Vakantiepark Valalta

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,1

150 reviews over Vakantiepark Valalta in het Nederlands

• Onderkomen8

De autovrije zone hebben wij als zeer prettig ervaren. Het gehele terrein is erg verzorgd.

De ligbedden die overal staan om

zo te gebruiken is top

Wat een verandering

Carad
26-8-2018
  • Activiteiten6

Wij komen al 30 jaar op valalta. We hebben vele veranderingen meegemaakt en kwamen er altijd met veel plezier. Maar dit jaar............? Wat is er gebeurt, vrijwel al het ouwe trouwe gemoedelijke personeel is weg. Veel jong arrogant en ongeïnteresseerd personeel heeft hun plaats ingenomen. Alles is sterk aan het vervuilen. Daarbij zijn de prijzen voor de camping, drank en boodschappen in de afgelopen jaren verdubbeld. Ik laat daar met mijn eigen caravan toch 5000 euro achter in zes weken. Volgend jaar maar eens ergens anders heen.

Super vakantie

Gerritje
11-8-2018
  • Onderkomen10

We komen er al een paar jaar. Gingen vroeger nooit terug naar dezelfde plek. Heerlijke plek. Goed zwembad en zee heerlijk dichtbij. Stacaravan goed.

• Activiteiten2
  • Onderkomen3

Op dit zeer uitgebreide vakantiecomplex staan meer mobile homes en cottages dan er campingplaatsen zijn. Het aanbieden van deze mobile homes (vanaf 160 euro per nacht) heeft tot gevolg dat er ook ander (lees ongemanierd) publiek op dit complex afkomt wat zich op een camping gedraagt alsof men in een hotel met slaven bivakkeert. Men reserveert strandbedjes, snauwt personeel af en bevuilt sanitaire voorzieningen. In het hoog seizoen kunnen de faciliteiten de drukte duidelijk niet aan en merk je dat het personeel ook op zijn tenen moet lopen om alles te bolwerken. Maar het meest kwetsende is eigenlijk om te zien hoe ouders hun tienerkinderen dwingen mee te gaan naar dit resort. De tieners lopen gekleed zich ongemakkelijk te voelen en met hun ziel onder hun armen te wachten tot de vakantie voor bij is. Voor tieners is er namelijk niets op deze camping. Geen disco oid en tafeltennis ed zijn de meesten te oud voor. Niet voor herhaling vatbaar

SUPER CAMPING!! Schoon, zeer mooie ligging!

Mr & Mrs Smith
27-7-2018
  • Onderkomen9

Het was de eerste keer dat we samen naar een naturistencamping zijn gegaan. Veel (ramp)scenario’s met elkaar besproken en allemaal voor niks geweest. Het is het meer dan waard. Mensen zijn respectvol naar elkaar, wil je kletsen is het goed, loop je voorbij is het ook goed. Toiletten zijn nog schoner dan in reguliere toiletten! Zeer mooie camping, het eten is prima. Heerlijke kampeerplekken, voor ieder wat wils. Eigen plekje mag je uitzoeken maar wel bezet houden met een stoel oid. In de baaitjes heerlijke vlonders waar je naartoe kan zwemmen en zonnen. Sommige restaurants niet gekleed, meesten wel, ook winkeltjes.

Volgende keer zeker weer een naturistencamping!

• Activiteiten8
  • Onderkomen9

Het is een grote camping, 6 km buiten Rovinj. Alle voorzieningen zijn aanwezig en vooral voor bootliefhebbers een prachtige haven. Gezien er on Istrie veel naturistencampings zijn, kun je naakt met de boot grote afstanden afleggen zonder dat het vreemd lijkt. Je komt ook lange wandelingen als naturist doen, je bent gemakkelijk een uurtje onderweg. Nadelen: je kunt geen plaats bestellen en je moet nemen wat er vrij is als je toekomt. Je moet mooiere plaatsen in het oog houden en je verplaatsen als ze vrij komen, dit is niet echt ontspannend.

Geweldige plek voor jong en oud!

Greetje Smilda
22-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen4

Een super schone, nette, camping met steeds weer vernieuwing vantoilet/ douchegebouwen. Waar ook respectvolle mensen komen!!

Wij komen er al vanaf 2007...

Prachtige camping

Peter
3-10-2017

In 2009 hier voor het laatst geweest, sindsdien is er enorm veel ten goede veranderd. Mooie vlakke ruime plaatsen, extra zwembaden en horeca. Sanitair is compleet vernieuwd, het is modern en schoon en eindelijk zonder muntjes. De strandjes aan zee zijn heel netjes afgewerkt en enorm veel gratis ligbedden. Van chagrijnig personeel hebben wij niets gemerkt, ze zijn allemaal even vriendelijk. het enige wat niet met de tijd is meegegaan is de Wifi, die is enorm duur. Gelukkig hebben we tegenwoordig roaming. De camping zelf is niet goedkoop maar zijn geld waard. Hiervoor een week op Ulika gestaan, is goedkoper maar is niet te vergelijken met Valalta.

Fijne camping

Danny Looijmans
10-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

We zijn er voor het 3°jaar geweest en het voelt als een beetje thuis komen :-)

Het is en blijft een mooie, verzorgde camping. Er wordt ook ieder jaar weer geïnvesteerd hetgeen de camping op een hoog niveau houdt.

Wel jammer dat de poolbar bij Uvala er op achteruit is gegaan. Vorig jaar werden hier nog cocktails geserveerd, dit jaar niet meer. Dit vonden wij het grootste minpunt. Restaurant Uvala is echt top! zowel qua kwaliteit als bediening.

Verder vind ik het ook jammer dat je zo naar een plekje moet zoeken bij aankomst. Er zijn zeer veel plekken ingenomen door vaste gasten, wat de beschikbaarheid niet ten goede komt.

Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat evalueren.

mooie vakantie gehad.

Fred
27-8-2017
  • Onderkomen9

prima vakantie gehad . tevreden over de horeca op het park , en zeer tevreden over de bungalow de orde en netheid op het park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Valalta in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Valalta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.