Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag31°19°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Park Hotel Rovinj voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Grand Park Hotel Rovinj in het Nederlands

Geweldig

dekoning8-c
30-9-2015

Geweldig hotel maar de kamers zijn wel qua inrichting verouderd, maar alles perfect in orde, schoon en een goede airco. Eten was goed en wij hadden een fantastische kamer. Het uitzicht dat als foto is gebruikt om dit hotel aan te prijzen in de reisgids hadden wij precies. Alle voorzieningen in het hotel waren keurig geregeld.

mooi hotel

Patrick
20-7-2015

Hotel park is een aanrader om de mooie stad Rovinj en omgeving te ontdekken

Gereisd Met partner in juli 2015

wat een mooi uitzicht

Fam. Vogels
2-8-2014

Een ietwat gedateerd hotel wat prima schoon was en met een uitzicht ,fantastisch. Behulpzaam en vriendelijk personeel en ok het ontbijt was prima in orde het diner ,wat ook in buffet vorm is, vonden wij zeer matig ,weinig keuze en voedsel niet warm. De ligging van dit hotel is perfect en met een kleine 10 minuten wandelen sta je op het stadsplein. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen vooral richting camping polari

Gereisd Met partner in juli 2014

perfecte ligging

ingridv60
9-7-2014

Mooi hotel, met mooi uitzicht over Rovinj en mooi zwembad met ligbedden en terrasje waar je wat kan eten en drinken. 10 minuten lopen van het gezellige Rovinj. en aan andere kant van hotel een mooi park. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, je kan zo gek niet bedenken of het was er. Doordat groot hotel is wel wat massaal maar je hoefde niet lang in rij te wachten, alles was goed geregeld. In juni wel veel 50 plussers in hotel. Vriendelijk personeel. Prima naar ons zin gehad !

Gereisd Met partner in juni 2014

dit wordt laaste jaar naar hotel park

rovinj
21-3-2014

nee niet dat het niet goed is. we komen er al 35 jaar en dan 2 keer voorjaar mei en najaar ock maar het hotel gaat sluiten er wordt een nieuw hotel neer gezet en 5 sterren dus voor het klotje volk niet meer te betalen . is ook het hotel met de mooiste uit zicht uit de eetzaal of bar teras of je kamer. kijk op de foto s hoe het gaat worden

Gereisd Met partner in maart 2014

Prachtig hotel

ljmwillemsen
2-1-2014

Hotel Park is een prachtig hotel, de omgeving is meer dan prachtig interessant, vanuit het hotel hadden wij beperkt zicht op de haven en het stadje Rovinj, wij waren met touroperator, een excursiereis kerstreis, het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, de kamers werden iedere dag schoongemaakt mooi afgewerkte kamer en een zeer propere badkamer, bedden waren prima, en iedere dag schone handdoeken. Verder het restaurant was keurig en schoon het eten in buffetvorm, er werd steeds bijgevuld en het buffet was en bleef schoon het werd prima bij gehouden en er was ruim keuze in het aanbod meer dan genoeg, de tafels waren schoon en werden door het personeel ook schoon gehouden, met een prachtig uitzicht over de haven en aan de overkant het stadje Rovinj. Kortom wij vonden het er prima, alleen de tijd van het jaar is minder , het is er winters toch stil en veel winkeltjes en restaurants zijn gesloten, een excursie reis dus het grootste gedeelte van de dag waren wij op pad met de bus.

Gereisd Met vrienden in december 2013

mooi hotel

Hans45
31-12-2013

hotel redelijk bij centrum direct aan jachthaven mooie schone ruime kamer met alle faciliteiten minibar dagelijks gevuld heel goed en uitgebreid ontbijt en buffet aardig personeel mooi binnenzwembad 29 graden

Gereisd Met vrienden in december 2013

Mooi hotel op een mooie locatie!

Henriëtte
30-9-2013

Mooi hotel in een ontzettend mooie badplaats met allemaal idylische straatjes. Ze zijn smal maar oh zo mooi. ( wel uitkijken voor de stenen waar je op loopt die zijn vrij glad. Voordat je het weet lig je daar gestrekt. Je hebt daar vele restaurantjes die gelegen zijn aan de zee...als de zon onder gaat dan heb je een romantische avond met een heerlijk diner. Echt een aanrader .Het eten is er zeker niet duur. Er zijn rotsen waar je je baddoek neer kan leggen en heerlijk kan zonnen want het strand is niet zoals in Spanje! Het zijn kiezelstranden met grote kiezels daar heb je dus waterschoentjes voor nodig! Het hotel...kan ik kort over zijn...wij waren zeer tevreden. Vriendelijk personeel...goeie service (kamers werden elke dag schoongemaakt)...ondanks het einde van het seizoen.Het eten was er zeker goed. De kamer waar wij zaten die was perfect..we hadden een mooi uitzicht over de haven en naar het stadje...echt top!

Gereisd Met partner in september 2013

vakantie in Rovinj

h.timmer5_1
14-7-2013

Hotel park is een geweldig hotel.het eten is prima,mooie ligging en de service is prima ,geen min punt op te noemen.

Gereisd Met vrienden in juni 2013

prettig hotel, zeker zijn 3 sterren waard

marcel
10-7-2013

Konden bij aankomst meteen op de kamer(9 uur 's morgens). Kamer met zeezicht, wat een heerlijk uitzicht. Dit heb je ook bij het zwembad en vanuit het restaurant. Zaten met de kamer boven de uitgang van het restaurant/terras, dan is je kamer anderhalve meter korter, krappe doorgang tussen kaptafel en het bed is het gevolg. Verder prima kamers, met goede schoonmaak en elke dag schone handdoeken. Het ontbijt in Park is prima verzorgd, gewoon top. Het diner is redelijk tot goed, geen topper, af en toe vreemde combinaties bij het buffet en geen enkele keer lagen er frietjes, wat door behoorlijk wat gasten werd betreurd. Prima service bij de poolbar door de altijd vriendelijke Ornela. Personeel in Park is net als de rest van de Kroaten vriendelijk, de ligging van Park is perfect, boven de jachthaven en in een kwartier loop je gezellig langs de haven naar Rovinj. Al met al een prima vakantie gehad in hotel Park, wat prijstechnisch zeker een aanrader is.

Gereisd Met partner in juni 2013

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBalkan, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Valet parking

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan> 10
  • Tennisbaan informatieBinnen, Buiten, Materiaalverhuur

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Park Hotel Rovinj in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Park Hotel Rovinj zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.