KroatiëIstriëPulaHotels PulaHotel Park Plaza Histria

Hotel Park Plaza Histria

KroatiëIstriëPula

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Park Plaza Histria voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 23 reviews
+181/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 23 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

23 Reviews over Park Plaza Histria

• 1Jo Ann ten Have20-06-2019

Beloftes na geschil wordt niet nagekomen

Check je voucher en accepteer je kamer pas als de omschrijving ervan klopt. Je wordt genaaid waar je bij staat. Beloftes van de receptie medewerksters tot De General Manager van het hotel wordt niet nagekomen. Teveel betaald voor een kamer wat we niet kregen. Na zovele overleg is er na deze 5e nacht nog niets gebeurd terwijl er vanochtend (donderdag om 11:00 ) al een keuze voor ons zijn om van 3 kamers te kiezen wat wel voldoet aan onze voucher. Wij zijn genaaid. Receptie medewerkers tot R eceptie manager beloven zo maar iets wat ze niet nakomt of weten van niets. Zogenaamd. Je wordt hier echt belazerd waar je bijstaat. Hopen tot aan het einde dat je het antwoord accepteert wat je te horen krijgt en verdwijnt. Zaterdag avond laat aangekomen 22:30 uur zag dat er niets klopt qua kamer en nu Donderdagmiddag 16:50 nog geen uitkomst. Echt verschrikkelijk om klanten zo lang te laten wachten. Het liefst wordt je eruit geschopt door hun.

Park Plaza Histria Management Team, Eigenaar, 28-06-2019

Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We are very sorry to know there has been a misunderstanding and inconvenience regarding the room you have booked. We are very sad to hear our team members haven't managed to solve the issues yet and we will forward your comments to the relevant department in order to solve the issues. Once again, we apologize for all the inconvenience. We truly hope to get another opportunity to welcome you and improve your opinion on our hotel and service. Best regards, Park Plaza Histria Management Team

• 2Ron20-06-2019

Loze beloftes en speelbal tussen twee organisaties

Nog niet eerder meegemaakt maar heel veel gedoe met de kamer. Op de website van touroperator een andere beschrijving van de kamer dan die we kregen. Stuk kleiner en 2 eenpersoons bedden die net in de kamer passen. Aangekaart bij het hotel maar speelbal tussen hen en touroperator. Tot aan general mgr aan toe. Beloftes van hem bleken niet veel waard. Op basis van onze beleving raden we iedereen af hier naar toe te gaan. Overigens levert ook touroperator dus onjuiste informatie. Verder wel genoten van alles om het hotel heen. Heel gedoe maar doen dit ook voor mensen die na ons naar dit hotel gaan. Wij zijn beslist niet van het klagen maar uiteindelijk wil je krijgen waar je recht op hebt en voor betaald hebt. Werken we met z’n allen hard genoeg voor 😀

Park Plaza Histria Management Team, Eigenaar, 28-06-2019

Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We are pleased to know you had a pleasant stay and that you enjoyed it. On the more negative note, we are extremely sorry to know some aspects of your stay left you disappointed. We would like to use this opportunity to apologize for all the inconveniences occurred during your stay. When we get complaints from our guest, our main goal is to solve the problem immediately in order to avoid further inconvenience and to keep our guests satisfied as it is our top priority. Your comments will be taken very seriously and forwarded to the relevant department in order to prevent such issues in the future and improve. We hope that despite the negatives encountered, we will have the opportunity to welcome you back for a more memorable experience. Best regards, Park Plaza Histria Management Team

• 7suzan geerlings02-10-2018

Saai

Ze konden onze reservering niet vinden ,we hebben daardoor 3 dagen in een kamer gezeten zonder uitzicht ,En later ook niet echt geholpen .,

• 7Corrie18-09-2018

Geschikt voor stellen en ouderen die geen vertier

Zeer goed hotel. Prachtige kamers met prima badkamer. Wij hadden kamer met beperkt zeezicht. Dit was het ook inderdaad. Het is een ouder hotel. Dat zie je aan de buitenkant. Binnen is alles perfect onderhouden. Zwembad met zeewater. Service en eten prima. Geen kindvriendelijk hotel.met kinderen zou ik dit hotel niet kiezen. Het is zijn 4* waard. Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede busverbinding naar Pula . Ik raad dit hotel aan voor jonge stellen of ouderen. Nadeel is dat er rond het hotel weinig vertier is. Je bent echt in de avond op je hotel aangewezen.

