Hotel Brioni

• Sauna

15 reviews over Hotel Brioni

• 2018
    1Menno Hammingh uit Veenendaal24-08-2018

Reisbureau, je hebt er niets aan als het fout gaat

Wat een drama ! Reisbureau wij begrijpen waar je heen wilt.... of toch..... Wij als stel met tiener kinderen boeken veel en vaak een vakantie. Na een jaar hard en veel werken verwacht je echt anders. 1) na ruim 1400 km rijden verwacht je dat er een prima receptie voor je klaar zit met een sleutel en uitleg over de omgeving en het mobilehome wat je geboekt hebt. Nou niet dus naar uren wachten in de brandende zon kregen wij via via de sleutel. De dame van touroperator kwam vrolijk de volgende dag om 11.00 uur aan 2) Erg veel is stuk en vies 3) Airco filters zijn zo ongelooflijk vies dus hele airco onbruikbaar, mis je best bij 35 graden. 4) aankomende weekend komt er een popfestival op de camping. Vrachtwagens rijden af een aan. Het lijkt meer op een industrieterrein dan op een camping. 5) De kampwinkel verkoop van alles behalve iets waar je een maaltijd van kunt maken. En soms is er geen bier, eieren en melk. In de omgeving zit niets anders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

3Inge20-08-2016

Verouderd en veel kapot,al jaren niets aan gedaan.

Ongedierte op kamer, zwembad was alleen kinderbadje. Wel groter binnenbad,maar in aug wil je daar niet zwemmen. Strandje bij hotel stelde niet veel voor, kon alleen met trap de zee in. 200m verder op leuk strandje met ligbedden,zee wordt daar geleidelijk dieper. Ontbijt zeer uitgebreid. Geen airco op kamer. Waardoor je met raam en deur open slaapt,veel lawaai op straat. Geen WiFi op de kamer. Personeel onvriendelijk.

Gereisd met partner in januari 2016

• 8collega24-09-2013

sober maar netjes

sober hotel, mooi gelegen, geen airco (maar niet erg in september), fatsoenlijke prijs-kwaliteitverhouding

Alleen gereisd in september 2013

• 9Patricia06-08-2009

Heerlijk

Hotel Brioni is een leuk hotel als je niet erg op je nachtrust gesteld bent. De mensen waren er erg aardig. Het ontbijt was heerlijk, veel keus. Het diner was eentonig en wij vonden het niet erg lekker. We waren zowiezo van plan om 's avonds te gaan uiteten dus voor ons geen probleem. Jammer dat de kamer geen airco heeft. Het lag wel prachtig aan zee en je kon er een hoop dingen doen, parasailen, jetskieen, banaanvaren. Wij hebben er een buggy gehuurd en zijn toen door pula en omgeving gereden.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Patricia06-08-2009

Geweldig, voor weinig geld!

Hotel Brioni is een leuk hotel als je niet erg op je nachtrust gesteld bent. De mensen waren er erg aardig. Het ontbijt was heerlijk, veel keus. Het diner was eentonig en wij vonden het niet erg lekker. We waren zowiezo van plan om 's avonds te gaan uiteten dus voor ons geen probleem. Jammer dat de kamer geen airco heeft. Het lag wel prachtig aan zee en je kon er een hoop dingen doen, parasailen, jetskieen, banaanvaren etc.

Gereisd met partner in juli 2007

• 5anoniem03-08-2009

verouderd en onvriendelijk personeel

Hotel Brioni in Pula is een hotel met een fantastische ligging, maar is zeer verouderd; leuk voor mensen die van Retro houden, want er is sinds de jaren zeventig niets veranderd. Personeel zijn zeer onvriendelijk en onbehulpzaam; zij zouden allemaal een cursus klantvriendelijk moeten volgen.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Dhr. S. Heijman06-08-2008

Relaxen en rust

Geen overtoerisme! Heerlijke rust en prima eten. Genoeg bezienswaardigheden en makkelijk te bereiken middels bus, auto of fiets. Auto- of fietsverhuur voor weinig geld goed mogelijk! Een fantastische natuur en prachtig blauw/helder water.

Kroatië lijkt bijna Nederlands, alleen qua omgeving veel en veel mooier!

Gereisd met partner in juli 2007

• 5fam. mas bijnens20-07-2006

wij hebben dit hotel gekozen als uitvalbasis om met de wagen gans istrie te ontdekken in dit geval licht pulla ongeveer in het midden het hotel vonden wij wel goed, vriendelijke mensen ,mooie omgeving een verzorgd buffet al vonden wij het wat eenzijdig veel,zaken kwamen nogal dikwijls terug,vooral het ontbijt toen wij daarwaren in juni moesten we wel naar een ander hotel wandelen om wat avondvertier te vinden aan het openluchtzwembad

Gereisd in juli 2006

• 7Linda16-08-2005

Vanwege de vorige beoordeling gingen wij met weinig verwachtingen naar dit hotel toe. Het is ons echter erg meegevallen. Toegegeven: de kamers zijn klein, maar alles is aanwezig. De keuze en kwaliteit van het eten in het hotel heeft ons regelmatig positief verrast. Kroaten zijn vriendelijk, maar ze moeten even de kat uit de boom kijken. Behandel hen goed en je kunt hetzelfde terug verwachten. Mensen die nog moeten boeken voor Kroatië zou ik willen adviseren wat meer in de buurt van Rovinj te gaan zitten. Dat is echt een mooi plaatsje met veel vertier en men is daar goed op toeristen ingesteld. Hotel Brioni ligt in park Verudela, waar men op een vrij 'goedkope' manier toeristen probeert te vermaken, bijvoorbeeld door harde muziek te draaien. Voor kinderen is het wel volop vermaak in de vorm van speeltuinen en -toestellen, waar echter wel voor betaald moet worden.

Gereisd in augustus 2005

• 6Pim06-08-2005

Onvriendelijke receptie. Kamer klein, donker,oud,slechte badkamer.Buitenkant met zwembad wel mooi.Ligging mooi, maar afgelegen.In een soort park met veel schreeuwerig vermaak. Eten redelijk.

Gereisd in augustus 2005

Hotel Brioni info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch

ANWB camping

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages