Appartement Lanterna Rabac

Appartement

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Lanterna Rabac voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Lanterna Rabac in het Nederlands

Met oudere kinderen

waardeloos

S
13-6-2010

Een waardeloos hotel, geen stopcontacten en we moesten 1 voor 1 eten omdat er niet genoeg bestek was. we hadden ook geen wc bril.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lanterna Rabac in Rabac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lanterna Rabac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.