Hotel Miramar ***

7,5

17 reviews over Hotel Miramar in het Nederlands

prijs/kwaliteit correct

heidi, 22-5-2016

zeker een huurauto nemen als je hier wil verblijven en iets van de omgeving wil zien. Het haventje van Rabac kan je te voet doen. het is er zeer gezellig. Als je in zee wil bij het hotel zeker waterschoenen dragen want overal kiezelstrand. De kamer in het hotel was zuiver en werd ook dagelijks gepoetst. het eten was gevarieerd en voldoende. Als het hotel vol zou zitten, is het zwembad bij het hotel wel veel te klein.

Goed gemiddeld hotel.

J & M Willems, 22-9-2015

Hebben een leuke tijd gehad maar na 10 dagen hadden we het echt wel gezien. Je hebt er strand, strand& strand. Hutje mutje! Hotel ligt aan de boulevard maar meer als de boulevard is er niet. Oha vriendelijk personeel. Eten echt goed en gevarieerd. Goed van smaak! Hotel mist een beetje de "gemutlichkeit". Zeer kleine kamer (pijpenla) 2,50 m. breed. Net loopruimte rondom het bed en dan een metertje vanaf het bed naar het balkon; meer is er niet. In Rabac is buiten de wandel boulevard met allemaal de zelfde soort winkels weinig te beleven. Veel (heel veel) Tjechen, Slowaken, Hongaren, Oostenrijkers en natuurlijk Duitsers. Geen overlast trouwens! Keurige mensen.

Dit nooit meer

abeutels, 17-7-2015

Zeer slechte keuken (grootkeuken, versheid, vettig, variatie,...)

Eetzaal is veel te klein (Enkel plaats voor 1/2 van de gasten!)

Kamers zijn veel te klein!

Veel te weinig parking!

Onvoldoende vreemde talen!

Onvoldoende opgeleid personeel!

Je betaald veel te veel geld!

We hebben een aantal aanbieders voor Miramar voor je op een rij gezet:

We houden het voor gezien

Ennelien, 17-6-2015

We hadden een kamer met zeezicht geboekt. Niet dus! we zaten aan de zeezijde maar keken in de bomen en hadden na 9;30 geen zon meer op het balkon. Direct gemeld, maar dan is alles vol..ja, ja. Ligbedden bij het zwembad waren allemaal vies. Kleine moeite die toch eens af te spoelen. Kamers werden matig schoongehouden, douchewater spoelde niet weg. Parkeren is een ramp en een zootje ongeregeld. Het eten was niet bijzonder, maar niet slecht. Gelukkig dat we goed weer hadden, dat maakt het wat goed. maar een 8.2 is het ons inziens echt niet waard. een 6je.

een topper

joop en rineke rietman, 15-6-2015

een fijn hotel gastvrij hotel geen hotel voor mensen

die slecht ter been zijn goede kamers alles perfect

schoon vriendelijk personeel

Hotel om terug te keren

boeckmans_vanpassel, 13-9-2014

Dit hotel is echt een aanrader. De ontvangst en bediening is uitermate vriendelijk, vooral ook Sandra van de lobby-bar. Het eten is zeer lekker, zowel 's morgens als 's avonds. De kamers zijn net (er is geen koelkastje) maar niet zo groot. Het hotel ligt vlak aan zee aan een steil weggetje. Parkeerplaats zoek is soms wat moeilijker maar lukt wel. Langs de kust loopt een mooie wandelboulevard met leuke restaurantjes en kraampjes. Er zijn mooie kiezel- en rotsstrandjes met prachtig zicht op de baai en de eilanden.

prima hotel voor een paar dagen

henri visser, 13-10-2013

Prima hotel met een gunstige ligging.

Goed voor een paar dagen.

Mooie plek, maar slecht restaurant

s.blom11, 19-9-2013

Het restaurant is veel te klein! Je kan niet eens tussen de stoelen door, je zit tegen je buurtafel aan, de tafels zijn klein, en de leeggegeten borden wordn niet weggehaald! Het eten is weinig afwisselend, je moet wachten in de rij om aan tafel te kunnen, de zaal is heet, de airco kan de massa mensen niet aan! ronduit slecht, mij zie je daar nooit meer, wel zijn de kamers mooi, boek zeezicht superior kamer, anders zie je nog de zee niet

heerlijk hotel

Karin Scheers, 2-8-2013

Hotel Miramar in Rabac is ons uitstekend bevallen. Vriendelijk personeel vooral in de bediening sandra. Eten is gevarieerd , de kamers zijn uitstekend wij hadden een prachtig uitzicht op zee . Helaas wel wat geluidsoverlast van een bar in de buurt maar ik ben een lichte slaper .

De omgeving is prachtig alleen voor mensen die slecht te been of verminderde conditie hebben , is de afstand naar het strand wat zwaar, je moet een steile heuvel af lopen om bij het strand te komen en die moet je dus ook weer omhoog lopen. Verder wij hier een heerlijke vakantie gehad rabac is een leuk plaatsje , hotel meer dan prima zijn sterren zeker waard .

goed hotel

Tinie, 22-8-2012

Het hotel ligt vlak aan zee, mooi zwembad. Goede kamers

We hebben een aantal aanbieders voor Miramar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miramar in Rabac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miramar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Miramar scoort een 7.5 uit 10 op basis van 21 reviews.