KroatiëIstriëPulaAppartementen PulaAppartement Splendid Resort

KroatiëIstriëPula

7.4GoedScore uit 24 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer appartement infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

24 Reviews over Splendid Resort

• 8Rudy07-09-2019

Het was geweldig en hebben het leuk gehad !

Het was een leuk verblijf . Alles was schoon . Het Personeel is erg aardig . Alleen de appartement voor 4 personen zijn veel te klein en hebben tegen betaling een 6 persoons genomen .Dat was perfect .Wij hebben genoten !!

• 8n munnik09-07-2019

heerlijke vakantie

park heeft heel veel trapjes in t donker alles slecht zichtbaar. kan wel prima rondlopen via lang pad van strand naar zwembad... appartement was goed alleen bed erg hard dus op de bedbank geslapen. prima suoermarktje op t park met ernaast heerlijk en betaal naar restaurant zeer vriendelijk personeel... met de stads bus kan je prima heen en weer naar pula stad .

• 8Amsterdam27-06-2019

Heerlijk natuurrijk resort voor zon, zee en strand

Prachtig groen park op een heuvel aan zee met verschillende appartementen groepjes, drie restaurants verdeeld over het park en tientallen strandjes waar vanaf je zo de zee inloopt. Het ruime terrein doet haast aan als een camping, met veel bomen en overal kleine hagedisjes en veel vogels. Een mooi pad langs zee met waanzinnig uitzicht en (flink wat) stenen trappen en paadjes die naar boven (de appartementen) leiden. Vriendelijk bar/winkel/restaurant personeel!

Appartement was erg netjes en schoon. Ruime slaapkamer, balkon aan zee en alles binnen wat je nodig hebt. Twee keer per week schone handdoeken en toiletpapier.

Enige minpuntjes: bijbetalen voor airco (en die wil je), sommige appartementen zien er van buitenaf verouderd uit, je moet goed te been zijn (trappen/heuvels) en soms is er wat gehorigheid van buren.

• 5Nico12-06-2019

Slecht niet voor herhaling vatbaar

Ik vind het resort tegen vallen. Erg verouderd overal voor bijbetalen (airco en stoelen bij het zwembad). Personeel wel vriendelijk, maar er kan niks mee geregeld worden. Zwembad is veelste klein voor het resort. Aan zee kun je alleen liggen op rotsen en maar op een paar plaatsen fatsoenlijk met een trap er in.

Er is werkelijk niks in de buurt, op het resort zit een klein supermarktje waar ze eenvoudige dingen verkopen.

Verder vind ik het gevaarlijk voor kinderen, op sommige plaatsen kun je zo 3/4 meter naar beneden vallen. Hier staat geen afzetting.

Ps pin geen geld bij de automaat buiten bij de receptie, deze heeft een fee van 40 euro!

• 8Johannes Gommers10-10-2018

Geweldig

Ik vond het erg goed, fantastische prijs kwaliteit verhouding.

• 8Fam.tamboer27-08-2018

Super vakantie gehad.goed schoon appartement.airco 5 euro per dag.wel lekker.zwembad zoutwater.zee ligt erachter.waterschienen en duikbril voor vissen kijken super mooi helder water.wij hadden hp.super ontbijt .van alles .diner in buffetvorm.ook heerlijk van alles te pakken.drinken betaal je wel savonds.mAr kost weinig.ziet er allemaal schoon uit.personeel is netjes en vriendelijk.enige minpunt is .wij kwamen laat aan hebben uur lopen zoeken naar appartement.slecht en onduidelijk aangegeven.niet voor mensen die slecht ter been zijn.veel trappen en heuvelachtig.verder super plek.bus naar pula met 4 volwassene 48 kuna is 6 euro voor allemaal.is dus heel goedkoop.

• 8Kooiboy19-08-2018

Heerlijke mooie vakantie

Mooi complexs apartament was 1 slaapkamer en 1 woonkamer Kinderen 11 en 14 jaar sliepen op een slaapbank. Aan te raden is om een huisje met airco te nemen veel gezinnen kwamen daar op terug omdat de oudere huisjes zonder airco veelste warm bleven s'nachts airco is wel tegen extra betaling maar zeker aan te raden . Zwembad is zout water bedjes en parasols zijn tegen betaling te huren. de loungebanken zijn daar in tegen weer gratis . Om in de zee te komen zijn water schoenen aan te raden het meeste zijn rotsen en een enkel klein kiezel strandje het is wel heel mooi water om te snorkelen erg veel mooie vissen gezien daar. Prijzen van het eten is gelijk aan hier in Nederland. het complex bood ons een halfpension aan voor 20 euro pp/pd heerlijk ontbijtbufet en redelijk tot goed Avondbufet. Wij zijn met het vliegtuig gegaan zonder transfer van vlieghaven naar apartament. met de taxi is het 15 euro v de luchthaven Personeel is aardig

• 4Anja31-08-2015

slechte ervaring

• ons appartementencomplex (app complex D bij het zwembad) zat vol met engelse jongeren. Zij drinken veel en maken 's nachts een enorme herrie. De centrale hal van het app complex galmt nog eens een keer na, zodat het effect nog verstrekt wordt. Geen nachtrust dus
    • airco, staat niet standaard aan, maar moet je huren.
    • ligbedden bij het zwembad zijn te huur (was vooraf aangegeven), maar er is geen andere mogelijkheid om bij het zwembad te liggen (op je eigen handdoekje bijvoorbeeld).
    • met kleine kinderen is het rotsstrand toch wel gevaarlijk. Er is een kiezelstrandje bij het restaurant, maar dat is wel heel erg klein. Eten in restaurant bij het zwembad liet te wensen over. De prijs-kwaliteitverhouding van het buffet in het andere restaurant is wel goed.
    • al met al zijn wij eerder vertrokken en gaan wij hier in ieder geval nooit meer terug.
  • 10Sandra20-08-2015

Zonnige vakantie

Appartement was schoon en we hadden een fantastich uitzicht vanaf de 2e verdieping waar wij zaten. Wij zaten heel centraal op het park. Het is een groot park en er is genoeg te doen op het park zelf. Er is animatie verschillende restaurants, een winkel, zwembad en de zee bevind zich aan je voeten! Wij hebben hier super genoten! Wat wel een beetje nadeel is zijn alle trapjes die je elke keer op en af moet! Maar wij vonden het qua plek accomodatie wel voor herhaling vatbaar!

• 8Jolanda18-06-2015

Geweldig

Geweldige vakantie gehad. Net appartement, groot balkon met uitzicht op zee. Vriendelijk personeel. Het restaurant (naast de supermarkt) is betaalbaar om zelf iedere avond te gaan eten. 10 dagen verbleven tussendoor 1x waren de bedden verschoond 2x lagen er schone handoeken

Appartement Splendid Resort info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)