Hotel Pula

• Onvoldoende: 1 - 5

Prima

N
31-7-2016

Prima hotel ondanks dat de buitenkant een opknapbeurt nodig heeft. Fijne kamer met balkon. Ligt bij een leuke kleine baai. Goede wifi. Eten in buffetvorm met meer dan voldoende keus.

Het hotel heeft 2 vleugels:

- de nieuwe kamers zijn "ok", ruim genoeg en sober ingericht, met balkon.

- de oude kamers zijn verschrikkelijk, vieze badkamer, afgebroken stok van verduistering, geen balkon

In het algemeen geen aanrader. Het hotel ligt nog 30min van Pula centrum. Klein zwembad dat versleten en kapot is. Geen goede service. Wel mooi voor wandeling langs water en kiezelstranden.

Smerige Oostblok bunker

J. Janssen
31-8-2014

Bij aankomst zag je het al zeer vervallen en smerig. Kamer geen gordijnen geen werkende airco en alles smerig. Om een andere kamer gevraaagd was er niet dus volgende weggegaan. Personeel okk zeer onvriendelijk.

Licht bij de kust

plaatspp
9-6-2013

goed hotel.

Mensen vergeet niet in het buitenland is een drie sterren een 2 in Nederland

maar dit was goed zee op loopafstand eten enz was goed .

Ruime kamers en een goed mangement

volgende keer weer

judith leentvaar
17-8-2012

ruim, mooi gelegen,schoon en prettig personeel

Nooit meer

Hilde en Martin
4-5-2011

Wij zijn er in 1977 geweest was heel slecht. Je kon niet uit je bed of je trapte op je valies zo klein waren de kamers. Douche onmogelijk je moest je haar met een glas afspoelen on een kraantje!!!

Alleen de uitstappen waren mooi.

Hilde

2006

Zeer mooie kamer (appartement 2 volw + 2 k) + ruime badkamer. Gelegen aan een mooie baai met kiezelstrand ( op ongeveer 1 minuutje van hotel Pula).

Eten is goed maar ééntonig, organisatie in het restaurant laat te wensen over.

Pula-stad is vrij druk en het vraagt ongeveer een half uur om Pula te verlaten. Istië verkennen vanuit Pula is niet echt ideaal.

+ Zeer mooi ruim en verzorgd appartement in het hotel baai

Mieke - Beerse (België)
8-8-2006

+ Zeer mooi ruim en verzorgd appartement in het hotel (2vol 2kind)+ dichtbij mooie baai en helder water

- Ligging hotel is goed, maar niet interessant om van hieruit Istrië te verkennen. Afhankelijk van het verkeer 15 tot 30 min nodig om Pula te verlaten.

- eten ok; maar rustig genietend eten in het restaurant is niet mogelijk + geen mogelijkheid om buiten te eten.

2004

Goed hotel even ten zuiden van Pula

We hadden een kamer op de vierde etage met balkon en een fantastisch zee-uitzicht

De kamer was voorzien van airco/tv en een goede badkamer

Vanaf het hotel is het zo'n vijf minuten rijden naar het centrum van Pula

Per taxi kost het veertig kuna (ruim vijf Euro)

Op een paar minuten lopen vanaf het hotel

hebben we een drietal keren gegeten in villa

Rovin (vorig jaar geopend) echt top en niet duur, en heel gastvrij!

Verder heerlijk gezwommen in zee dat vanuit het hotel in een minuut te belopen is

Het ontbijtbuffet kan zich meten met een vijf sterren restaurant!

We hebben een aantal aanbieders voor Pula voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pula in Pula , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pula scoort een 5 uit 10 op basis van 18 reviews.