Camping Brioni

KroatiëIstriëPula

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Brioni voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 18 reviews

5.6VoldoendeScore uit 18 reviews
  • 7.1Eetgelegenheden
  • 4.1Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

19 Reviews over Brioni

• 5Eric11-07-2018

Nooit meer

Veel scheve plaatsen en zelfs bij een bezetting van ca 80 % was het matige sanitair al veel te weinig. Als een koude wc-bril op prijs stelt, heb je hier niets te zoeken. (Senioren echtpaar)

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 5R.Tielrooy03-07-2018

Nooit meer

Nooit meer, veel te vol alleen maar Slovenen, Duitsers en Italianen van Hollanders hebben ze nooit gehoord blijkbaar,niets in het Nederlands wel alle andere talen. Veel te kort wasgelegenheid,strand tjokvol, veel jeugd op de camping,camping is niet afgeschermd iedereen kan er op lopen,geen controle. Maar goed we hebben het gezien,volgend jaar maar weer Frankrijk. Ik begrijp niet dat er Nederlanders zijn die met dit land dwepen,nog duur ook Strand alleen maar stenen,en in de zee ook,wel mooi helder water Klaar

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 5Fam Reekers01-08-2015

Nooit meer

Stacaravan was achteraf "weggezet" met uitzicht op nog meer achterkanten van stacaravans. geen prullenbak, koffiezetapparaat, kaasschaaf, afzuigkap. Koelkast sloot niet goed. Douchen was alleen mogelijk met heel heet of ijskoud water. Geen zwembad op de camping. veel overlast van een festival dat de hele nacht doorging gedurende 3 dagen. Niet erg vriendelijk personeel bij het inchecken. De meneer van de reisorganisatie was een enorme pietlut en absoluut humorloos. Erg weinig vertier op de camping zelf. Waterkwaliteit van de zee was erg goed, alleen het bijbehorende strandje was erg klein dat er nauwelijks plek was voor iedereen. Op het voetbal/basketbalveld werd halverwege onze vakantie een grote bus en 2 containers geplaatst. Wij kregen heel erg het idee dat het binnenhalen van geld een eerste prioriteit was en onderhoud etc van ondergeschikt belang.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 3Nigrin10-08-2014

Urlaub Camping Brioni 07/2014

Wir, eine Familie mit 2 Erwachsenen und 2 Kindern, waren 2 Wochen auf dem Campingplatz Brioni. Das zusammenfassende Resultat war, dass dieser Campingplatz fuer einen Jahresurlaub einer Familie völlig ungeeignet ist. Das Management legt offensichtlich keinerlei Wert auf die Einhaltung der eigenen Hausordnung. Wir haben einen falschen Stellplatz bekommen (Reservierung erfolgte ca. 5 Monate vorher). Die "musikalische" Beschallung erfolgte zeitgleich lautstark mit unterschiedlicher Musik von zwei verschiedenen Strandbars. Naechtliche Strandparties verhinderten die Nachtruhe. Direkt am Stellplatz (Premium Mare) befand sich eine stinkende Sickergrube sowie eine Dixitoilette. Das Licht des beach Volleyball Feldes brannte teilweise bis Mitternacht direkt in Stellplatznaehe. Der Platz ist eine Zumutung.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 6Ronald 26-07-2014

Ligging mooi accommodatie minder

Reserveren! Bij de reservering een aantal voorkeuze plekken opgegeven ivm grote caravan. Hier wordt ook om gevraagd in de reservering 4 plekken op geven. Geen van deze is het geworden, op 2 plekken staan zelfs lokale seizoenkampeerders dit is dus bekend bij de receptie. Maar scheppen toch de verwachting dat deze beschikbaar zijn. Ontvangst was ook minder, de receptioniste was vermoeid en chagrijnig. Ik moest al onze ID cards afgeven ondanks mijn camping key card. Hierover een discussie gehad en kon deze s avonds weer ophalen. Sanitair is te weinig voor de hoeveelheid gasten en wordt slecht schoongehouden. Naast de camping was er een ultra dance festival tot 4:30 in de nacht hoor je de beat. Maar ook op het strand veel jongeren die rondhangen luidruchtig lallen, drinken, muziek draaien en wildplassen. De bewaking doet hier niks aan. Tijdens ons verblijf waren er ook 2 mountainbikes gestolen.