• 1patrick k12-09-2016

Gewoon niet doen verschrikkelijk vies oud

Ga hier niet naar toe vies oud hotel geen service vieze kamers vies eten te overvolle restaurants aso s van obers park is oud en afgeleefd locatie van niks is gewoon niks te doen je moet er met de auto op uit als je wilt eten .Zwembad formaat postzegel ontbijten met 300 man in een restaurant waar 100 plaatsen zijn dacht het niet dus. Genoeg goede hotels gezien van hoe het wel moest , Hou je van vies oud en onvriendelijke mensen ga hier dan zeker heen succes

• 9JK28-08-2016

Zeer goed hotel; modern, net en lekker eten

Een week doorgebracht in suite met zeezicht; ruime kamer, aparte living ingericht als slaapkamer voor dochtertje.3 maal per dag verse handdoeken. Top service. Hoewel we niet te vinden zijn voor buffet-opstellingen, hebben we elke dag zeer lekker en gevarieerd gegeten. Het ontbijt is zeer verzorgd en lekker. Enige minpuntje; geen vers fruitsap. Hebben dit opgelost door dit steeds eerst te bestellen aan de bar (ik dacht 25 kuna per glas dwz +:- 3 euro. Prachtige omgeving met stranden, snorkelen, waterparcours, etc. Wij komen zeker terug.

Enige puntjes van kritiek; luide muziek/optredens tot 23h (niet ideaal voor kleine kinderen), de handdoeken-service is goed maar ze leveren aan zwembad versleten handdoeken af. Mits wat minder Thompson-gasten is dit een tophotel.

Uitstapjes gedaan; Pula stad...prachtig amfitheather maar stad wat aan opfrissing toe. Rovinj....adembenemend mooi...schitterende oude stad en gezellige jachthaven...wat mij betreft mooiste stadje in Europa

• 8jp_decock29-08-2014

Genoten van onze vakantie

Het is een zeer groot hotel maar desondanks was alles prima in orde bij onze aankomst : zicht op zee en rustige kamer op 2de verdiep. De kamer was prima en het personeel in het ganse hotel supervriendelijk en bijna iedereen sprak zeer goed Engels. De mensen aan de receptie stonden steeds klaar om ons de nodige uitleg te geven. Het ontbijt was zeer goed en ook het avondeten was een waard. Niet iedereen had een ligstoel rond het zwembad wat normaal is , maar het is zeker een minpunt dat er ook op ligweide niet genoeg ligstoelen aanwezig waren. Handdoekje leggen was niet toegelaten voor 8u en er werd ook toegeken dat de stoelen bezet waren tijdens de dag . Met de wagen kan je enkele mooie plaatsen bezoeken maar in tegenstelling tot Dalmatie is de omgeving niet zo mooi .Eten en drinken zijn niet zo duur en de plaatselijke wijn is van zeer goede kwaliteit. Het was een mooie vakantie maar onze voorkeur gaat toch naar Dalmatie.

• 9JaMaJa23-08-2014

Goed hotel

Hotel met veel faciliteiten en mooie ligging. Zeker zijn sterren waard.

• 9Erica Hartog06-08-2014

Fijn hotel met prachtige ligging

Wij waren 2 weken in dit hotel met een kamer in het Marina gebouw. Kamer was met 3 personen een beetje krap, maar wel schoon en modern ingericht, prima airco ! Omgeving is prachtig groen maar wel heuvelachtig, vanaf het terras kijk je naar de zee en de ingang van de haven. Het buffet met eten had zeer veel keus en bediening is uiterst vriendelijk. Zwembad heeft wat weinig ligbedden ,aar in de loungesets bij het pool café zat je ook prima en vlakbij het nette zoutwater zwembad. In de avond afwisselend entertainment erg gezellig! dit hotel is echt een aanrader.

• 10Tatjana25-06-2014

Wanneer mag ik weer?!! 1 week was echt te kort.

Het is echt een prachtig hotel. Ja het is wat prijzig, maar dat is het hotel zeker waard! We hadden een prachtige kamer en een prachtige uitzicht. Zaten op een hoekje en naast ons zaten kennelijk rokers dus we moesten wel onze deur dichthouden. Op zich vonden we dat niet erg want wij waren weinig op de kamer en anders had je lekker een airco. Het eten was heerlijk, er was erg veel keus. Het personeel was altijd vriendelijk en vrolijk. Er was bijna iedere avond live muziek en daardoor erg gezellig. De loungebar was voor ons ook erg gezellig, heerlijke drankjes en cocktails!!! Dean bedankt daarvoor! Vooral de borovnica was erg lekker!

Hotel Park Plaza Histria info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)