Camping Porton Biondi

• 6.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

39 reviews over Camping Porton Biondi

• 6wouter en grietje28-01-2007

Wij waren met Touroperator naar deze camping. Wij stonden op het jongerengedeelte. Het sanitair was hier een stuk minder dan op het familiegedeelte van de camping. Wel is dat een stuk verder lopen. Het uitzicht vanaf de camping is heel mooi. In het stadje kun je uiteten, wel vonden wij het eten daar erg zout en niet altijd smaakvol. Het restaurant op de camping beoordelen wij als veruit het beste. Vanaf de camping kun je langs de drukke weg naar het stadje lopen. De tenten waren goed en ruim. Verder liggen de tenten onder de bomen. Voor deze prijs vonden wij dit een prima vakantie!

Gereisd in januari 2007

• 7Esther08-01-2007

Vorig jaar geweest, ruim 3 weken. Heb het heel erg naar mn zin gehad. Was de eerste dagen best een wennen vanwege het feit dat het een terrascamping is en dus best moet klimmen. Maar later eigenlijk geen last meer van. Strand was goed, heb er veel gesnorkeld. In de branding lagen wel grote rotsen, maar met waterschoentjes aan heb ik daar weinig last van gehad. Sanitair was niet meer van deze tijd, even zoeken voor een juiste douche, maar werd wel goed schoongehouden. Was eventjes lopen naar Rovinj, bijna 20 minuutjes. Had een gezellige bar gevonden, dus daar bijna elke avond geweest. De mensen in Rovinj waren erg vriendelijk en spraken heel goed engels. Ook niet zo duur in Rovinj. Cappuccino omgerekend nog geen euro, wijntje iets meer dan een euro, biertje geloof ik een euro of 2 voor een halve liter. Uit eten gaan ook niet duur, en wel erg lekker. Eerste dagen dus wel wennen, en na ruim 3 weken wel weer fijn om naar huis te gaan, maar wel een hele fijne vakantie gehad!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2006

• 7marikkie23-08-2006

Het was een superleuke vakantie met elke avond stappen georganiseerd.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2006

• 7Annalies22-01-2006

Wij zijn hier begin september geweest. Een prima camping en niet te duur. Wij stonden helemaal boven, dus 's nachts was het wel flink klimmen als je naar de wc moest... Wij stonden op een veldje, maar naar beneden waren het lange smalle plekken. Mooi uitzicht op zee en Rovinj. Sanitair werd prima onderhouden. Zwemmen kan dichtbij, alleen even de weg oversteken. Geen briljant strand, maar het was prima.

Gereisd in januari 2006

• 7heleen13-11-2005

Ideale ligging op 15 minuten van rovinj en aan het strand. Sanitair is al wat ouder maar wordt netjes bij gehouden. Kleine plaatsen. Het personeel was na dag een niet meer zo vriendelijk. Toch een super vakantie gehad.

Gereisd in november 2005

• 8Woet!18-08-2005

De camping heeft een aparte zijde voor jongeren. Dit gedeelte is minder luxe. geen sloten op de deuren van douche en toilet en er zijn er ook maar 2 aan iedere zijde. wel word het heel goed schoongehouden.

de afstand is naar rovinj is goed. ong. een kwartier lopen.

het stappen valt tegen. in het weekend is monvi heel erg leuk, maar doordeweeks is er niet veel. Daarom je gewoon een georganiseerde avond boeken. Zelfs als je op eigen gelegenheid komt kan dit makkelijk. wel heb je barretjes in rovinj. maar die zijn geschikter voor een chillavond.

het strand is enkel de straat even oversteken. snachts word je er ook niet weggestuurd.

ik er een geweldige vakantie gehad. met de mensen op de camping was het ook erg gezellig. een hele gemoedelijke sfeer en iedereen schuift bij elkaar aan. mijn vakantie was dus echt een toppertje!

Gereisd in augustus 2005

Camping Porton Biondi info