Villa Natalie

Met vrienden

Erg mooie en luxe Villa

sylvana
31-8-2009

We hebben een week in deze villa vertoeft!! Het was geweldig!! Ik zou er zo weer heen gaan. De villa is erg ruim en luxe ingericht en van alle gemakken voorzien. Daarnaast heeft elke slaapkamer zijn eigen ruime badkamer. Het huis heeft een prive zwembad. Het huis staat in een rustige, mooie omgeving.

De villa ligt in een klein dorpje (Rakalj) op een half uur rijden van Pula. In het dorpje heb je 2 kleine supermarkten (waarvan er 1 op een paar minuten loopafstand ligt). Daarnaast heb je een paar restaurantjes en barretjes in het dorp Rakalj. Het dichtsbijzijnde (keien)strand ligt op 15 minuten rijden van het huis. Waar het wel erg mooi is!!

De eigenaar van het huis is erg vriendelijk en kan je overal mee helpen. De service is dan ook top. Deze villa krijgt van mijn een 9.5!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Natalie in Rakalj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Natalie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.