Hotel Palma ***

Hotel Palma ***

Hotel Palma
4,7

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Palma voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Palma in het Nederlands

Slecht hotel

Willigenburg, 30-4-2010

Gedateerd maar wel schoon hotel. Kapotte lift waardoor we 4 trappen op moesten met onze koffers. Personeel was klantonvriendelijk en konden slecht Engels. De kamer is oud maar schoon. Bed was echt om te huilen! Je voelde de veren door het matras heen, was een klein bed voor 2 personen en mijn vriend stak er met zijn voeten uit, terwijl hij niet speciaal lang is. Konden gebruik maken Vd faciliteiten van naastgelegen hotel ( wat wel een erg mooi hotel was!) oa: ontbijt , avondeten en zwembaden. We hebben een rondreis gemaakt door Kroatië en we hebben voor minder geld veel betere hotels gehad!

geen echte aanrader

Do, 24-7-2008

Niet echt bijzonder, dit hotel.

Was er samen met mijn dochter van 8. De zwembaden van de andere hotels waar we gebruik van konden maken, waren OK.

Het personeel was niet echt vriendelijk, veel strakke gezichten, maar wel correct.

Weet niet of ik er nog eens naartoe zou gaan.....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palma in Pula , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palma scoort een 4.67 uit 10 op basis van 3 reviews.