Camping Porton Biondi

36 reviews over Camping Porton Biondi in het Nederlands

Top!

Caroline
17-8-2017

De camping is perfect voor als je niet op een van de mega campings in de buurt wil staan. De camping heeft geen zwembad of kinderanimatie maar dit vonden wij juist top. Als je met kinderen reist wellicht niet de beste camping dus, er is ook geen pingpongtafel of iets dergelijks voor kinderen. Veel plekken met schaduw en op loopafstand van Rovinj. Schoon sanitair. Prijs was ook goed, zeker als je het vergelijkt met de campings in de buurt. Dichtbij het strand en lekker campingrestaurant. Brood is de hele dag te halen. Rovinj is een erg leuk stadje waar je meerdere keren heen kan, met in de zomer vaak livemuziek en veel kunstgalleries. Daarnaast kan je er op woensdag en zondagavond vanaf 8 uur gegrilde vis eten bij de haven, leuk om te doen! Ook een tip: cape kamenjak bezoeken om te mountainbiken/wandelen en vooral snorkelen! Op een uurtje afstand. Daarnaast zijn er wijnproeverijen in de buurt.

Superlocatie en behulpzaam personeel

Van hooijdonk
2-8-2017

Op loopafstand van het mooie Rovinj. Door drukke weg gescheiden van kiezelstrand met bedjes en parasols. Voor de kinderen waterspringkussens in de zee.

Zelfs zonder reservering volop plek, zelf uit te kiezen. Sanitair schoon. Broodjesservice heel de dag door. Receptie zeer behulpzaam. Man regelt het verkeer als je van de camping af wilt rijden. We waren de dop van de watertank van onze camper vergeten en die werd kosteloos naar ons huisadres opgestuurd!

Heerlijk lopend naar Rovinj!

Jacqueline
27-7-2017

Prima, simpele camping. Er zijn kleine plekken, wij stonden helemaal bovenaan op de camping. Je moet daardoor wel wat klimmen.. Wij hadden veel moeite met de haringen in de grond te krijgen, de plekken bestaan uit onwijs veel steen. Kiezelstrand aan de overkant van de weg. Daar zit ook de eetgelegenheid van de camping. Je kan lopend in 20 minuten naar het geweldige Rovinj, dat was voor ons een groot pluspunt aan deze camping.

Het sanitair was wat verouderd, maar ik had t idee dat de andere toiletgebouwen wat nieuwer waren. Die van ons stond tussen de mobile homes, waardoor het wel lekker rustig was. Schoonmaak had van mij meer gemogen.

Geen camping voor ons

Raymond
25-8-2016

Vriendelijk personeel. Simpele camping, niet geschikt voor kinderen. Voor het strand moet je een drukke straat oversteken. Geen eetgelegenheid . Terrassen camping kleine plaatsen. Schoon sanitair. Zijn hier 2 nachten gebleven, daarna vertrokken naar Camping Polari.

super ligging

Frank
12-8-2016

Eenvoudige camping, weinig voorzieningen maar prima locatie, zee aan de overkant van de weg en gezellig centrum op loopafstand ( ca 20 min ) bakker voor verse broodjes bij het ontbijt dichtbij, maar voor de supermarkt heb je de auto nodig.

Gehuurde stacaravan via touroperator had wat achterstallig onderhoud maar was zeker gezien de prijs prima in orde.

Simpel maar goed.

Loek
27-3-2016

Wij zochten geen mega campings met animatie en super luxe campeer plekke. Wij willen onze kinderen niet dumpen bij de camping animatie team. Vakantie is voor ons familietijd. Porton Biondi is een simpele camping met net en schoon sanitair. Vriendelijk en behulpzaam personeel die voor je klaar staan. Strand en bakker en restaurants op loop afstand. Lekker uit gaan in Rovinj lopend of met de bus van Porton Biondi. We zijn er eens geweest in het hoog seizoen en kan er overlast zijn met de jongeren camping aan de achter kant van de camping. De opmerking van een andere review dat het een aso camping is kan ik me totaal niet in vinden. Als je vaak kampeert is het gewoon noodzakelijk om een camping keycard of een camping id kaart aan te schaffen. Kost maar 6 euro per jaar. Onze ervaring is dat heel wat campings in Italië en Zuidfrankrijk, Slovenië je paspoort of id bewijs willen innemen. Bij Porton Biondi was een copy van een gewone Anwb kaart al voldoende. 2016 wordt onze 5e keer

aso camping wat betreft personeel

H. Knol
13-7-2015

erg agressief personeel, die lopen te schreeuwen omdat je je pas niet wilt afstaan, Als je zegt dat dat niet mag kun je vertrekken, het is of pas of een Anwb camping key kaart inleveren anders ophoepelen. De volgende dag bij vertrek wordt er erg agressief gereageerd omdat je de camper niet goed hebt neer gezet, bij het onbeschofte af. geen aanrader. Sanitair erg schoon.

Mooie lokatie

Noelle
29-12-2013

Afgelopen zomer hebben wij hier gestaan met onze camper. Zorg dat je op de camperplaatsen met uitzicht op zee staat, dan sta je echt perfect!!

De overige plaatsen op de camping zijn vrij kort op elkaar. Sanitair is goed. Personeel zeer vriendelijk.

Op loopafstand van Rovinj!!

Prima voor verblijf buiten het hoogseizoen

Ellen
14-9-2013

De camping bestaat uit vele terassen, de plekken zijn erg krap. Wij hebben een vrij grote tent (6x3 meter) en deze paste eigenlijk niet op de plek die we hadden uitgezocht, dit was wel de grootste plek die we konden vinden. Voor de paar dagen die wij hier waren was dit prima, maar wij gaan hier absoluut niet staan in het hoogseizoen, dan sta je echt dicht op elkaar. Over het algemeen waren wij tevreden. Het sanitair was erg mooi, wij stonden bij het grootste, en naar ons idee ook nieuwste sanitairgebouw. De douches waren goed, alleen heb je wat weinig plek om je spullen droog op te hangen. De ontvangst was prima, personeel is vriendelijk. Hiernaast was de camping ook niet duur, waardoor voor ons prima te leven was de paar minpunten die deze camping heeft. Je kunt in 20 min. lopen naar het centrum van Rovinj, erg aan te raden, vooral ook 'savonds!

Tegen de zee aan

Freek
2-8-2013

Ligt aan de zee, bovendien op loopafstand van Rovinj. Rustige camping verder. Enige nadeel is dat sommige plekken wat krap zijn. Héérlijke douches! :)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Porton Biondi in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Porton Biondi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.