Vakantiepark Resort Amarin

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen6,9

29 tips over Vakantiepark Resort Amarin

eljon_1, 19-8-2014

Tip: neem eigen stretcher en trolley mee voor naar strand. Bedden worden alleen op stranddeel thv zwembad verhuurd voor 25 kuna (3,5 euro)

Bakker idd lange rijen. Brood bij 1e supermarktje langs weg naar Rovinj is lekkerder.

Restaurant Tugurio langs weg is aanrader!

Silvana, 6-8-2014

Valentino Bar in rovinj , romantisch een cocktail

Of wijntje benuttigen op de rotsen bij de zee

A. Bruin, 27-10-2013
Neem water schoenen mee. We hebben veel eigenwijze toeristen gezien die gewond raakte, doordat ze toch zonder water schoen op de rotsen liepen of in zee gingen.

Donna, 20-8-2013
Rovinj is een schitterend oud stadje. Vanaf de camping ook bereikbaar met de watertaxi (50 euro p.p. voor een retourtje). Je kunt er uren rondstruinen en er zijn eet mogelijkheden in overvloed. Bovendien zeer betaalbaar.
sandra, 13-8-2013
Bezoek de kustplaatsjes, ze zijn allemaal de moeite waard. Eet er fruit van alle fruitkraampjes langs de provinciale wegen. Het is heerlijk! En neem olijfolie mee als je van koken houdt.
bert en diana, 10-8-2013
word veel georganiseerd,vaak livemuziek erg goed

henk jan, 7-8-2013
zorg voor voldoende lengte stroom snoer stroom punten soms erg ver van de plekken vandaan
L. Overgoor, 6-8-2013

zelf even zwemschoenen meenemen het strand is kiezelstrand (zoals bijna overal in Kroatië)

Rovinj, Pula en Svar zijn echt mooie steden om te bezoeken!

Anita, 1-8-2013
Met de boot vanaf de camping naar rovinj, lekker gaan uit eten. Is prima overal en niet duur.
marijke, 28-7-2013
het is geen echte tip maar je moet veel lopen en het gaat allemaal steil omhoog/naar beneden dus voor mensen die slecht ter been zijn misschien iets minder handig. Ze willen nog steeds graag Kuna's hebben maar hier en daar kun je met euro's betalen.