Appartement Ribarska Koliba

Review geschreven door Eva

Fantastisch mooie locatie!

Eva,
19-10-2012

Ik verbleef in het appartement Terra 2, bestemd voor maximaal 6 personen. Naar mijn mening is het enkel comfortabel voor max 4 personen, aangezien de 2 anderen in de living op een sofa-bed dienen te slapen. Het appartement was op de gelijkvloerse verdieping gelegen, met een adembenemend terras en uitzicht op de haven. Je hebt er in feite wel een auto nodig om de boodschappen te kunnen doen, want het stadje Pula is toch op +- 2km gelegen. Het zwembad is ook prachtig mooi, maar niet verwarmd en daardoor in september misschien iets te fris.

Er is dagelijks verversing van handdoeken, en ook de vuilbakken worden opgehaald.

De eigenaars van de appartementen baten ook het nabije restaurant uit, waar het lekker eten is!