• 8Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 4Polke08-05-2013

Fantastische camping, maar 's nachts te onrustig

Wij zijn ca 8x op deze camping geweest. In die tijd is hij enorm gegroeid. Het personeel is redelijk tot zeer vriendelijke. De winkel en restaurant zijn ruim voldoende. De laatste jaren was het eten zelfs heel goed. Wij kwamen vooral voor de duik basis die erg goed is. Ook het rots strand ligt deels in de schaduw. Het is er heerlijk voor de ontdekkende kleuter en jonge kinderen. Houd wel schoentjes aan tegen de stekels van zee-egels (hoewel ongevaarlijk erg pijnlijk). Helaas is de camping 's nachts te onrustig geworden in het hoogseizoen. De nachtwakers doen ook erg weinig met klachten. Als je hier heen gaat zorg dan dat je weg bent ruim voor het festival. De festival gangers gaan niet samen met de gezinscamping. Ze lallen de hele camping tot ca 4:30 wakker. Veel gasten waren (ondanks de extra bewaking) BBQ's tafels en zelfs fietsen kwijt!! Ik moest er een achterna om 6:00 die uit onze disselbak had gestolen. De bewaking heeft meer oog voor de jonge dames dan voor uw veiligheid.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Silvia25-05-2012

Camping Puntizela

Die Lage ist sehr schön und ruhig, für den Krach von anderen Campingplätzen kann Puntizela nichts. Die Sanitärenanlagen müßten renoviert werden, zu mindest das erste und zweite. Das Personal ist immer freundlich und stets bemüht beschwerden nach zu kommen und wer sich nicht benimmt, der fliegt vom Platz. Das Restaurant ist klasse, vor allem dem Blick von der Terasse. Wer was erleben will, ist denke ich auf dem Campingplatz nicht gut aufgehoben (junge Leute ohne Kinder, oder Familien mit Kindern die sich nicht selbst beschäftigen können)
    Es gibt sicherlich bessere Campingplätze, aber es ist endlich mal einer der nicht von Holländern überlaufen ist, und man dort auch keine Frikandel oder Kroket bekommt. Wir freuen uns auch in diesem Jahr wieder unseren Urlaub dort verbringen zu können.

• 9Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Roos05-03-2012

Prima camping, prima stacaravans

Wij zijn vorig jaar op deze camping geweest, verblijf in een stacaravan en het was een heerlijke vakantie. Daarom hebben we weer geboekt voor dit jaar. De stacaravan is prima ingericht en het was schoon. De camping personeel was heel gastvrij en het was lekker rustig op de camping.

• 9Eetgelegenheden
  • 3Maria Österreich05-09-2011

camping puntizela

Wir waren im August 2011 auf dem Campingplatz puntizela b. Pula. Die Sanitäranlagen sind unter jeder Kritik. Es schimmelt und stinkt. Es gibt nur Duschvorhänge. Im Abfluß schwimmt der Dreck. Außerdem waren sehr viele Hunde dort. Das wäre ja nicht schlimm würde man sie an die Leine nehmen. Sie laufen alle frei herum und bepinkeln das Auto, den Wohnwagen und Vorzelt. Außerdem gehen sie auf andere Hunde los. Man traut sich mit dem einenen Hund gar nicht mehr gehen. Es ist auch ein lautes Gebelle den ganzen Tag. Am Abend wird man von der Disko gegenüber bis 3 Uhr Nachts beschallt. Das einzig posetive war der Stellplatz direkt am Meer. Der war aber dementsprechent zum bezahlen. Uns wird dieser Platz nie wieder sehen.

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 3HW02-09-2011

Nie mehr....

• Stellplatz Der Platz selbst war sauber. Der Strom- und Wasseranschluß ist u.U. weit entfernt (nicht auf der Parzelle) und wird mittels "Wurfverkabelung" realisiert. Die Parzelle ist nicht wirklich groß.
    • Strand Zum Spielen für kleine Kinder einigermaßen geeignet. Allerdings ist der Strand übersät von Glasscherben (scharf und spitz) der umliegenden Strandbars und Zigarettenstummel. Im August ist das Feeling wie an einem Strand in Rimini - Handtuch an Handtuch. Man hat zu tun, daß man ins Wasser kommt. Der Aquapark tut sein Übriges dazu, daß es auch wirklich nicht zu leise ist
    • Bars/Cafes Das Animantionsprogramm wechselt von Bar zu Bar bzw. Cafe zu Cafe. Es ist egal in welcher Lokation abends das Unterhaltungsprogramm ist, man hat am ganzen Campingplatz etwas davon Es ist sehr laut (ab 21 Uhr)
      • Sanitär An keinem Tag nach mittags noch warmes Wasser (in anderer, weit entfernter Sanitäranlage schon) Zu wenig Duschen und WCs, sehr schmutzig
    • Rezeption Beschwerde interssiert niemanden
    • 7Eetgelegenheden