Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)

Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)

6.2Voldoende

Kroatië, Istrië, Rabac

6.2Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa) voor je op een rij gezet:

• Animatie

108 reviews over Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)

• 2019
    6Jolanda09-10-2019

Was lekker maar die streek nooit meer (Rabac)

Hotel kamer was prima voor mijn dochter was het bed wel te hard iedere dag lekker schone handdoeken en bed opmaak wat wel opviel is dat het wel een bejaarde tehuis leek niets anders dan gepensioneerde mensen we waren volgens mij de jongste van heel het hotel ( vol met Duitsers ) Massage kan ik aan raden was heerlijk binnen zwembad had schoner mogen zijn lag gewoon zand op de bodem We hadden half pension ( dacht lekker makkelijk) nou dat doe ik dus nooit meer we hebben van de 7 dagen 3 keer geeten er was weinig variatie en totaal geen smaak aan het eten dus koste het nog meer iedere avond toch uit eten wat ik eigenlijk niet van plan was De kust is er erg mooi de boulevards is leuk maar als je geen auto durf te rijden in het buitenland zit je goed vast in dit dal want na 3 dagen heb je het dan wel gezien voor mijn dochter van 24 was er niets s avond jammer hoor

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Wim den Hollander01-03-2018

Een prima hotel. Grote luxe kamer met balkon en uitzicht op de baai. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding voor een verblijf van 8 dagen met half pension.

Gereisd met partner in juni 2016

• Oude reviews

7bert j05-08-2017

goed maar niet super

goed: mooi weer, omgeving, dorpje, kamer minder: druk aan zwembad en kiezelstrand, eetzaal precies een oostblok zaal, eten was gewoontjes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 4Filip Elsen24-07-2017

Goed maar geen **** waard

Wij verbleven in de maand July 2017 in hotel Hedera. Volgende zijn onze bevindingen van dit matig hotel; -Eten: weining variatie met slechts 1 drankje bij de maaltijd. Wil je extra dan moet je naar de 'bar'. Prijs voor 3 Cola's: 10€ (!!!!!!!!) Wij hadden vol pension, dus voor een 2de drankje bij je maaltijd loopt het vlot op ! -Parking: Wij zijn met de wagen naar Kroatie gereisd. De parking aan het hotel is niet voldoende, vermits deze gedeeld wordt met 2 andere hotels (Narcis, Mimosa) en de naastgelegen camping. Het is met andere woorden een hele opgave om een deftige parkeerplaats te vinden. -Zwembaden: De 3 zwembaden (je mag deze van Narcis en Mimosa eveneens gebruiken) zijn top en met zoet water (geen zeewater). -Zee: mooie baai, kiezelstrand. -Kamer: Mooie, ruime, gerenoveerde kamer. -Lift: de liften zijn onvoldoende zeker als je minder mobiel bent. 2 kleine liften voor 240 kamers is onvoldoende. -Wifi: niet gewonden. Het hotel is mooi gelegen maar is zeker geen 4* waard!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Wouter10-08-2015

Leuke plek voor 1 x hooguit 2 x

Het hotel is over het algemeen vrij goed, het is wel gebaseerd op massa toerisme. Parkeer voorziening is ronduit slecht. Ook zijn er te weinig ligbedden, ga dus om 8.00 uur naar het zwembad en leg je handdoek er vast neer.

De omgeving is mooi, je kijkt (al heb je een kamer aan de zee kant) uit op de baai van Rabac, omgeven met heuvels.

Het ontbijt is prima, alleen weinig dagelijkse afwisseling. (Vrijwel elke dag het zelfde)

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 5ncurfs04-09-2014

veroudert hotel met slecht etn

wij waren in hedera dit moet nodig opgeknapt worden bij eet buffet kunnen ze capaciteit gasten niet aan 10 minuten wachten eer je een kop koffie kon pakken eetzaal massaal en verschrikkelijke herrie door de ruim 200 stoelen die een verschrikkelijke herrie maken op de vloer

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Gea14-08-2014

Boven verwachting

Wij verbleven in hotel Mimosa. Gezien de reacties hadden we niet al te hoge verwachtingen. Alles viel mee. De kamers nieuw, groot met een groot balkon. De ligging is super. Vlak aan het strand met uitzicht op zee. Verder een nieuw buitenzwembad. Het eten is ok. Iedere dag iets anders. Af en toe niet helemaal warm, maar we hebben met smaak gegeten. Ook het ontbijt is ok. De prijs- kwaliteit verhouding vonden wij zeer goed. Ook Rabac een leuke vakantieplaats met een leuke boulevard. Wel een plek om nog eens terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 6stephanie31-07-2014

Teleurstellend

Wij zijn in hotel Narcis geweest. Kamers waren goed schoon en werden ook elke dag goed schoongemaakt. Verder is het personeel heel vriendelijk en probeert je zo snel mogelijk te helpen. Verder zijn er veel te weinig stopcontacten op de kamers ( 1 op de badkamer ) En over het eten is niet te spreken. Het ontbijt was prima met genoeg keuze. Maar het avondeten was gewoonweg vies. Veel keuze.. maar het eten had geen smaak of een na smaak en al het eten was vet, de frieten trokken krom hiervan. Ook een voorbeeld is dat vlees soms nog veel te rauw vanbinnen was.Het ergste van alles was dat het koud was, hiervoor stond er zelfs een magnetron.Wij zaten naast een ander koppel dat er ook niet over te spreken was. Verder bevatte het water van het zwembad minder chloor dan wat je zelf te drinken kreeg tijdens het diner. Veel darmproblemen gehad tijdens vakantie. Wij waren blij dat we thuis weer normaal konden eten. Blij slecht weer niet veel te doen in het hotel zelf. Geen aanrader dus.

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Mieke25-07-2014

Fijne vakantie gehad

Hotel Narcis: fijn hotel met enigzins gedateerde kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral bij de receptie. Het eten is goed en gevarieerd. De all inclusive formule is niet helemaal duidelijk. Niet alle restaurants hanteren deze formule. Ook op het strand was het zoeken waar je zijn moest. Maar al met al : Prima vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 3M Du Crocq07-07-2014

Kwaliteit verliezend hotel complex

Het is nu de tweede keer dat wij in een van de hotels vakantie hebben gehouden via eenzelfde reisorganisatie. Duidelijk is te merken dat de kwaliteit van de service achteruit is gegaan. Met name de kwaliteit van het eten is achteruit gegaan, alsmede ook de bediening. Er wordt gewoon leidingwater.geschonken bij het diner, met meer chloor erin dan in de zwembaden. En ik ben er nu voor de tweede keer weggekomen met ernstige buikklachten waarbij in beide gevallen de dokter moest worden bezocht en behandeling nodig was. Twee van de drie hotels zijn opgeknapt en worden ingezet voor 4 sterren hotels, het laatste "oude" hotel (Hedera) is in verouderde staat. En de twee liften zijn veel te klein voor de hoeveelheid bezoekers.

Gereisd met partner in januari 2014

Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa) info