Vakantiepark Resort Amarin

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

In Istrië bij Rovinj vind je Resort Amarin. Kies voor een overnachting in een vakantiehuisje met airco en tuin of ga voor een studio. Zwemmen doe je in het zwembad of in de zee. ‘s Avonds luister je onder het genot van een drankje naar de live-muziek of kijk je naar een musical van de animatie. Met de taxiboot kun je elk half uur naar Rovinj.

442 reviews over Vakantiepark Resort Amarin

• 2019
    5Ellis23-08-2019

Te duur voor wat je krijgt

Erg groot complex (appartementen en camping). Wij hadden een studio, deze was wat verouderd maar alles werkte prima. Het strand is op loopafstand, wel stond ons appartement op een heuvel dus moesten we elke dag weer naar boven lopen. We vonden het wel belachelijk om te betalen voor de bedjes bij het zwembad (bijna 6 euro per bedje!). Daarnaast vonden wij het al met al te massaal, te veel mensen. Wij vonden het veel te duur voor wat je er voor krijgt!

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Amarin Resort Manager Josip Ružić, Marketing, 28-09-2019

Dear Guest, Thank you for taking the time to share your impressions with us.Your comments are extremely important to us as they allow us to see what we do well and where there may still be room for improvement. This helps us identify ways in which we can improve our services, which, in turn, enhances the satisfaction of our guests. We work daily on raising the level of service we offer to our valued guests and we hope you will return to experience the enhancements we made. Kind regards,

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Ron Pruis12-08-2019

Topvakantie in de tenten van touroperator

Gewoon een prima camping, schoon, gezellig druk met prima faciliteiten. Hele goede hostes van de touroperator. Compliment aan Petra Karasman👍

Amarin Resort Manager Josip Ružić, Marketing, 28-09-2019

Dear Mr Ron Pruis, Thank you very much for your wonderful comments. We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments. Kind regards,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Van Ophuisen09-08-2019

Leuke camping, mooie omgeving

Het is inderdaad een grote camping maar wij hebben daar geen hinder van gehad. Super leuke camping. We zaten in de appartementen, erg mooi en ruim met een leuk terras. Het was daar ook heerlijk rustig. Eten in het restaurant prima kwaliteit/prijs verhouding en vriendelijk personeel. Hou er wel rekening mee dat er veel rotsen liggen aan het strand, en dat de appartementen tegen een berg gebouwd zijn.

Amarin Resort Manager Josip Ružić, Marketing, 28-09-2019

Dear Guest, Thank you for taking the time to share your impressions with us. am delighted to hear that your stay with us was a success.We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments. Kind regards,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Esther27-07-2019

Redelijk goed. Zeker aan te bevelen met kinderen

Prima appartementen. Dichtbij zee en zwembad. Alleen jammer dat je elke dag moet betalen voor ligbedden en parasol. Bijna 6 euro p p p dag. Ook als gast van het resort! waarom werken jullie niet met bandjes voor de gasten. En erg jammer dat het zwembad al om 19.00 dicht gaat in zo’n warm vakantieland. Animatie en restaurants prima

• 7Onderkomen

Amarin Resort Manager Josip Ružić, Marketing, 28-09-2019

Dear Mrs Esther, Tank you for staying with us and for taking the time to share your comments.Your comments are extremely important to us as they allow us to see what we do well and where there may still be room for improvement. We look forward to the opportunity to welcome you back again soon. Kind regards,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Linda25-07-2019

Mooie ligging aan de kust

4 persoons appartement, met 2 dochters 14 en 16. De ligging is fantastisch: rustig, genoeg zon en schaduwplekken aan de kust in een groot mooi aangelegd park. Mooi zwembad, leuke entertainment en de receptiemedewerkers zijn zeer service gericht.

