Hotel Eden

Hotel Eden

16 reviews over Hotel Eden in het Nederlands

Prachtige locatie, fijne omgeving, aanrader

Kaat S
29-10-2017

Fijne plek om tot rust te komen in het bos/ligweide deel, leuk om van uit het hotel een fiets- of wandeltocht te maken. Mooie ligging, super restaurant, lekker eten, zwembad wel vrij druk in het hoogseizoen, maar toch nog altijd aangenaam. Heel tof gewoon.

Oude reviews (archief)

Een echte aanrader. Alleen al de ligging.

van den Broek
9-5-2016

Het hotel ligt fantastisch: midden in de bossen en de zee op een loopafstand.

Personeel heel vriendelijk. Het ontbijt en avondeten is heel goed, genoeg keuze.

Om naar Rovinj te lopen is geen straf, (een kleine 20 minuten) je loopt langs een prachtige aangelegde boulevard langs de zee en het haven(tje). Dit is trouwens onze 4 x dat we dit hotel bezoeken, vooral in deze tijd is het heerlijk vertoeven, vooral wat betreft de temperatuur. Genoeg mogelijkheden om te wandelen maar ook zeker om een dag niets te doen. Alleen het zwembad al en de verzorging van dit alles.

Nooit meer!!!

T
26-7-2015

Het hotel is niet schoon : het leek als of er maanden niet gepoest is geworden. De badkamer zat vol met schimmel overal lagen er haren op de grond ook is de kamer heel klein en zeer verouderd.

Ook na een paar dagen miste we spullen uit onze hotel kamer.

Het eten was dagelijk het zelfde dus weinig afwisseling.

Verder was het personeel erg onvriendelijk.

Het enigste pluspunt van dit hotel : het was gelegen in een prachtig park en een zeer mooi zwembad ook de ligging was zeer centraal.

Groot maar goed hotel

RStaes
27-6-2015

De grote troef van dit hotel is de super pool-area die wordt gedeeld met hotels Lone en Monte Mulini die in hetzelfde park liggen. 2 grote landschapszwembaden (zout water) met veel ligstoelen en parasols in een schaduwrijk park met hoge bomen. Iets verderop ligt het strand en de prachtige baai. De kamer was wat klein (die van ons bleek de kleinste van heel de verdieping te zijn) maar in orde. Goeie bedden. Heel goed restaurant met veel keuze, zowel bij het ontbijt als bij het diner. Sommige gerechten werden live bereid. Enkel het fruitsap zou vers mogen zijn. Dat was niet het geval. De rest van het hotel is ruim opgevat maar kan hier en daar een opfrisbeurtje gebruiken. Vriendelijk personeel. De ligging is rustig op wandelafstand (reken maar 20 min) van de oude stad van het mooie Rovinj. Een aanrader buiten het seizoen (wij waren er begin juni) maar ik vrees wel dat het in het hoogseizoen te druk wordt.

echte aanrader !!

stofferis
26-8-2014

proper hotel in een prachtige groene omgeving op 100m van de zee , 20min stappen naar de oude stad en haven langs een nieuwe promenade . eten in buffetvorm is lekker en meer dan voldoende . zwembad is heel mooi en vooral proper , ook de kamers zijn in orde.

Prachtig!

narcis37
31-8-2013

Wij vonden hotel Eden erg goed! Aardig personeel dat je goed verder wil helpen. Het eten was uitstekend zowel het ontbijt als het buffet. Het is wel druk in de eetzaal maar door goede akoestiek vonden wij dat niet storend. Veel Oostenrijkers. Italianen en Duitsers. Weinig Nederlanders maar dat was voor ons geen probleem. Heerlijk zwembad met voldoende ligbedden in een prachtige tuin met veel schaduwplekken. Badlakens voor het zwembad zijn inbegrepen bij het verblijf dat vonden wij ideaal. De zee ligt achter het zwembad wel rotsen maar kun je prima zitten. Het centrum van Rovinj is ongeveer 20 min lopen goed te doen maar wij nemen de volgende keer eigen fietsen mee dus dat is wel een tip. Je kunt er overigens ook overal fietsen huren. Kamers goed school en erg netjes ook totaal niet gehorig dat vonden wij super! Ook voor kinderen was er genoeg te doen. Een aanrader dus!

prachtig hotel , maar duitsche kost .eten

Christophe
23-7-2013

Veel duiters. weinig nederlanders , enkele belgen.

Tof groot zwembad , maarr meestal te warm.

mocht 5 graden frisser zijn . was meer een bad dan zwembad.

het eten was duitsche kost./

het uitgaanscentrum monvi bestaat niet meer . failliet.

was inderdaad anders maar 50 m ver.

heb moeten busrit nemen naar Bale . of LMC openlucht disco maar wel 30 min bus heen en terug .

Bij het uitgaan veel kroaten. meer dan je zou denken.

LMC center was niet zo goedkoop . was 20 € pp als entree .

drank was wel goedkoop ; maar als je het berekend komt het op zelfde neer als in belgie.

Wij hebben een zeer aangename vakantie doorgebracht in hotel Eden. Een verzorgd en hedendaags hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mega-groot buitenzwembad en ook een leuk binnenbad. Hotel Eden is gelegen op een groot parkdomein en naast een natuurpark met oude inlandse bomen en romantische baaitjes. Propere kamers en afwisslend avondbuffet. Het ontbijtbuffet was uitgebreid maar wel elke dag hetzelfde. Voor kinderen is er een kinderclub en een apart zwembadje voorzien. Het is wel even wandelen (ong. 20 min) tot Rovinj maar dit kan je doen via een recent aangelegde kustpromenade met restaurantjes en cafeetjes. De zee ligt onmiddellijk achter het hoteldomein!

Echt een aanrader!

Duur maar algemeen hotel

carla kamminga
14-7-2012

Hotel Eden is een mooi hotel maar is niet direct Kroaties. Als je binnen bent kan het hotel op iedere plaats van de wereld staan. Ver lopen naar het zwembad. Ook ligt het niet aan de zee. Is een stukje lopen. Voor mindervalide mensen is het lastig met omhoog en omlaag loende wegen

Super Hotel

een kroatieliefhebber
30-6-2011

Net terug van een vakantie in Hotel Eden. Echt een super hotel. Mooie kamers, heel goed eten, heel aardig personeel, mooi zwembad binnen en buiten. Handoeken service voor 50 kn(borg), Echt een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Eden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eden scoort een 8 uit 10 op basis van 17 reviews.