Vakantiepark
FamiliehotelWeer vandaag33°23°
5,8

• Activiteiten6,2
  • Onderkomen5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Park Plaza Verudela voor je op een rij gezet:

101 reviews over Vakantiepark Park Plaza Verudela in het Nederlands

Merkwaardig en financiele uitbuiting

Johan
17-6-2019
  • Onderkomen7

Het lijkt wel of je hier voor alles apart moet betalen. Voor 2 bedjes en een parasol bij het zwembad moet je hier omgerekend 9 euro betalen. Vaak mag je je parasol niet eens openklappen , want bij het minste zuchtje wind klappen ze alle parasols weer in. Zelfs voor het gebruiken van een glijbaan moet je betalen! Drankjes bij het avondeten (bij halfpension) moet je apart betalen. Eten en drinken is hier zeker niet goedkoop. Voor een patatje en een koffie betaal je al snel ruim 7 euro! Nee dit voelt als misbruik maken van de toerist. Daarnaast is er in dit complex nergens een lift te bekennen. Totaal niet aan te raden voor ouderen en gezinnen met kleine kinderen/baby's. De ligging en activiteiten zijn daarentegen prima.

Gereisd Met partner in juni 2019

Geen aanrader,

Mariska
15-5-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Hadden een villa gehuurd, was wel een ruime “villa” maar de bedden waren echt te slecht om op te slapen. Moesten betalen voor een bedje bij het zwembad, eten en drinken moest je halen en opdrinken bij het restaurant. Van de glijbaan die echt heel klein is 2 euro per keer!! Geen kids club ofiets te doen. Het strandje is zo klein en zo druk het hele dorp komt er heen en is veel te vol om er te gaan liggen als je dat op kleien als wil. Wij zijn eerder naar huis vertrokken omdat dit NIET als een vakantie voelde, onze klacht ingediend. We hebben ons geld voor de dagen dat we eerder zijn vertrokken na wat moeite terug hebben gekregen. Dit ressort is absoluut geen aanrader..... het gedeelte van het hotel is luxer net als de paar winkeltjes. Het restaurant daar bij de winkels is wel erg goed, heel druk. Verder op het ressort was dicht of zag er niet uitnodigend/ fris uit. Ze nemen daar het liefst geen euro’s aan.

Super leuk!

Merel
18-8-2018
  • Onderkomen8

Een mooi en grootschalig verblijf met schattige appartementjes. Vanaf het zwembad prachtig uitzicht op de zee!! We misten alleen de centrale ligging en een beetje een rustiger zwembad. Er zijn winkeltjes en restaurantjes op het park en het heeft een frisse en gezellige uitstraling.

D-reizen

Fantasticht, over een paar jaar weer!

R&E
4-7-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Juli 2017 met ons gezin (2 kids van 6 en 3 jaar) hier geweest. Wat een fijn park! Hier komen we zeker over een paar jaar terug. Ja, je moet voor de glijbanen, ligstoeltjes etc. betalen. Maar als je op het park uit eten gaat dan kost het weer bijna niets! Met z’n 4en uit eten waren we rond €35 kwijt incl drank. Voordeel vonden wij dat je met kleine kinderen op het park restaurantjes, ijssalon, supermarkt met bakker had. Dus in de avond hoef je met kleine kinderen niet de park af om uit eten te gaan. Als de kids het zat zijn, dan gaan ze op het pleintje/grasveldje ernaast spelen en wij zaten dan nog even lekker aan de toetje. Pizzeria Asterix in Pula zelf is ook aan te raden. Voor €15 3 grote pizzas, nog lekkerder dan in Italie zelf!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Prachtig park ! Jammer van het betalen ligbedden

Kuiper
17-7-2017
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Het park is prachtig,gezellig plein met winkeltjes.wij haden een 6 pers appartement met uitzicht op zee.iedere dag schone handdoeken en 2x keer per week schoon beddengoed .in elk vertrek een tv en airco. Op de appartementen niets op aan te merken. Groot nadeel: overal moet je voor betalen: voor de ligbedden,parasols,glijbaan,fitness,opblaasglijbanen in de zee,zelfs om 15:00 moet je voor een 2pers bed op het strand 20,00 betalen! Erg jammer want verder is het prima daar vertoeven.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Aanrader

Mick
16-6-2017
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Schone en goede verzorgde omgeving en appartementen

Gereisd Met partner in juni 2017

heerlijk

joke
10-3-2017
  • Activiteiten10

het is een heerlijke plek om te vertoeven , gezellig en niet al te druk , we zaten in de flatten , en dat is goed te doen, een paar stappen en je zit bij de zee te genieten op de rotsen , prima plaats hoor

Gereisd Met partner in juni 2015

super vakantie

Minivic01
3-8-2015
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

mooi en verzorgd resort. Pluspunten: - verzorgde kamers - ruime en propere appartementen - dagelijks handdoekwissel - goede airco - super ontbijt en dinerbuffet - kindvriendelijk - alles direct in de buurt - mooi resort, echt een aanrader

minpunten: - badkamer zou iets groter mogen - zwembad met zout water

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Prima plek

H
15-6-2015
  • Onderkomen8

De 2-kamerappartementen zijn netjes gerenoveerd, anders is niet acceptabel. De onze lag op de 2e verdieping onder het dak. Niet gehorig. De 2e kamer was een trapje (krap met koffeer) op, achter het keukentje. Airco 2x, woon- en slaapkamer. Royale flatscreens in woon- en slaapkamer. Gratis WiFi op de kamer. Keukentje met 2 pitten en magnetron. Keukenpapier en afwasmiddel was er ook. Elke dag schone handdoeken en nieuw toiletpapier, weinig schoonmaak. Klein balkon, met zeezicht door de hoge ligging. Restaurant met prima eten, is ook per maaltijd te betalen. Overal vriendelijk personeel, meertalig. Strand is stenig, vereist waterschoentjes. Onder de naam Park Plaza zijn er veel varianten, Verudela is appartementen, Histria is hotel, Villa is goedkopere appartementen en huisjes. Geldautomaat in hotel Histria.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig park met geweldige zee

Joz
28-12-2014
  • Activiteiten8

We hadden het niet gerenoveerde appartement , simpel maar netjes en een super groot balkon aan de zee!! We werden wakker van de golven van de zee, heerlijk, lekker ontbijten op je balkon met de prachtige zee voor je neus. De nieuwe app. Hebben mooie inrichting maar een erg klein balkon en zelden aan zee. Park bied alles, heerlijk eten, wandelen, natuur, zee zwembad. Kroatië is prachtig, alle steden bezocht en vergeet vooral het nationale park met de vele watervallen niet te bezoeken, wel eindje rijden maar te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektEngels
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • Tennisbaan> 10, Aanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Park Plaza Verudela in Pula , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Park Plaza Verudela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.