Schoonmaak minder: niet gedweild en naast vuilnis ophalen is er niet schoon gemaakt. Het sofabed was ronduit slecht en keihard. Een twee persoonsluchtbed gekocht en daarop geslapen. Bedden in de slaapkamer waren wel goed. Het park ligt op loopafstand van het Limski kanaal, maar daarna toe lopen is niet aan te raden, omdat je dan door een swingers stand moet. Wij waren ons daar niet van bewust en wij en onze dochters waren nogal geschokt toen wij zonder waarschuwing hier terecht kwamen. Voelt ook niet goed dat deze mensen makkelijk het resort kunnen betreden (resort is niet afgesloten aan standkant en vrij toegankelijk). Verder hebben wij een fantastische vakantie gehad.

• 9Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Amarin Resort Manager Josip Ružić, Marketing, 28-09-2019

Dear Mrs Linda, Thank you for taking the time to share your impressions with us. The satisfaction of our guests is our priority and we value every comment our guests share. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain, and indeed, where necessary, improve upon the service that we provide to our valued guests. On the other hand, every praise is proof that we are on the right track and serves as an incentive for further improvements. We look forward to welcoming you again soon. Kind regard

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Ilse06-07-2019

Voor herhaling vatbaar, heimwee🙃

Wat een mooie plek, locatie en wat een geweldig resort! 12 dagen door gebracht op dit mooie park. Genoten van allen faciliteiten, activiteiten, omgeving en gastvrijheid en het overheerlijke eten en de super lekkere cocktails.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Amarin Resort Manager Josip Ružić, Marketing, 28-09-2019

Dear Guest, Thank you very much for your wonderful comments! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our Resort. We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments. Kind regards

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Leida vriezema01-07-2019

Verder was het geweldig

Het is een geweldige plaats om te zijn resorts amarin ligt heel mooi toen wij er waren was het eten slecht koud en werd niet voldoende aangevuld waardoor je soms niets had

Amarin Resort Manager Josip Ružić, Marketing, 28-09-2019

Dear Guest, Thank you for taking the time to share your impressions with us. Your comments are extremely important to us as they allow us to see what we do well and where there may still be room for improvement. This helps us identify ways in which we can improve our services, which, in turn, enhances the satisfaction of our guests.
    We look forward to the opportunity to welcome you back again soon. Kind regards, Amarin Resort Manager Josip Ružić

Gereisd met vrienden in september 2018

• 2018
    8R2v22-08-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Vandaag vertrokken van Amarin, wij hadden een 3-pers. Studio, prima studio met alles erop en eraan. Fijn terras! Een leuk park met voor ieder wat wils, fijne stranden, prima zwembad en leuke animatie voor jong en oud. Horeca prima, prijzen eten goed, drank vrij hoog. Enige aandachtspunt is de schoonmaak in de studio, deze liet te wensen over.

Josip Ružić Amarin Resort Manager, Marketing, 26-09-2018

Dear Guest, Thank you very much for your comments! Your comments are extremely important to us as they allow us to see what we do well and where there may still be room for improvement. This helps us identify ways in which we can improve our services, which, in turn, enhances the satisfaction of our guests.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Nicole06-08-2018

Zondag terug gekomen van een Super Mooie vakantie van dit Reosrt. We zaten in een premium appartement (lichtblauw) erg ruime kamers, nette douche/bad, 2 toiletten (1 beneden en 1 boven), 3 airco’s (1 beneden en boven op beide slaapkamers 1) die werkten echt goed en een terrasje met een tuintje. S’ morgens verse broodjes halen bij de bakker, 5 minuten lopen. Zwembad en strand 2 minuten lopen. Personeel was vriendelijk, (die wij tegen zijn gekomen) met Duits en Engels kun je je goed verstaanbaar maken. De eetgelegenheden zijn wel goed, en betaalbaar, maar de echte sfeer heb je in het mooie stadje Rovinj, gezellige straatjes, met voor ieder wat wils, en heerlijk ijs. Voor 30 kuna pp kun je elk half uur met de watertaxi naar Rovinj. Elke avond entertainment op het terras, van musical tot bands. We hebben een Kayaktocht gemaakt, dolfijnen gespot en Baredine Cave bezocht, door de Limfjorden gevaren, en UFO achter een boot..top.

