Géén boekingskosten

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

In Istrië bij Rovinj vind je Resort Amarin. Kies voor een overnachting in een vakantiehuisje met airco en tuin of ga voor een studio. Zwemmen doe je in het zwembad of in de zee. ‘s Avonds luister je onder het genot van een drankje naar de live-muziek of kijk je naar een musical van de animatie. Met de taxiboot kun je elk half uur naar Rovinj.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

429 Reviews over Resort Amarin

• 10Fam kla27-08-2022

Super vakantie gehad!

Heerlijk resort. Wij hadden een appartement. Het lag in een soort gezellig dorpje. Vlak bij het strand en de zwembaden. Je kunt lekker ver wandelen. De uitzichten zijn fantastisch. Rovinj is goed zichtbaar. En de andere kant geeft een mooi zicht op de zonsondergang. Je benen worden wel getraind, omdat het op een heuvel ligt, maar was voor ons goed te doen. Heldere zee. De zwembaden groot genoeg. Ze kwamen vaak voor een eventuele schoonmaak en schone handdoeken. De taxiboot is ook heel leuk. Je wordt op een ideale plek afgezet en opgehaald. Wij gaan vast nog eens terug!

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Jo30-07-2022

prachtig resort, zeer net, goede service

Mooie camping. De beste mobile home die we ooit hadden. Alles was tiptop gepoetst. Zelfs onder het bed en op de kasten. Het algemene sanitair is het zelfde. Het totale resort is tiptop onderhouden. De winkel is iets aan de kleine kant en kan een opfrisbeurt gebruiken. Voor lekker eten moet je niet in Kroatië zijn, en de camping is hier geen uitzondering op. Dit is natuurlijk een persoonlijke mening. Het parcours dat op het water ligt is niet gratis te gebruiken! Dit was niet duidelijk op de website en dus een tegenvaller. In de huuraccommodaties wordt het beddengoed om de 6 dagen ververst en mag je vuile handdoeken van de accommodatie gewoon buiten leggen. Deze worden dan gewoon vervangen. De avondanimatie is wat aan de mindere kant. Maar ondanks dat was dit een top camping en is het een echte aanrader. Voor wie de Plitvice meren wil bezoeken ligt deze camping echter net iets te ver. 4u rijden enkele reis.

• 5Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Roxanne08-09-2021

Geweldige vakantie gehad

Heel fijn resort met prima appartementen. Wij hadden een studio appartement en waren er heel tevreden over. Genoeg plek, prima badkamer, leuk terras met een klein tuintje erbij. Het appartement was netjes en schoon. Nieuwe handdoeken om de dag, evenals de schoonmaak.

Voor de kinderen van alles te doen: mini club, mini disco, movie night. Tegen betaling ook allerlei andere activiteiten. Voor zowel jong als oud. Niemand hoeft zich te vervelen!

Mooie zwembaden, voor zowel groot als klein. Strand ligt gelijk achter het zwembad. Tip: koop waterschoenen. Zonder ben je eigenlijk verloren, het is een kiezelstrand en in de zee zijn het meer rotsachtige stenen.

Eten in het restaurant is niet aan te raden, beneden aan het zwembad daarentegen wel! Ook met optie om mee te nemen.

Het stadje Rovinj is prachtig, te bereiken met auto en taxiboot. Pula en Poreč ook goed bereikbaar met de auto en zeker een bezoekje waard!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 7PPWaalwijker31-08-2021

Goede voldoende

Appartementen (resort) als een gezellig dorp opgezet en prima om te verblijven, wel met steile stukjes omhoog. Woonkamer wel met (harde) slaapbank, keuken prima voorzien (met koelkast en vriesvak) en een aparte slaapkamer. Veel opbergruimte voor kleding of spullen en een prima ruim terras/balkon. Appartement is schoon en aanvraag handdoeken, schoonmaak/WC-papier kan via een app. WIFI is gratis en geweldig goed, met eigen WIFI punt in het appartement. Ook aan het zwembad is er gratis WIFI.

2 zwembaden prima, niet groot maar voor verkoeling goed. Mag met een balletje in het water en geen vervelende ‘fluitende’ badmeesters. Bedjes/parasol hoef je niet te betalen als je in het resort verblijft. Strand ligt naast het zwembad maar met een (netjes) kiezelstrand. Wel grote rotsblokken in de zee maar leuk om te snorkelen in helder water.

Camping en resort is één gedeelte en maken gebruik van dezelfde faciliteiten. Aardige medewerkers.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 5Ellis23-08-2019

Te duur voor wat je krijgt

Erg groot complex (appartementen en camping). Wij hadden een studio, deze was wat verouderd maar alles werkte prima. Het strand is op loopafstand, wel stond ons appartement op een heuvel dus moesten we elke dag weer naar boven lopen. We vonden het wel belachelijk om te betalen voor de bedjes bij het zwembad (bijna 6 euro per bedje!). Daarnaast vonden wij het al met al te massaal, te veel mensen. Wij vonden het veel te duur voor wat je er voor krijgt!

