Appartement Pula

Appartement

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Pula voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Pula in het Nederlands

2008

nooit weer

G. Bos
4-8-2008

Je komt op een bovenverdieping in een rijtjeshuis in een nieuwbouwwijk terecht met uitzicht op de achterliggende blok huizen en flats.

Niets midden in de vrije natuur. In de omgeving, dat klopt wel.

Een balkon waar niet op is te wezen vanwege de hitte! Was tevens zeer klein. Douche te klein en wc die niet goed wilde doorspoelen.

Voorlichting op de site is misleidend. De route omschrijving naar het agentschap deugde niet, was inmiddels al een tijdje verhuisd. Bij telefonische hulp via Nederland kregen we weer geen goede ondersteuning, Uiteindelijk bleek dat ook het tel.nr. van het agentschap niet klopte!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pula in Pula , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.