• 10Onderkomen
    • 9Activiteiten

Josip Ružić Amarin Resort Manager, Marketing, 26-09-2018

Dear Mrs Nicole, Thank you for taking the time to share your impressions with us. I am delighted to hear that your stay with us was such a success! All our staff work very hard to meet our guests’ needs and exceed their expectations. Thank you again for such wonderful feedback. We hope to welcome you again very soon. Kind regards

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9BjornL06-07-2018

Aanrader!

Zeer mooie vakantie! Positief: Mooie appartementen. Wel de premium nemen (4 of 6) de andere zien er afgeleefd uit! De meeste luxe is aanwezig, wel geen douche bij ons maar een bad met douche... you hate it or love it, maar wel allemaal zeer mooi afgewerkt voor een resort. Zeer goede bedden. Lakens worden om de vier dagen ververst, handdoekken om de twee dagen. Iedereen heeft een mooi terras dus ook savonds kan je leuk buitenzitten. Strand: is kiezelstrand maar vanaf heden veel liever dan zandstrand. Het stoort echt niet! Mooie pad die diep in de zee loopt zodat je gemakkelijk in en uit het water kan! Strandstoelen en parasol goed, maar te betalen (5,5 euro per dag/per stuk) eigen zetels en parasols zijn toegelaten en meer dan voldoende plaats op het uitgereikte strand! Zwembad is zout water maar dat wordt je vlug gewoon! restaurant is dik in orde (4 personen alles in 100 euro in totaal) ontbijt buffet mogelijk 10 euro/persoon. Snacks aan democratische prijzen...frigoboxen toegelaten, dus zeker meenemen voor drinken! Omgeving Rovinj prachtig (je kan er met de taxiboot naar toe (4euro/pers) lekker eten (vis) in de haven (zelfde prijs restaurant). Wij hebben ook een prachtige boot gehuurd bij lokaal bedrijf! Beter dan op resort zelf! Check zeker de website. Verder zowel vriendelijk als minder vriendelijk personeel (zoals overal zeker). Winkeltje op resort normale prijzen en aanbod maar lidl op 10min met auto. Samenvatting: prachtige locatie met mooi resort! Aanrader voor iedereen die geen all-in wenst!

• 9Onderkomen

Josip Ružić Amarin Resort Manager, Marketing, 26-09-2018

Dear Mr Bjorn, Thank you very much for your wonderful comments and hank you so much for all your votes! They are a testament to all our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests. In anticipation of your return, with kind regards

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

29 tips over Vakantiepark Resort Amarin

• bert en diana, 10-08-2013

word veel georganiseerd,vaak livemuziek erg goed

• henk jan, 07-08-2013

zorg voor voldoende lengte stroom snoer stroom punten soms erg ver van de plekken vandaan

• Donna, 20-08-2013

Rovinj is een schitterend oud stadje. Vanaf de camping ook bereikbaar met de watertaxi (50 euro p.p. voor een retourtje). Je kunt er uren rondstruinen en er zijn eet mogelijkheden in overvloed. Bovendien zeer betaalbaar.

53 vragen over Vakantiepark Resort Amarin

• Remco, 07-11-2019

waar staan de tenten van easy tent

waar staan de tenten van easy tent?

• Yvonne, 30-01-2018

Appartement standaard , 30 m2

Wij zijn met 4 personen en willen dit appartement graag boeken. Nu vraag ik me af of dit geschikt is voor een familie met twee meiden van 15 en 18 ? Kunnen er twee personen op de slaapbank ?

• cj, 25-11-2016

Boei huren

Heeft iemand ervaring met het huren van een boei op camping Amarin? hoe kan je deze reserveren en wat zijn de kosten. De camping verwijst me naar de haven van Rovinj maar dat is niet de bedoeling. Wij willen graag een boei of andere plaats huren bij de camping zelf. Alvast bedankt

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag
  • BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats