Camping Porton Biondi

wij waren zonde kinderen dus dit is een geen mening 5

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Black14-11-2012

Mooie plek aan het strand

De camping ligt op 15 minuten wandelen van het centrum Rovinj. Het ligt aan zee, door middel van het oversteken van de weg ben je op het strand (kiezel). Het toiletgebouw was niet bijzonder maar was van alles voorzien, je hoefde bijna nooit te wachten voor een douche/wc. De tentplekken hadden prachtig uitzicht op de zee. Er is geen winkel op de camping, maar een bakker is op 5 minuten lopen en de dichtstbijzijnde winkel op 10 minuten. Er is wel een eetgelegenheid op de camping.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7Conny16-07-2012

op loopafstand van Rovinj

Deze camping was ons aangeraden door nederlanders die we op een camping in Dalmatie hadden ontmoet. De camping ligt op loopafstand van Rovinj en aan de kust. Het sanitair is in orde, werd iedere dag schoon gemaakt, maar wel basic. Het restaurant van de camping ligt prachtig en je kunt er heerlijk eten. Net buiten de camping zijn nog een pizzeria, een bar en de bakker waar je allerlei lekkere dingen kon kopen. Minpuntje vonden wij de 's-avonds toch wel druk bereden weg, ondanks dat die alleen nog naar een dorpje vlakbij en wat andere campings leidde. Vooral in het weekend raasde het de hele nacht door. Maar voor een bezoek aan Rovinj beslist een goede uitvalsbasis.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2012

• 6flinke namen17-08-2011

Onvriendelijk personeel

Zelf ben ik met vrienden op deze camping verbleven. De camping is ingericht als een soort chaotische terassencamping. Wel hebben bijna alle plaatsen schaduw, wat vooral s'ochtends belangrijk is. Het sanitair is in sommige toiletgebouwen erg minimaal in oppervlakte. Wat ik zelf altijd belangrijk vind in douches op campings is de mogelijkheid om je schone kleren apart droog te houden tijdens het douchen. daar was hier geen sprake van, er hing maar een hangertje waar je alles om heen moest hangen. een ander toiletgebouw was een stuk nieuwer en groter. probeer deze zo snel mogelijk op te zoeken als je naar deze camping gaat. Tijdens drukke piekmomenten kan het personeel de drukte niet meer aan en kan agressief worden dus houd hier rekening mee. zo hebben wij ruim een uur moeten wachten op onze eurostekker, die uit het stroomkastje gehaald moest worden. Het kiezelstrand kun je bereiken door de weg over te steken. Als je naar deze camping wilt, houdt hier dan rekening mee.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8Saskia16-08-2010

heel relaxed

Wij gingen op eigen houtje (met auto en tent) richting Istrie op zoek naar een camping. Uiteindelijk zijn we hier terecht gekomen (camping staat niet in de gids..). De camping beslaat een redelijk steil gebied, maar de plekken zijn bijzonder plat (in tegenstelling tot de plekken bij andere campings). De camping heeft geen eigen zwembad oid maar wel een "strand" - veel rotsen en steentjes dus waterschoenen zijn een aanrader. Wij hadden een plek helemaal bovenaan de camping en dat was echt super. Het personeel was erg vriendelijk en het sanitair werd twee keer per dag schoongemaakt en was ook prima in orde. De douches werken zonder munten oid en je kan zelf de temperatuur aanpassen. Rovinj is een leuk pittoresk stadje en de omgeving is ook er mooi. Als je op zoek bent naar een rustige en mooie camping is dit zeker een aanrader.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010

• 8peter14-08-2010

nooit meer

is echt een camping voor jongeren. waren er met onze zoon van 13 had er echt niks . veel overlast van tour operators die jogeren reizen daar slijten. sanitair werdt voor alles gebruikt behalve waar het voor was en in de nacht geen toezicht

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Daniel de Boer11-07-2010

zeer goed

Ligt aan het strand, gezellig, schoon en erg vriendelijke mensen.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 6Essie17-02-2010

leuke camping, slechte reisorganisatie!

De camping was op zich wel aardig, het sanitair werd redelijk goed schoongehouden en de ligging was goed, het strand was lekker dichtbij(alleen jammer van die steentjes overal i.p.v. zand) en de winkels waren ook dichtbij. Alleen de reisorganisatie was superslecht. Toen we aankwamen moesten we nog uren wachten voordat we de tent inkonden, ze moesten nog mensen uitchecken en de tenten checken. Toen we eindelijk de tent in mochten was niks compleet en de tent was vies! En er zat uiteindelijk helemaal niemand voor ons in de tent. Zijn 1 keer meegeweest met een activeit, maar voor die prijs wat je betaald krijg je niks bijzonders. Je moest eerst een pokke eind lopen( wat ze niet van te voren hebben verteld en ik had een voetblessure) en de drankjes zaten er nog niet eens bij in moest je zelf nog betalen. De vuilniszakken bleven dagenlang staan, en zo kan ik nog wel even door gaan. Had bij touroperator geboekt, geen aanrader dus!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Groningen15-08-2009

Zeer slechte organisatie

Prachtige plek mooie camping maar ik ga het hier alleen even over de organisatie hebben. Na 24 uur in de bus te hebben gezeten vanuit Groningen naar Rovinj kwamen we eindelijk aan, toen begon het al we mochten pas de bus uit wanneer een van de reisleiders ons op kwam halen. Na een dikke 20 min. kwam er eindelijk eentje aan kakken. eenmaal aangekomen op de camping 's ochtends uurtje of 10 dacht ik zo, kregen we te horen dat onze tenten nog in gebruik waren, 's middags 15:00u na een reis en tering lang wachten op de reisleiders kregen we dan eindelijk onze tent, NIKS was compleet van die tent geen stoelen geen bestek geen borden ga zo maar door, ''stoelen staan ergens op het veld'' zoek maar zei een van die reisleiders. Dat was dag 1 van de 8 dagen op de camping. Nog even kort over de activiteiten(beachparty,fordlos), goedkope rommel is dat, muziek slaat over bier op na half uur enz.letters op Gr Groningen

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 8nynke02-05-2009

mooie camping

organisatie slecht geregeld, mooie ligging, lekker eten, goed tent, goede service vanuit camping, sanitair was prima, prijs was prima.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair