Géén boekingskosten
KroatiëIstriëPulaAppartementen PulaAppartement Silva (in Paganor)

Appartement Silva (in Paganor)

KroatiëIstriëPula

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 9.3Ruimte

Appartement info

4 Reviews over Silva (in Paganor)

• 9Freddy en Grietje01-07-2016

Een prachtig appartement

Het appartement zag er bij aankomst keurig uit. De slaapkamer is royaal en het bed is prima. Er is genoeg ruimte om je kleding op te bergen/hangen. De douche en het toilet zijn erg netjes en erg schoon. De keuken is royaal genoeg, en er is ruim voldoende keukeninventaris met o.a. een koffiezetapparaat, waterkoker, oven en magnetron. De kamer is ruim genoeg en voorzien van een goed zittende (slaapbank ). Buiten beschik je over een terras en een deel van een beschutte tuin.

• 10Hilde Prins12-09-2015

Fantastische vakantie gehad!!

Supermooi, ruim en schoon appartement! Zelfs de kleine dingen stonden er, zoals afwasmiddel, genoeg rollen wcpapier, wasmand, strijkijzer strijkplank, een hele stapel handdoeken. Supergoede service en een hele aardige gastvrouw! Ik zat in de tweede week met een gekneusde enkel en ik mocht koelingzakjes, krukken en een drukverband van haar lenen. Met de auto ben je binnen 5 min in het centrum en de stranden zijn ook zeer goed bereikbaar. Pula is zelf best een drukke stad, en in dit appartement vind je alle rust. Kortom genoten!

• 10C.J. van prooijen.11-09-2011

Wat een rustige plek.

Appartement is geweldig en zeer volledig mede door de goede zorgen van de gast-vrouw Silva,b.v.extra handdoeken geen probleem,op de eerste dag heeft Mvr. Silva met haar eigen auto ons kosteloos de stad Pula laten zien en is met ons de eerste boodschappen wezen doen in de supermarkt, uitleg gegeven over het openbaar vervoer e.d. Als we ook maar iets nodig hadden konden we dat altijd vragen. Mvr. Silva had op een dag een overheerlijke chocolade cake gebakken waar wij ook de helft van hebben gekregen.

• 8Nelleke29-04-2009

Heerlijke rustige plek in een woonwijk in Pula

Wanneer je op zoek bent naar een rustig appartement met zeer gastvrije eigenaren dan moet je kiezen voor dit appartement. Het is een uitvalsbasis om alle mooie plekken in Istrie te ontdekken. Een heerlijke bakker om de hoek. Kortom een gastvrije plaats om je vakatie door te brengen.

Appartement Silva (in Paganor) info

• Adresgegevens