Vakantiepark Resort Villas Rubin

Vakantiepark Info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Resort Villas Rubin voor je op een rij gezet:

86 reviews over Vakantiepark Resort Villas Rubin

• 5Meijer13-08-2019

Niet voor herhaling!!

Het vrijstaande appartementje was erg gedateerd.Een terras tussen 4 muren en waar het onkruid een halve meter hoog stond 1 ligbed voor 4 personen.1× per week schoon linnengoed maar er werd niks verder schoon gemaakt.We hadden een plavuizen vloer wat erg vies werd een veger ontbrak en konden de vloer niet schoonmaken.Om een kopje thee te kunnen drinken moesten we water koken in een grote pan want een waterkoker of fluitketel was er ook niet.Pannen waren er genoeg alleen daar kon je geen eitje in bakken want ook een koekenpan was er niet.Een pluspunt was de airco deze deed het perfect.Het park was verder oke .De restaurants en het strand waren prima.Het zwembad daar hebben wij geen gebruik van gemaakt omdat je voor alles zoals ligbedjes, parasols en glijbaan extra voor moet betalen en ik vind dat dit op een resort bij de prijs in moet zitten.Voor ons geen 2e keer weer op dit resort.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

• 2018
    7Savanna28-08-2018

Een rustig resort met voldoende faciliteiten

Wij zaten afgelopen week in een van de appartementen op het park, het huisje was netjes en schoon. De appartementen zijn van buiten wel wat verouderd, maar van binnen zag het er prima uit!. Er was geen vrij uitzicht, de tuin had zoals bij de meeste rijtjes huizen muren als afrastering, voor ons geen probleem. Verder was er een tuinset en parasol aanwezig. Vanaf de camping kun je met de boot naar rovinj stad, deze gaat tot ongeveer 22.30u heen en weer, ideaal! Daarnaast zijn er nog vele andere excursies te doen vanaf de camping. In het zwembad moet je apart betalen voor je ligbed en parasol, wij hebben hier verder geen gebruik van gemaakt maar dat is wel minder. Op het park is een supermarkt en bakker aanwezig.

• 7Onderkomen
    • 6Activiteiten

Resort Villas Rubin Management, Marketing, 03-09-2018

Dear Mrs Savanna On my personal behalf and on behalf of the whole team of resort Villas Rubin, I would like to thank you for staying with us and for taking the time to share your comments. The satisfaction of our guests is our priority and we value every comment our guests share. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain, and indeed, where necessary, improve upon the service that we provide to our valued guests. On the other hand, every praise is proof that we are on the right track and serves as an incentive for further improvements. . We look forward to welcoming you again soon. Resort Villas Rubin Management

• 7Tessa24-08-2018

Het was een mooie vakantie.

Het was een prima verblijf, alleen de achtertuin van ons appartement was erg ongezellig. Ingebouwd om 4 muren. Er hing geen sfeer. Elke week werd ons huisje schoongemaakt. De handdoeken werden vervangen en de bedjes werden weer netjes opgemaakt. Dat was top!

Verder stelde het zwembad weinig voor. Je moest echt letterlijk overal voor betalen. Om van de glijbaan af te gaan tot een ligbedje bij het zwembad. Hier hebben wij dan ook geen gebruik van gemaakt. Verder kon je alleen het zwembad in met een polsbandje.

De ligging van het resort was heel goed. 5 minuutjes lopen van ons appartement en we lagen op het strand. Op de camping was maar één bakkertje aanwezig die een beperkt aantal broodjes had. De camping hiernaast, Polari, had echter wel veel bakkertjes met veel keuze.

Al met al, het was een mooie vakantie en er is veel te doen in de omgeving! Neem eens een watertaxi vanuit het resort naar Rovinj!

