Hotel Mimosa

Hotel Mimosastersterster

2.8Onvoldoende

Kroatië, Istrië, Rabac

Op vakantie geweest naar Mimosa?

2.8Onvoldoende

11 reviews over Hotel Mimosa

• 2019
    2N10-07-2019

Afknapper

Hier aangekomen hoorden we dat het hotel waar we eerst verbleven volgeboekt was. Toen eindelijk in het hotel aangekomen waar we een kamer kregen. De kamer is belachelijk klein, geen balkon, geen plaats voor je koffer, echt ronduit belachelijk. We hebben totaal geen vakantiegevoel, natte kledij kunnen we niet uithangen. Kamer is oud, kapotte muren. Eten is matig. Veel te weinig liften voor zo een groot hotel, we staan soms echt 10 min te wachten (6e verdieping). We hebben een huurauto dus parking is noodzakelijk, soms hebben we geluk maar vaak dikke pech en geen parking. Betalen voor een parasol, animatie aan het zwembad nihil. Kamer niet gepoetst, dus geen wcpapier en zuivere handdoeken. We hebben enkel een fijne vakantie gehad omdat we die zelf hebben gemaakt, maar het hotel is voor ons een dikke afknapper. En wij zijn helemaal geen moeilijke mensen, maar dit slaat alles. Die 4sterren klopt totaal niet.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• Oude reviews

4groep van 5021-09-2017

nooitmeer

wel goed was het eten 1 dag binnenzwembad geopend daarna leeggelaten en dicht tijdstip s avond bediening tot 22.00 u aparte tafels groep 50 zaten her en der ongezellig / sfeer hotel 1 dag kamer niet gepoets doorgegeven na 21.00 u schone handdoeken en schone prullebak

Gereisd met vrienden in september 2017

• 4Tineke15-09-2017

veel te weinig en te kleine liften

Eten prima slechts 2 liften voor zo'n hotel is veel te weinig. WiFi is niet op elke kamer beschikbaar.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Marian van herk01-07-2017

Geweldig bevallen , niks negatiefs , aanrader.

Ze hebben gedeeltelijk gerenoveerd zeiden ze. wij kregen ongevraagd een upgrade, zeezicht , mooie kamer, goede bedden,zelfs koelkast in de kamer en balcon . In restaurant vaste tafel ,ontbijt prima, diner buffetten met heel veel keus en gratis drankjes. , zwembaden ,binnen en buiten , mooi groot strand ,wel stenen dus waterschroenen nodig .Vanaf hotel lopen 10 minuten of treintje langs mooie aangelegde boulevard, diverse restaurants, terrasjes, winkeltjes, supermarkt etc Aardig personeel, bij receptie en in restaurant. Kamers elke dag schoon. Alles werd m.i. Prima geregeld en onderhouden bv. Planten rond hotel. Parkeerplekken genoeg gratis , vlakbij hotel. Wij hebben geen negatieve punten kunnen ontdekken voor hotel mimosa . Plaats ligt ook centraal om diverse plaatsen in de omgeving te bezoeken .

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Henriette Pisano06-05-2017

fantastisch

We waren met een singlereis, sept. 2014, een geweldige groep, tot op heden, zelfs toevallig vandaag ( Za. 6.5 Maastricht) ) nog elke 6 mnd een uitje samen; het was aldaar allemaal goed verzorgd en een leuke omgeving en genoeg om samen nog even een gezellig terras te pakken.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 7Bargpeter J10-02-2017

De jaarwisselling hebben wij hier gezeten.

Het hotel op zich is erg mooi, maar wij hadden een kamer met uitzicht op de berg, dus aan de achterkant van het hotel. Daar bevind zich ook de doorgaande weg de bergen in en tevens de toegangsweg naar het hotel en dorp aan de baai. Deze kamers zijn erg sober en je hoort het verkeer heel erg. Dus pas op met het boeken. Neem een kamer met uitzicht op zee. Dan zit je goed.

Gereisd met vrienden in december 2016

• 9Jan Esman05-07-2016

prachtige vakantie gehad

Het hotel was prachtig gelegen, we hadden een kamer met zeezicht, over de baai van Rabac. We hadden een mooie kamer ! Wat tegenviel was dat het beddengoed niet vervangen werd in onze 7 dagen, die we er waren. Verder heb ik niets dan positieve ervaringen.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 7Minne10-08-2013

Kleine plekken, mooie camping

Wij hebben er 3 weken gezeten met wisselend plezier. Wij hadden een wat te kleine plek en mochten uiteindelijk gebruik maken van 2 plekken (onze De Waard tent paste anders op geen enkele andere plek). We hadden een plek met veel schaduw, maar dat was zeker niet overal zo. Aan het personeel ligt het zeker niet. We hadden vooral last van wat burenoverlast en jeugdgroepen qua geluidoverlast, maar na wat gepraat met de buren was dat snel over. Onze kinderen konden goed op de camping spelen, er was niet al te veel verkeer op de plek waar wij zaten. Al met al een mooie vakantie, mooie omgeving en zeker de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 6roger-en-miranda-gerekens08-09-2011

nooit meer

3 hotels en een camping in 1 complex, dus zeer groot, ligt op loop afstand van het cetrum. mooi groot balkom met mooi uizicht op zee en grote zwembaden. maar het is daar erg duur

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 8H. Esenwein06-12-2010

Volgend jaar weer

Hotel Mimosa is een gezellig hotel geschikt voor ouders met kinderen tot aan de "stap"leeftijd. Dan is er weinig te doen. Ik heb het erg naar mijn zin gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

1 tip over Hotel Mimosa

• Minne, 10-08-2013

Ga eens naar een familierestaurant in Drenje een plekje op zo'n 20 minuten rijden, echt TOP!

0 vragen over Hotel Mimosa

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
    • Eten en drinkenLunch
    • RokenToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiLobby