Appartement Resort Splendid

• Onvoldoende: 1 - 5

slechte ervaring

Anja
31-8-2015

- ons appartementencomplex (app complex D bij het zwembad) zat vol met engelse jongeren. Zij drinken veel en maken 's nachts een enorme herrie. De centrale hal van het app complex galmt nog eens een keer na, zodat het effect nog verstrekt wordt. Geen nachtrust dus

- airco, staat niet standaard aan, maar moet je huren.

- ligbedden bij het zwembad zijn te huur (was vooraf aangegeven), maar er is geen andere mogelijkheid om bij het zwembad te liggen (op je eigen handdoekje bijvoorbeeld).

- met kleine kinderen is het rotsstrand toch wel gevaarlijk. Er is een kiezelstrandje bij het restaurant, maar dat is wel heel erg klein.

Eten in restaurant bij het zwembad liet te wensen over. De prijs-kwaliteitverhouding van het buffet in het andere restaurant is wel goed.

- al met al zijn wij eerder vertrokken en gaan wij hier in ieder geval nooit meer terug.

Zonnige vakantie

Sandra
20-8-2015

Appartement was schoon en we hadden een fantastich uitzicht vanaf de 2e verdieping waar wij zaten. Wij zaten heel centraal op het park. Het is een groot park en er is genoeg te doen op het park zelf. Er is animatie verschillende restaurants, een winkel, zwembad en de zee bevind zich aan je voeten! Wij hebben hier super genoten!

Wat wel een beetje nadeel is zijn alle trapjes die je elke keer op en af moet! Maar wij vonden het qua plek accomodatie wel voor herhaling vatbaar!

Geweldig

Jolanda
18-6-2015

Geweldige vakantie gehad.

Net appartement, groot balkon met uitzicht op zee. Vriendelijk personeel. Het restaurant (naast de supermarkt) is betaalbaar om zelf iedere avond te gaan eten.

10 dagen verbleven tussendoor 1x waren de bedden verschoond 2x lagen er schone handoeken

Absolute aanrader.

Jaap Quist
22-5-2015

Fantasties, zorg wel dat je een gerenoveerd appartement krijgt. De oude "Horizont " app, zijn echt niks. De keuken uitrusting is erg summier. Als je echt wil kunnen koken moet je wel van alles zelf meenemen. Wel goede pannen, maar geen deksels. prima bedden en heet water zat. Ruime kamers en mooie badkamer. Groot terras. Supermarkt redelijk. Heerlijke vakantie gehad.

fantastische vakantie

viki
14-8-2014

indien je een reservering doet best Zee zicht vragen = appartementen zijn vernieuwd.

personeel heel vriendelijk en behulpzaam

kinderanimatie prima

hygiëne niets op aan te merken

stadje Rovinj zeker de moeite waard om te bezoeken

snorkel, zwemvliezen en waterschoenen is aangeraden

dagelijks aquagym

Lidl in de buurt voor inkopen te doen

Groot Complex

Tropisch
11-8-2014

Wij hadden een 1 slaapkamer appartement met een slaapbank geboekt. Bij aankomst in de kamer bleek de gehele appartement vol met spinnen en spinnenwebben te zitten. Duidelijk was dat deze al een tijdje niet was schoongemaakt. Gelijk een zeer grote twee kmr appartement gekregen met twee badkamers. Neem je eigen scheplepels mee als je van plan bent om te koken. Geen waterkoker. handdoeken wisseling eens in de 4 en 7 dgn. Zwembad zeer slecht voor mensen met beperking bereikbaar. water in zwembad is zoutig, dus geen chloorwater. Wil je een kiezelstrand loop langs Horizont resort en daar tref je een kleine kiezelstrand aan waar je makkelijk in kan lopen. Zeer weinig annimatie voor avond. Doe eens boodschappen bij de Lidl. Super lekker warme stokbroden. Eigen voertuig is wel noodzakelijk!!

Rustig resort voor een fijne vakantie

R brouwer
15-9-2013

Bosrijk resort

Ligt een beetje afgelegen maar openbaar vervoer dicht bij

personeel heel behulpzaam en vriendelijk

Prijs kwaliteit is goed

Restaurant bij zwembad is goed

Splendid kamers mooi en worden schoon opgeleverd

Geen 2de maal!

Barbara Coppens
14-7-2013

Net terug: hadden geboekt voor accommodatie Splendid (boek zeker niet horizont: dan krijg je echt het minste van het resort). De foto die je ziet is dus van het nieuwere gedeelte, en wij zaten in het "gerenoveerde".Dit ligt in een tuin/bos met oude betonnen trappen/ paden. Geen uitzicht op zee maar recht op de bomen... Met kleine kinderen echt niet te doen. Dan moet je al naar het zwembad met zout water wandelen en daar betalen voor een zetel. Misschien als je niet boekt in het hoogseizoen heb je geluk en kom je in het nieuwere gedeelte. Half de week wel nieuwe propere handdoeken: dit was voor ons het enige positive...

Heerlijke vakantie gehad

mootje
24-4-2013

Wij in 2012 in resort splendid geweest, was bang dat het tegen zou vallen na het lezen van enkele reacties maar we hebben echt een top vakantie gehad, we gaan dit jaar zelfs weer terug. App. waren mooi en ruim, groot balkon en groete koelkast met vriezer. De locatie is super, je loopt het trappetje af en je staat bij de helderste zee die je ooit hebt gezien, waar ze leuke platforms hebben gemaakt met ligbedden, wel betaald, je moet idd betalen voor de bedjes maar de bedragen vallen te verwaarlozen, in heel kroatie is het eten en drinken niet duur, wij gingen uit eten met 4 volwassen en 4 kinderen voor gem. € 80,-, pizza`s op het park zijn zalig (ong. €5,- ) en bediening super vriendelijk, animatie is niet heel super maar hou je van een mooie zee, lekker zwembad en zon is het helemaal top. De directe omgeving van het park is rustig.

Goed Park

Bart
25-8-2012

degelijk park met goede organisatie. Prima appartement met veel ruimte. Wij huurden de 7 persoons en waren met 6 personen. De kookpitjes waren te krap, koken is erg behelpen. Bedden zijn veel te hard. Lekker balkon. Airco tegen betaling is een nadeel. Zoute water in zwembad is een nadeel. Restaurantjes zijn acceptabel. Animatie leuk. Al met al een prima resort met pluspunten en wat minpuntjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Resort Splendid voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Resort Splendid in Pula , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Resort Splendid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Resort Splendid scoort een 7.43 uit 10 op basis van 17 reviews.