• 6Onderkomen
    • 7Activiteiten

• 4T Balfoort03-08-2018

Waanzinnig

Villas Rubin, Een zeer mooie ligging, aardige mensen maar het huisje is geheel niets. Sorry maar dit slaat alles. Een achtertuin zonder uitzicht. Rondom een muur van twee meter hoog waar nog geen plantje boompje of gras staat. Geen enkele deur sluit kast of voor deur (geheel uitgeleefd). Huisjes waren gerenoveerd dit moet dan nog gebeuren? Maar het ergste van alles het ongedierte elke avond was de Kroatische spin er een soort duizend poot. Hier melding van dit alles gemaakt dit was gebruikelijk voor deze tijd van het jaar en we konden mochten met gif spuiten. Geen oplossing het helpt dus niet. Ze waren er weer gewoon elke avond trouw. Onze buren met de zelfde problemen. Hier kan je geen mensen in onderbrengen sorry hoor. Al met al Klo...

• 1Onderkomen

Resort Villas Rubin Management, Marketing, 21-08-2018

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet,

• 5Van asch29-07-2018

Nooit meer

Mooi zwembad, Maar voor de bedden, parasols en glijbanen moet betaald worden. Goede restaurants. Echter de apartments zijn oud en een mooi uitzicht Hadden wij ook niet, een ommuurde achtertuin. Het personeel bin de receptie zijn niet vriendelijk. Ook Moet je een week met de handdoeken doen.

• 1Onderkomen

Resort Villas Rubin Management, Marketing, 21-08-2018

Dear Mr/Mrs/Ms , On my personal behalf and on behalf of the whole Villas Rubin resort team I would like to thank you for staying with us and for taking the time to provide feedback on your stay. Your comment is very valued as it allows us to see what we do well and where there may still be room for improvement. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain, and indeed, where necessary, improve upon the service that we provide to our valued guests. We look forward to the opportunity to welcome you back and exceed your expectations. Kind regards,

• 8Jan van der Maas03-07-2018

Gemis aan parasols

Half juni bezochten wij dit vakantiepark. Het is fraai gelegen aan het strand en enorm uitgebreid. Er staan nogal wat oudere gebouwen en appartementengebouwen die volgens mij niet door toeristen worden gebruikt. Er is een schitterend zwembad, maar toen wij er gebruik van wilden maken bleken er geen parasols te zijn. En dat met temperaturen rond de dertig graden. Dit bij de receptie aangegeven en inderdaad waren er de volgende dag 9 parasols beschikbaar die natuurlijk al gauw bezet waren terwijl op de foto's te zien was dat er bij elke stoel zowat een parasol beschikbaar was. Klagen hielp niet; ze hadden er niet meer. Gelukkig is er een strand met voldoende bomen, die voor schaduw zorgen en als je in de buurt van het zwembad ging zitten, kon je gewoon je verkoeling zoeken. Verder hebben we genoten. Het huisje was schoon met een ommuurde tuin met voldoende schaduw. Alleen die parasols !!!

Resort Villas Rubin Management, Marketing, 20-08-2018

Dear Mr van der Maas, On my personal behalf and on behalf of the whole resort Villas Rubin, I would like to thank you for having been our guest and for taking the time to share your impressions with us. We are delighted that our service and hospitality contributed to making your stay a relaxing and enjoyable experience. Your comments are extremely important to us as they allow us to see what we do well and where there may still be room for improvement. This helps us identify ways in which we can improve our services, which, in turn, enhances the satisfaction of our guests.
    We look forward to the opportunity to welcome you back again soon. Kind regards,

• 2017
    9Familie Dassen24-08-2017

Super vakantie gehad!

Het is een mooi, goed onderhouden park met mooi zwembad en direct aan het strand. Wij verbleven in huisje 100, een 2k-appartement. Het huisje had ook een ommuurd tuintje waardoor het uitzicht niet top was, maar wel ideaal voor ons omdat onze teckel mee was. Het huisje was schoon met een mooie badkamer. Als ik een minpuntje moet noemen was het dat de inventaris van de keuken wat karig was. Geen koffiezetapparaat, slechte kwaliteit pannen waarin alles aanbakte, weinig kommetjes,enz. Je kon als je wilde iedere dag laten poetsen en kreeg schone handdoeken. Zwembad heel mooi, alleen het betalen voor de glijbaan vonden wij een beetje onzin. Verder kan ik niks negatiefs vertellen en hebben wij er een super vakantie gehad.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 7K. R03-08-2017

Mooie omgeving. lelijke appartementen.

