Hotel Park Plaza Histria

Hotel Park Plaza Histria
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Park Plaza Histria voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Park Plaza Histria in het Nederlands

Gewoon niet doen verschrikkelijk vies oud

patrick k
12-9-2016

Ga hier niet naar toe vies oud hotel geen service vieze kamers vies eten te overvolle restaurants aso s van obers park is oud en afgeleefd locatie van niks is gewoon niks te doen je moet er met de auto op uit als je wilt eten .Zwembad formaat postzegel ontbijten met 300 man in een restaurant waar 100 plaatsen zijn dacht het niet dus. Genoeg goede hotels gezien van hoe het wel moest , Hou je van vies oud en onvriendelijke mensen ga hier dan zeker heen succes

Een week doorgebracht in suite met zeezicht; ruime kamer, aparte living ingericht als slaapkamer voor dochtertje.3 maal per dag verse handdoeken. Top service.

Hoewel we niet te vinden zijn voor buffet-opstellingen, hebben we elke dag zeer lekker en gevarieerd gegeten. Het ontbijt is zeer verzorgd en lekker. Enige minpuntje; geen vers fruitsap. Hebben dit opgelost door dit steeds eerst te bestellen aan de bar (ik dacht 25 kuna per glas dwz +:- 3 euro. Prachtige omgeving met stranden, snorkelen, waterparcours, etc. Wij komen zeker terug.

Enige puntjes van kritiek; luide muziek/optredens tot 23h (niet ideaal voor kleine kinderen), de handdoeken-service is goed maar ze leveren aan zwembad versleten handdoeken af. Mits wat minder Thompson-gasten is dit een tophotel.

Uitstapjes gedaan; Pula stad...prachtig amfitheather maar stad wat aan opfrissing toe. Rovinj....adembenemend mooi...schitterende oude stad en gezellige jachthaven...wat mij betreft mooiste stadje in Europa

Genoten van onze vakantie

jp_decock
29-8-2014

Het is een zeer groot hotel maar desondanks was alles prima in orde bij onze aankomst : zicht op zee en rustige kamer op 2de verdiep. De kamer was prima en het personeel in het ganse hotel supervriendelijk en bijna iedereen sprak zeer goed Engels. De mensen aan de receptie stonden steeds klaar om ons de nodige uitleg te geven. Het ontbijt was zeer goed en ook het avondeten was een **** waard. Niet iedereen had een ligstoel rond het zwembad wat normaal is , maar het is zeker een minpunt dat er ook op ligweide niet genoeg ligstoelen aanwezig waren. Handdoekje leggen was niet toegelaten voor 8u en er werd ook toegeken dat de stoelen bezet waren tijdens de dag . Met de wagen kan je enkele mooie plaatsen bezoeken maar in tegenstelling tot Dalmatie is de omgeving niet zo mooi .Eten en drinken zijn niet zo duur en de plaatselijke wijn is van zeer goede kwaliteit. Het was een mooie vakantie maar onze voorkeur gaat toch naar Dalmatie.

Goed hotel

JaMaJa
23-8-2014

Hotel met veel faciliteiten en mooie ligging. Zeker zijn sterren waard.

Fijn hotel met prachtige ligging

Erica Hartog
6-8-2014

Wij waren 2 weken in dit hotel met een kamer in het Marina gebouw. Kamer was met 3 personen een beetje krap, maar wel schoon en modern ingericht, prima airco ! Omgeving is prachtig groen maar wel heuvelachtig, vanaf het terras kijk je naar de zee en de ingang van de haven. Het buffet met eten had zeer veel keus en bediening is uiterst vriendelijk. Zwembad heeft wat weinig ligbedden ,aar in de loungesets bij het pool café zat je ook prima en vlakbij het nette zoutwater zwembad. In de avond afwisselend entertainment erg gezellig! dit hotel is echt een aanrader.

Het is echt een prachtig hotel. Ja het is wat prijzig, maar dat is het hotel zeker waard! We hadden een prachtige kamer en een prachtige uitzicht. Zaten op een hoekje en naast ons zaten kennelijk rokers dus we moesten wel onze deur dichthouden. Op zich vonden we dat niet erg want wij waren weinig op de kamer en anders had je lekker een airco. Het eten was heerlijk, er was erg veel keus. Het personeel was altijd vriendelijk en vrolijk. Er was bijna iedere avond live muziek en daardoor erg gezellig. De loungebar was voor ons ook erg gezellig, heerlijke drankjes en cocktails!!! Dean bedankt daarvoor! Vooral de borovnica was erg lekker!

meer van verwacht

wolfs jean pierre
10-6-2014

kamer geboekt met zeezicht op 3é verdieping in het hoofdgebouw en wij kregen een kamer gelijkvloers in de zijvleugel ( wing ) met een klein beetje zeezicht tussrn de bomen .dit is de eerste maal dat wij dit meemaken in 25 jaren op vakantie.Restaurant is veel te klein en wanneer je binnenkomt dan zie je alleen maar tafels vol met vuile borden en glazen , moet je zoeken om een nog een prper tafeltje te vinden.Wij keken hoopvol uit naar een fijne vakantie en die veel tegen ondanks het mooie interieur van dit modern hotel

Prima hotel!

RenH
8-9-2013

Mooi hotel, schoon en ligt in een prachtige omgeving. Bushalte om andere plaatsen te bezoeken op 10 minuten loopafstand. Zeer mooi uitzicht vanaf terras van het hotel over zee. Kamers groot en schoon, koffie en thee op de kamer. Nadeel zwembad stoelen liggen om 9:00 al ovol en strand is rotsen en kiezels..niet echt prettig. Zwembadpersoneel en schoonmakers erg vriendelijk, balie personeel en personeel eetzaal zeer zakelijk.

Amazing holiday

Kevin Drewery
22-8-2013

Just returned home from the most fantastic holiday. The hotel was very clean and spacious and the staff helpful,polite and efficient nothing was too much trouble. The entertainment both during the day(wine and food tasting as well as local excursions)were well worth participating in. Rooms had wonderful views of the harbour and eating in the yacht club(especially the night Joe Cocker visited) was a wonderful experience.

zeer goed hotel

mathieu daemen
29-7-2013

kamers zijn ruim, het restaurant is goed , de buffetten hebben toch zekere afwisseling bij het bedieningspersoneel zijn er vele jongeren die laten uitschijnen dat ze Engels of Duits verstaan maar nadien blijkt het toch niet het geval te zijn. het hotel heeft vele mogelijkheden om te ontspannen. Zeker zijn 4 sterren waard.0

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Plaza Histria in Pula , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Plaza Histria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Plaza Histria scoort een 7.76 uit 10 op basis van 19 reviews.