3 vragen over Camping Porton Biondi

• Monick, 29-01-2014 Rapporteren

Stacaravans

Kan iemand mij vertellen hoe en waar de stacaravans staan op de camping? Staat ze erg op elkaar en op de foto lijken ze een beetje gedateerd, klopt dit?

• Petra, 20-01-2014 Rapporteren

staanplaats

Hoe klein is klein? Wij hebben een caravan van 5.20 met voortent. Graag plaatsen we er ook een tentje bij waar de kids in slapen. Past dit op een plek?? Hoe groot zijn de plekjes dan? ook begrijp ik dat de plekken lastig te bereiken zijn voor een caravan. Wie wil mij er meer over vertellen??

• desireeschroen, 01-07-2012 Rapporteren

Eigen boot?

Mag je hier je eigen boot meenemen en kan ik deze hier te water laten? Kan ik hem aanleggen bij een boei of aan een steiger en wat zijn de kosten hiervoor?

Gert priem, 02-07-2012

Op verschillende plaatsen kunt u u boot daar te water laten dikwijls tegen betaling maar ook af en toe gratis ,wel moet u u boot laten registreren in de plaats waar u verblijft doet u dit niet dan komt u voor een onaangename verassing te staan ook kunt u op veel plaatsen u boot afmeren maar informeer hiervoor wel bij het dienstdoende mensen laat je goed informeren ter plaatsen want er lopen ook laaielochters rond die mensen proberen geld afhandig te maken.