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Amarin Resort Manager Josip Ružić, Marketing, 28-09-2019

Dear Guest, Thank you for taking the time to share your impressions with us.Your comments are extremely important to us as they allow us to see what we do well and where there may still be room for improvement. This helps us identify ways in which we can improve our services, which, in turn, enhances the satisfaction of our guests. We work daily on raising the level of service we offer to our valued guests and we hope you will return to experience the enhancements we made. Kind regards,

• 8Ron Pruis12-08-2019

Topvakantie in de tenten van touroperator

Gewoon een prima camping, schoon, gezellig druk met prima faciliteiten. Hele goede hostes van de touroperator. Compliment aan Petra Karasman👍

Amarin Resort Manager Josip Ružić, Marketing, 28-09-2019

Dear Mr Ron Pruis, Thank you very much for your wonderful comments. We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments. Kind regards,

• 8Van Ophuisen09-08-2019

Leuke camping, mooie omgeving

Het is inderdaad een grote camping maar wij hebben daar geen hinder van gehad. Super leuke camping. We zaten in de appartementen, erg mooi en ruim met een leuk terras. Het was daar ook heerlijk rustig. Eten in het restaurant prima kwaliteit/prijs verhouding en vriendelijk personeel. Hou er wel rekening mee dat er veel rotsen liggen aan het strand, en dat de appartementen tegen een berg gebouwd zijn.

Amarin Resort Manager Josip Ružić, Marketing, 28-09-2019

Dear Guest, Thank you for taking the time to share your impressions with us. am delighted to hear that your stay with us was a success.We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments. Kind regards,

• 8Esther27-07-2019

Redelijk goed. Zeker aan te bevelen met kinderen

Prima appartementen. Dichtbij zee en zwembad. Alleen jammer dat je elke dag moet betalen voor ligbedden en parasol. Bijna 6 euro p p p dag. Ook als gast van het resort! waarom werken jullie niet met bandjes voor de gasten. En erg jammer dat het zwembad al om 19.00 dicht gaat in zo’n warm vakantieland. Animatie en restaurants prima

Amarin Resort Manager Josip Ružić, Marketing, 28-09-2019

Dear Mrs Esther, Tank you for staying with us and for taking the time to share your comments.Your comments are extremely important to us as they allow us to see what we do well and where there may still be room for improvement. We look forward to the opportunity to welcome you back again soon. Kind regards,

• 8Linda25-07-2019

Mooie ligging aan de kust

4 persoons appartement, met 2 dochters 14 en 16. De ligging is fantastisch: rustig, genoeg zon en schaduwplekken aan de kust in een groot mooi aangelegd park. Mooi zwembad, leuke entertainment en de receptiemedewerkers zijn zeer service gericht.

Schoonmaak minder: niet gedweild en naast vuilnis ophalen is er niet schoon gemaakt. Het sofabed was ronduit slecht en keihard. Een twee persoonsluchtbed gekocht en daarop geslapen. Bedden in de slaapkamer waren wel goed. Het park ligt op loopafstand van het Limski kanaal, maar daarna toe lopen is niet aan te raden, omdat je dan door een swingers stand moet. Wij waren ons daar niet van bewust en wij en onze dochters waren nogal geschokt toen wij zonder waarschuwing hier terecht kwamen. Voelt ook niet goed dat deze mensen makkelijk het resort kunnen betreden (resort is niet afgesloten aan standkant en vrij toegankelijk). Verder hebben wij een fantastische vakantie gehad.

• 9Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Amarin Resort Manager Josip Ružić, Marketing, 28-09-2019

Dear Mrs Linda, Thank you for taking the time to share your impressions with us. The satisfaction of our guests is our priority and we value every comment our guests share. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain, and indeed, where necessary, improve upon the service that we provide to our valued guests. On the other hand, every praise is proof that we are on the right track and serves as an incentive for further improvements. We look forward to welcoming you again soon. Kind regard

• 10Ilse06-07-2019

Voor herhaling vatbaar, heimwee🙃

Wat een mooie plek, locatie en wat een geweldig resort! 12 dagen door gebracht op dit mooie park. Genoten van allen faciliteiten, activiteiten, omgeving en gastvrijheid en het overheerlijke eten en de super lekkere cocktails.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Amarin Resort Manager Josip Ružić, Marketing, 28-09-2019

Dear Guest, Thank you very much for your wonderful comments! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our Resort. We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments. Kind regards

Vakantiepark Resort Amarin info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)