar maar eens ergens anders heen.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 10Gerritje11-08-2018

Super vakantie

We komen er al een paar jaar. Gingen vroeger nooit terug naar dezelfde plek. Heerlijke plek. Goed zwembad en zee heerlijk dichtbij. Stacaravan goed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Hans31-07-2018

In hoofdseizoen mijden, voor en na kan het wel

Op dit zeer uitgebreide vakantiecomplex staan meer mobile homes en cottages dan er campingplaatsen zijn. Het aanbieden van deze mobile homes (vanaf 160 euro per nacht) heeft tot gevolg dat er ook ander (lees ongemanierd) publiek op dit complex afkomt wat zich op een camping gedraagt alsof men in een hotel met slaven bivakkeert. Men reserveert strandbedjes, snauwt personeel af en bevuilt sanitaire voorzieningen. In het hoog seizoen kunnen de faciliteiten de drukte duidelijk niet aan en merk je dat het personeel ook op zijn tenen moet lopen om alles te bolwerken. Maar het meest kwetsende is eigenlijk om te zien hoe ouders hun tienerkinderen dwingen mee te gaan naar dit resort. De tieners lopen gekleed zich ongemakkelijk te voelen en met hun ziel onder hun armen te wachten tot de vakantie voor bij is. Voor tieners is er namelijk niets op deze camping. Geen disco oid en tafeltennis ed zijn de meesten te oud voor. Niet voor herhaling vatbaar

• 2Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Mr & Mrs Smith27-07-2018

SUPER CAMPING!! Schoon, zeer mooie ligging!

Het was de eerste keer dat we samen naar een naturistencamping zijn gegaan. Veel (ramp)scenario’s met elkaar besproken en allemaal voor niks geweest. Het is het meer dan waard. Mensen zijn respectvol naar elkaar, wil je kletsen is het goed, loop je voorbij is het ook goed. Toiletten zijn nog schoner dan in reguliere toiletten! Zeer mooie camping, het eten is prima. Heerlijke kampeerplekken, voor ieder wat wils. Eigen plekje mag je uitzoeken maar wel bezet houden met een stoel oid. In de baaitjes heerlijke vlonders waar je naartoe kan zwemmen en zonnen. Sommige restaurants niet gekleed, meesten wel, ook winkeltjes. Volgende keer zeker weer een naturistencamping!

• 9Onderkomen

• 8Kathy29-06-2018

Reeds vaak geweest en zullen er nog vaak heen gaan

Het is een grote camping, 6 km buiten Rovinj. Alle voorzieningen zijn aanwezig en vooral voor bootliefhebbers een prachtige haven. Gezien er on Istrie veel naturistencampings zijn, kun je naakt met de boot grote afstanden afleggen zonder dat het vreemd lijkt. Je komt ook lange wandelingen als naturist doen, je bent gemakkelijk een uurtje onderweg. Nadelen: je kunt geen plaats bestellen en je moet nemen wat er vrij is als je toekomt. Je moet mooiere plaatsen in het oog houden en je verplaatsen als ze vrij komen, dit is niet echt ontspannend.

• 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in juli 2016