Camping Porton Biondi

Meer camping info

39 reviews over Camping Porton Biondi

• 7Beerens30-04-2009

Primitief maar gezellig!

De camping ligt aan het strand, maar wel echt ver van het centrum en de eetgelegenheden af. Je moet echt 20 minuten lopen. De camping zelf is prima. Het sanitair is voldoende. De tenten zijn klein maar liggen aan een gezellige centrale plaats.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in april 2009

• 6ApoApo31-01-2009

Ideale Ligging

Qua ligging is deze camping ideaal, de straat oversteken en je bent bij de zee (kiezelstrand) en met tien minuten lopen in het cetrum van Rovinj. Camping is tegen een heuvel op gebouwd, met veel hoogteverschil. Veel schaduw door de bomen. Sanitair laat te wensen over. Rovinj is een leuk, oud plaatsje met winkels, terrassen en een mooie haven. Erg gezellig. Voor de nachtbrakers is er Monvi, een nieuw aangelegd uitgaancentrum net buiten Rovinj. Vanaf de camping is het zeker een half uur lopen, maar een taxi is hier niet duur.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 7Chantal11-08-2008

Vakantie 2008

Leuke gezellige camping voor de jongeren die een eigen veld hebben. Het strand is aan de overkant van de straat! Ook kun je heel erg goed eten in het restaurant op de camping! Zeker een aanrader

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 7Kim16-07-2008

Ik ben hier 10 dagen geweest met paar vriendinnen en we hebben een super vakantie gehad. de camping ligt lekker dicht bij het strand en je hoeft niet ver te lopen om bij rovinj zelf te komen. het eten daar was lekker en goedkoop.. alleen jmmr dat het snel afkoelt s'avonds.. maja verder een prima vakantie gehad:)

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 5Hamerslag11-07-2008

Dit nooit meer

We zijn naar deze accomodatie gegaan voor het uitgaan en feesten. Daar aangekomen komen we er achter dat je alleen echt kan feesten wanneer je mee doet aan de activiteiten van de organisatie. Er zijn geen echte leuke barretjes ect alles sluit tussen 1:00h en 2:00h. Dus in die zin geen leuke vakantie. De natuur was wel mooi en wanneer je met gezin er heen gaat zal het vast een leuke plaats zijn. Maar ten aanzien van uitgaan ABSOLUUT niet!

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 6May & Ad26-06-2008

Niet verwacht

Toen we aankwamen, werden we niet verwacht. De tenten moesten nog worden opgebouwd. Geen kookgelegenheid en koelelementen voor in de koelbox waren nog niet geregeld. Verder wel prima vakantie gehad.

• 8Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2008

• 10Fam.18-09-2007

Prima camping. Stukje lopen vanaf het centrum van de stad, maar dichterbij is er geen andere camping. Het strand is bovendien aan de overkant van de staat. Dat is weer ideaal. Veel schaduw dus heerlijk staan ook midden in de zomer. Wel een hoop jongeren, maar geen last van gehad.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2007

• 7Zerko30-07-2007

Prima camping voor iedereen die niet al te veel luxe verwacht. De camping heeft 2 sterren, en voldoet dan ook prima voor deze waardering en prijs. Mooi uitzicht op het stadje rovinj en baai. Het sanitair is wat verouderd, en de douche geeft soms geen constante straal warm water. De medewerkers van de winkels zijn niet altijd even vriendelijk en kunnen nauwelijks Engels. Het prijsniveau daar zit misschien net iets onder het Nederlandse (niet goedkoop dus), maar dat komt omdat ze vrijwel alles moeten inporteren. Uit eten gaan is daarintegen wel redelijk goedkoop met 4 tot 10 euro voor een maaltijd. Tip voor diegene die met een jongerenreis organisatie heeft geboekt: let op de voorzieningen die ze bieden, dit verschilt nogal met elkaar

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2007

• 10Baupauw09-06-2007

Het bier op de camping was gratis, maarja daar betaal je ook voor. Veel voor niets inderdaad. Regelmatig kreeg ik wel een paar meiden die de deur van de douche bij me open deden. Verder geen probleem natuurlijk maar ze wilde toch niet naar binnen. Voor mensen die dit niet prettig vinden is een rolletje sisal touw handig om de deuren dicht te binden. Vergeet niet je zakmesje om het touw door te snijden.

Gereisd in juni 2007

• 5j.karst11-03-2007

Voor grotere caravans slecht bereikbare plekken. Ik was er in Sept.'05 in het na-seizoen dus en er waren weinig goed bereikbare plaatsen. Ben naar andere camping gegaan in Rovinj (Ulika ca. 40 pl.) Klein en met uitstekend restaurant en sanitair! Overigen was op Biondi het rest. ook erg goed.Biondi heeft mooie plaatsen met uitzicht op Rovinj (een plaatje!),ben bang dat deze als eerste bezet zijn.

Gereisd in maart 2007

Camping Porton Biondi info