Géén boekingskosten

KroatiëIstriëPula

7.1GoedScore uit 68 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

68 Reviews over Horizont Resort

• 7Anoniem11-05-2019

Primaa

Het is een leuke locatie. Het is snel met de bus vanaf het resort naar het centrum. De supermarkten zijn op loopafstand. De appartementen zijn afwisselend. Mijn kamer was prima, een grote woonkamer met slaapbank, eettafel en een keukentje. Een badkamer met een wc, een douche en een pot waar je je bil kunt wassen. Een slaapkamer met twee 1-persoonsbedden en een twee-deurskast. In de tussenkamer heb je ook een twee-deurskast.

De receptie was wel relaxed. Het is rustig, er zijn wc’s en wifi en je wordt goed geholpen door het personeel.

Wat ik wel jammer vond, ten eerste is de televisie bij sommige appartementen heel oud, ook is het zwembad ver lopen. En de housekeeping heeft een paar keer de deur van mijn appartement open laten staan terwijl ik er niet was. Ook vind ik dat ze een telefoon in elk apartement moeten hebben, zodat je de receptie kunt bellen en andersom.

Verder zou ik hier wel terug willen komen.

• 8Sacha17-04-2019

Elk jaar weer!

Het is er super warm. Hartstikke gezellig. Het is zeer zeker een aanrader! Een auto is geen overbodige luxe. Makkelijker op het daar te verkennen. In één woord Geweldig!!!

• 6Manon11-09-2018

Niet voor thuiszitters

De appartementen zijn gedateerd, er is geen airconditioning. Ik zat in een zespersoons appartement, waarbij twee kamers en een slaapbank in de woonkamer/kitchenette. De slaapbank is amper ruim genoeg voor twee personen. Het appartement is zo goed als schoon, de receptionisten zijn erg aardig en behulpzaam. Het resort ligt aan het water, waardoor je niet ver hoeft te lopen om een duik te kunnen nemen. Er zijn uitgaansgelegenheden dichtbij, waarvan je de muziek af en toe goed kan horen. Het zijn zeker geen appartementen waar je de hele dag in kunt vertoeven, maar voor een vakantie met veel uitstapjes waarbij je weinig in het appartement zit, is het te doen.

• 4Kelly30-08-2018

Nooit meer

De appartementen op dit complex zijn erg wisselend. Wij zaten in een huisje wat eigenlijk hard aan vervanging toe was. De badkamer vol schimmel, de keuken oud, de buitenkant is toe aan een schilder beurt. Ook werd er haast niet schoongemaakt. Gelukkig waren de bedden en handdoeken wel schoon. Veel last gehad van de buren qua geluid, maar ook van een beachbar die tot laat in de nacht muziek draait. Al met al zou ik dit resort nooit meer boeken.

• 2Ramona10-08-2018

Nooit meer

Waardeloos resort en appartementen ver onder de maat. Zwembad is een eind lopen. Handdoeken worden maar 1 maal in de 4 dagen verschoond. Geen airconditioning aanwezig alles gedateerd en bouwvallig. In Nederland zouden deze gebouwen allang afgekeurd zijn.
    Onze vakantie is een hel en de receptie medewerkers denken absoluut niet mee met oplossingen en extra handdoeken moet je voor betalen.

• 6Fritz01-09-2017

super urlaub

Appartement war schön eingerichtet die Halbpension war für diesen preis mehr als genug.die strände waren sehr sauber, das personal sehr freundlich , die Unterhaltung am abend war ganz nett, die aussenanlage müsste renoviert werden .

• 7Nathalie05-09-2016

Prima

Ons appartement was gedateerd maar wel schoon. 's nachts af en toe erg harde muziek van een discotheek verderop. Klein stukje rijden naar het centrum van Pula. Betalen voor de bedjes bij het zwembad. Erg mooie omgeving, ook op het park erg mooie rotsen/zee.

• 9w-p5502-10-2015

Niezłe miejsce do wypoczynku

Wspaniałe kąpieliska blisko domków, na miejscu sklep i restauracja. Piękny deptak wzdłuż morza. Na terenie ośrodka zabytkowe fortyfikacje. Recepcja czynna całą dobę (bardzo sprawna). Darmowe Wi-Fi. Pokoje są trochę "dotknięte czasem" ale położenie to rekompensuje.

• 6P01-06-2015

Locatie oke, maar nooit weer.

Positieve punten: Locatie is goed, achter de bomen zit je gelijk aan het water, klein stukje strand. kunt ook prima op de rotsen liggen en zwemmen. Pinautomaat bij een hotel 10 min verder op. Klein supermarkt op het park hier kun je bijna alles kopen. voldoende eet gelegenheden voor een klein prijsje op accommodatie.

Negatieve punten: Na lange reis in de bus regende het en toen we het appartement zagen stond het huilen ons nader dan het lachen. Met 4 personen 2 kamer appartement. slaapbank kon je uitklappen in de woonkamer dan was ook gelijk de kamer vol. slaapkamer had 2 persoonsbed. Balkon was oke, uitzicht: bomen. Mieren liepen overal op het balkon en op de muren buiten. Als het hard regende lekte het naar binnen via het raam.

• 4Angela04-09-2014

vreselijke accomodatie

Ik moest letterlijk huilen bij binnenkomst.De receptie was al erg slecht en de accomodatie was niet beter.Erg achterstallig onderhoud,weinig lichtval,slechte bedden.Hele oude badkamers,we hebben zelfs een handdoek voor het raampje moeten hangen omdat de buren ons anders zagen douchen.Hele oude douche ook. En het appartement was echt heeeeel erg gehorig. Het is dat het strand dichtbij was en dat het winkeltje en het restaurant goed was,want anders was het helemaal niets geweest. Er is niets voor de kinderen.Tenzij je dicht bij het zwembad zat.Daar werd ook de animatie gedaan,maar ja dat was helemaal aan de andere kant van het park wij hebben het echt van de mooie omgeving moeten hebben en het strand.

Appartement Horizont Resort info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)