Hotel Mimosa

1 dag binnenzwembad geopend daarna leeggelaten en dicht

tijdstip s avond bediening tot 22.00 u

aparte tafels groep 50 zaten her en der

ongezellig / sfeer hotel

1 dag kamer niet gepoets doorgegeven na 21.00 u schone handdoeken en schone prullebak

Kenmerken

1 dag binnenzwembad geopend daarna leeggelaten en dicht

tijdstip s avond bediening tot 22.00 u

aparte tafels groep 50 zaten her en der

ongezellig / sfeer hotel

veel te weinig en te kleine liften

Tineke,
15-9-2017

Eten prima slechts 2 liften voor zo'n hotel is veel te weinig. WiFi is niet op elke kamer beschikbaar.

Geweldig bevallen , niks negatiefs , aanrader.

Marian van herk,
1-7-2017

Ze hebben gedeeltelijk gerenoveerd zeiden ze. wij kregen ongevraagd een upgrade, zeezicht , mooie kamer, goede bedden,zelfs koelkast in de kamer en balcon .

In restaurant vaste tafel ,ontbijt prima, diner buffetten met heel veel keus en gratis drankjes. , zwembaden ,binnen en buiten , mooi groot strand ,wel stenen dus waterschroenen nodig .Vanaf hotel lopen 10 minuten of treintje langs mooie aangelegde boulevard, diverse restaurants, terrasjes, winkeltjes, supermarkt etc

Aardig personeel, bij receptie en in restaurant. Kamers elke dag schoon. Alles werd m.i. Prima geregeld en onderhouden bv. Planten rond hotel.

Parkeerplekken genoeg gratis , vlakbij hotel.

Wij hebben geen negatieve punten kunnen ontdekken voor hotel mimosa .

Plaats ligt ook centraal om diverse plaatsen in de omgeving te bezoeken .

fantastisch

Henriette Pisano,
6-5-2017

We waren met een singlereis, sept. 2014, een geweldige groep, tot op heden, zelfs toevallig vandaag ( Za. 6.5 Maastricht) ) nog elke 6 mnd een uitje samen; het was aldaar allemaal goed verzorgd en een leuke omgeving en genoeg om samen nog even een gezellig terras te pakken.

De jaarwisselling hebben wij hier gezeten.

Bargpeter J,
10-2-2017

Het hotel op zich is erg mooi, maar wij hadden een kamer met uitzicht op de berg, dus aan de achterkant van het hotel. Daar bevind zich ook de doorgaande weg de bergen in en tevens de toegangsweg naar het hotel en dorp aan de baai.

Deze kamers zijn erg sober en je hoort het verkeer heel erg. Dus pas op met het boeken. Neem een kamer met uitzicht op zee. Dan zit je goed.

prachtige vakantie gehad

Jan Esman
5-7-2016

Het hotel was prachtig gelegen, we hadden een kamer met zeezicht, over de baai van Rabac. We hadden een mooie kamer ! Wat tegenviel was dat het beddengoed niet vervangen werd in onze 7 dagen, die we er waren. Verder heb ik niets dan positieve ervaringen.

Kleine plekken, mooie camping

Minne
10-8-2013

Wij hebben er 3 weken gezeten met wisselend plezier. Wij hadden een wat te kleine plek en mochten uiteindelijk gebruik maken van 2 plekken (onze De Waard tent paste anders op geen enkele andere plek). We hadden een plek met veel schaduw, maar dat was zeker niet overal zo. Aan het personeel ligt het zeker niet. We hadden vooral last van wat burenoverlast en jeugdgroepen qua geluidoverlast, maar na wat gepraat met de buren was dat snel over. Onze kinderen konden goed op de camping spelen, er was niet al te veel verkeer op de plek waar wij zaten. Al met al een mooie vakantie, mooie omgeving en zeker de moeite waard.

nooit meer

roger-en-miranda-gerekens
8-9-2011

3 hotels en een camping in 1 complex, dus zeer groot, ligt op loop afstand van het cetrum. mooi groot balkom met mooi uizicht op zee en grote zwembaden.

maar het is daar erg duur

Volgend jaar weer

H. Esenwein
6-12-2010

Hotel Mimosa is een gezellig hotel geschikt voor ouders met kinderen tot aan de "stap"leeftijd. Dan is er weinig te doen. Ik heb het erg naar mijn zin gehad.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mimosa in Rabac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mimosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.