Vakantiehuis Mali Kosi

4 reviews over Vakantiehuis Mali Kosi in het Nederlands

Paradijselijke plek

fam Bevers
11-7-2015

Die slingerende weg vond ik best meevallen, eerlijk gezegd. De eerste keer naar boven rijden was spannend, maar daarna was ik er snel aan gewend. Het was het in ieder geval waard, wat een heerlijk huis! Het uitzicht was echt fantastisch, maar de rest van het huis was ook écht top! We hebben hier nu al twee keer vakantie gehouden, zo goed is het bevallen. Van alle gemakken en luxe voorzien, heerlijke bedden en 's avonds lekker op het terras de zo'n onder zien gaan.... Of gezellig gaan eten in Rabac, echt een leuk en gezellig stadje. De kinderen hebben zich heel goed vermaakt in het zwembad bij het huis en vonden het ook erg leuk om overal langs de kust te snorkelen. En de ijsjes in Istrië, die vinden ze super!

3 weken op deze plek geweest, de weg erheen is niet prettig , lange slingerige weg met toch erg veel tegenliggers,maar de villa en het uitzicht,maken dit ruim goed, keurig verzorgd huis met alle luxe die je maar wenst, in een woord het allermooiste huis waar we ooit zijn geweest en het mooiste land, erg mooie dingen gezien.

Heel aangenaam verblijf

G.J.Hommes
10-3-2011

Zeer fraai gelegen met uniek uitzicht en op een rustige plek.

Moderne ruime en comfortabele vakantie woning.

Dat uitzicht!!!!

astrid
9-10-2010

met een terras met uitzicht op de zee, zicht op de eilanden, bootjes, ondergaande zon.. en vooral: niks tussen jou en dat uitzicht!

Supernieuw huis, erg luxe, qua koken, terras - groot!, tuin, ruime kamers. Echt een superplek

ik zet wel foto's neer, kan je zelf kijken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mali Kosi in Rabac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mali Kosi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.