Camping Oliva

5.2Matig

• 6.8Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Oliva in Kroatië is een populaire en daardoor drukbezette camping. Hou je van gezellige drukte en een vakantie aan de Kroatische kust, dan zit je hier wel goed. De accommodaties, het sanitair en het zwembad zijn namelijk heel netjes. Vanaf de camping loop je in een half uurtje naar het stadje Rabac aan de andere kant van de prachtige baai.

289 reviews over Camping Oliva

• 2019
    9Kik28-11-2019

Ons pareltje

Heerlijke camping. We zijn er nu 3 jaar geweest. Dit jaar hadden we eigenlijk een vakantie in Italië geboekt voor 10 dagen, maar dat bleek zo vreselijk dat we na 3 dagen onze spullen hebben gepakt en snel geboekt hebben bij ons oude vertrouwde stekkie. Ik denk dat dat genoeg zegt.

Je hebt hier alles. Het sanitair is vernieuwd. Elk jaar verbeteren ze iets. Je kan gebruik maken van alle faciliteiten van de aanliggende hotels. De gym is afgelopen jaar volledig vernieuwd en hier kun je nu prima trainen. Voor mij als fitnessaddict echt een aanwinst. Je loopt vanaf de camping zo de boulevard op. De zee is fantastisch. Hond vriendelijk. De mensen zijn onwijs aardig. Je kan prachtige boottochten maken en goede mtb trails. Supermarkten in de buurt en zo ook prachtige steden. Aankomend jaar gaan we weer naar deze camping. De kinderen en wij kijken er nu al naar uit en zijn al druk onze activiteiten aan het plannen. Ik raad het iedereen aan!!!!

• 4Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Bakker27-08-2019

Genoten!

Camping Oliva, mooie camping. We verbleven in een luxe Mobil home. Super netjes. Fijn met 2 badkamers, airco en ruim terras. Heel fijn dat je ook gebruik mag maken van de zwembaden bij de hotels. Supermark bij de camping met verse broodjes. Het strand was heerlijk, erg leuke boulevard met diverse restaurants en souvenierswinkels. In de avond koelt het best gauw af, tip neem warme kleren mee voor de avonden.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Fam aggenbach18-08-2019

Nooit meer

Nette camping met mooie vernieuwde toiletgebouwen, die continue schoon gemaakt worden. Wij verbleven op de camping met onze tiener kinderen (13 en 16) maar voor hen was er weinig te beleven en je moest overal voor betalen en niet zo weinig ook, zoals de voetbalkooi, glijbaan, tafeltennistafels, (echt belachelijk ) dit nog nooit meegemaakt in al die jaren kamperen. Schitterende omgeving vooral de watervallen in de buurt is zeker een bezoek waard. Let op bij bootverhuur dat de boten die je huurt zonder vaarbewijs haast niet vooruit komen. En als je op de boulevard cocktails gaat drinken bij café vanilja houd er rekening mee dat je wordt opgelicht!!!!!! Te veel ijs voor de inhoud van de cocktail. De prijzen zijn voor een alcoholische cocktail het zelfde als een kinderglaasje ranja. Gr aggenbach

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Jo04-08-2019

Wij hebben genoten!!

We zijn in 2017 geweest en in 2018 weer teruggekomen. Fijne camping, van alle gemakken voorzien. Heerlijke zwembaden, wel wat fris. Direct aan het strand, practig plekkje. Ook in de omgeving genoeg leuks te beleven. We hadden een boottochtje naar Cres gemaakt, we werden op de terugweg omringt door buitelende dolfijnen 😍 geweldig! Ik zou zo weer gaan. Op de camping is vast het een en ander op te merken, maar als je met die insteek op vakantie gaat...

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 3Robin23-07-2019

Niet aan te bevelen

Onze tweede week van de vakantie hebben we op camping Oliva doorgebracht. We hadden een stacaravan dicht bij het strand gevraagd en we hebben de stacaravan die het verste weg is van het strand gekregen. De eerste avond/nacht is onze airco kapot gegaan die ze pas de volgende dag konden maken. Bij 33 graden is slapen toch net iets te warm. De volgende avond was het gas kapot waardoor er geen warm water was en we niet konden koken. Ook dit is de volgende dag gelukkig gerepareerd.

We wilde lekker een dagje aan het zwembad of strand liggen, echter zijn er geen bedjes beschikbaar. Ook mag je niet op het gras liggen. Dit betekend dus dat je in de ochtend om 7 uur je handdoek ergens moet gaan neerleggen. Voor mij is dat niet het idee van vakantie. Om de laatste reden zou ik deze camping met de hotels dus ook niet aanbieden (tenzij je hier intens blij van wordt).

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9A ensing05-07-2019

Ik hou van kroatie !

Heerlijke camping lekker eten en niet ver van een boulevard met vele terrassen met uitzicht op de gigantische mooie zee.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Muriël30-06-2019

Topper!

Leuke niet te grote camping aan het kiezelstrand van Rabac. Gelegen aan de voet van een berg vanwaar je een prachtig uitzicht hebt over de baai. De huur caravans zijn eenvoudig maar compleet en liggen heerlijk beschut tussen de olijfbomen en oleanders. Eenvoudige camping maar heeft alles wat je nodig hebt. Zwembad is netjes en schoon. Leuke stormbaan ligt er in zee, wel tegen betaling. De korte wandeling over het pad langs de zee brengt je al snel tot aan de gezellige boulevard van rabac waar je heerlijk kunt eten. Hier een Bootje huren is een aanrader. Vanaf de camping is een wandelpad de berg op naar Labin met bergbeekjes en kleine watervalletjes. (Vul je waterflessen aan de heerlijke bron) kortom een top locatie.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 2018
    7Natalie Klapwijk11-09-2018

Leuke camping. Mooie omgeving.

Drukke camping. Nette stacaravan gehuurd. Niet modern, maar schoon. Mooi strand, heerlijk zwembad. Ook de zwembaden bij de hotels waren fijn. Het wandelen langs de boulevard is heerlijk. Loop eens helemaal door. Veel leuke strandjes en luxe terrassen. Restaurants zijn eenvoudig, maar het eten was ok. Ook om af te halen. Personeel is vriendelijk. Het was een leuke vakantie, maar wij komen niet terug.

• 6Staat v/h sanitair

• 7Irene Sluizeman26-08-2018

Heerlijke vakantie, maar deze camping niet meer.

Ligging van de camping is perfect. In de ronding van een baai. Vlak aan zee. De camping is groot (voor ons écht té groot). Wij hadden gelukkig een stacaravan gehuurd. Onze lag aan de buitenrand, en vanaf onze caravan liepen we eigenlijk met 50 mtr lopen het strand op. De plekken voor tenten en caravans zijn vreselijk klein. Alles staat nog nét niet op elkaar gestapeld, vreselijk. Als huurder van de stacaravan mochten wij ook gratis gebruik maken van de zwembaden van de hotels. Om half 8 s'ochtends lagen alle bedden bij de zwembaden, van alle 4 de hotels al bedekt met handdoeken. Écht belachelijk. De camping zelf voor ons absoluut niet voor herhaling vatbaar. Omgeving is prachtig. Wandeling naar Labin vanaf de camping is een aanrader. Dagje naar Porec geweest. Leuk om te winkelen. Pula is ook prachtig. In de oude binnenstad kan je mooie foto's maken. Ook hebben wij in Pula een kajaktocht gedaan. Was écht geweldig.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5Mw Dijkstra21-08-2018

Niet weer terug

Camping is aan vernieuwing toe, ligt veel zwerfvuil, stacaravans zijn verouderd en speeltuintje ligt armoedig bij. Wel aan een leuk stadje, met leuke route langs het strand. Qua stacaravan moet je echt mazzel hebben qua ligging en staat van de stacaravan. Met een groene deur zijn echt zwaar verouderd, glazen deuren zijn beter.

• 5Staat v/h sanitair

Camping Oliva info