Als je wat vraagt regelen ze het meteen. Jammer dat je voor glijbanen en bedjes bij het zwembad moet betalen. Verder hebben ze te weinig parasols waardoor je kinderen niet veilig in de schaduw kunnen zitten. Bij de trappen van appartementen is geen verlichting. Verder zijn de omliggende plaatsen en de zee lekker dichtbij.

• 6Onderkomen
    • 7Activiteiten

• Oude reviews

9Iris Brouwer05-09-2015

Top vakantie!

We hebben een geweldige vakantie gehad. Als je kiest voor uit eten gaan in het park dan kun je daar ook echt genieten van een heerlijke maaltijd. Entertainment goed verzorgd. Zwembad super en gelijk aan zee mocht je liever van het strand zijn. Stadje ook super wel druk in hoogseizoen. Het enige nadeel was dat er geen airco in het huisje was. En als je schone handdoeken wilt spreek even zo'n dame aan geen probleem! Gelukkig hadden we drie ventilatoren meegenomen dus we hebben het overleefd. Ik zou hier zo weer voor kiezen. Helemaal top!!!

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 9fam.van Holst15-08-2015

super!

super park met gerenoveerde huisjes en zwembad. leuke animatie. wij hadden huisje nr 116.2 kmr app..en terwijl we geen airco zouden hebben hadden we die wel. die hadden we ook echt nodig want het was erg warm ..mooie ommuurde tuin waar je helemaal vrij zat met 3 bomen , 2 ligstoelen, parasol, wasrek, tafel en 4 stoeltjes. Echt heel relaxed. ook kroatie is ons super bevallen..gelijk aan zee..en een hele heldere zee, veel gesnorkeld. erg leuk. paar keer uit eten geweest bij de pizzeria op het park. Dit alles kan je betalen met je armbandje die je krijgt bij inchecken en later kan afrekenen bij uitchecken. Echt een aanrader dit park. er zijn wel verschillende huisjes dus hier kan ik niet over oordelen.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

5 tips over Vakantiepark Resort Villas Rubin

• Selina, 25-07-2012

Supermarkt is redelijk prijzig, maar wel prima te doen voor enkele boodschappen. Anders is er op circa 200 meter buiten het park een grote supermarkt aanwezig. Verder is Porec een aanrader om te bezichtigen. Leuk om te shoppen en te genieten van de Kroatische gebouwen en cultuur. Let wel dat de Kroaten geen Euro's aannemen en men alleen kan betalen met Kuna's.

• j. voois, 29-01-2014

De groten in de omgeving bezoeken en een fiets huren. Bovendien is Rovinje zeker een bezoek waard, wat een prachtig stadje.

• Marck, 15-08-2012

Tip: Er gaat een bus naar rovinj op een paar verschillende tijden is erg goedkoop 12 kuna. Ben je op stap geweest bel dan een taxi maar onderhandel wel even over de prijs je kan voor 70 kuna van rovinj terug naar villas rubin.

Tip: Ga niet wachten op de water taxi want die komt de helft van de tijden niet opdagen.

Tip: Ga een keer opstap in het Monvi uitgaans centrum super gezellig!

Tip: Lopend van Villas Rubin naar Rovinj is niet te doen ongeveer 1 uur en 15 minuten (wel mooi langs water).

1 vraag over Vakantiepark Resort Villas Rubin

• Diana, 09-10-2015

Airco

is er in de 3kamerappartementen airco aanwezig.

Vakantiepark info

• Aantal glijbanen1

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa