Camping Arena Stoja Mobile Homes

4Onvoldoende

Kroatië, Istrië, Pula

4Onvoldoende

• 3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Arena Stoja Mobile Homes voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Stoja in Kroatië is gelegen op een schiereiland tussen twee baaien in. Kom hier niet met hoge verwachtingen ten aanzien van het onderhoud en de schoonmaak. Er is geen zwembad, maar de camping wordt omringd door de blauwe zee. Hier is het ook mooi snorkelen. Bezoek ook zeker de arena in Pula of rij door naar Rovinj.

115 reviews over Camping Arena Stoja Mobile Homes

• 2019
    5Mw Ossewaarde16-10-2019

Waarschijnlijk niet meer

Verouderd en vies sanitair, receptie niet al te vriendelijk, te duur. Geen verlichting buiten. Locatie was mooi.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 5M. Rippen26-06-2019

Na 7 jaar komen we niet meer terug. Maakt niet uit

We kwamen hier al jaren omdat je zo vanaf je plaats de zee inloopt. Maar helaas stonden er mensen met een hond naast ons die de hele dag blaft als er mensen langs lopen en dat gebeurde dus de hele dag. Gras werd gemaaid hele tent onder en caravan ging er niet zomaar af moest met water schoongemaakt. Mijn man heeft erover geklaagd en ze zouden het schoon komen maken. Nou niet dus. Je moet je plek goed afbakenen want er lopen zo de hele dag mensen over je plek. Dus hier gaan we maar niet meer naar toe. Slechte afhandeling van klachten. Sanitair zwaar verouderd als je gaat douchen moet je je kleren over het muurtje gooien anders worden ze nat. Wordt wel schoongemaakt alleen de plateau tjes niet die zijn pikzwart. En als je er wst van zegt worden de schouders opgehaald. Interesseerd ze dus helemaa niets

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    4Ceetje14-08-2018

Niet weer

We zijn hier in augustus 2 weken geweest, maar zullen dit niet snel opnieuw doen. Allereerst is het sanitair vies. Er zijn veel te weinig douches (5 voor mannen en 5 voor vrouwen). Dat betekent dat je geluk hebt als je slechts 5 wachtenden voor je hebt, maar vaak zijn dit er meer dan 10. Daarnaast lopen er veel verkopers tussen de tenten door. Ze willen je graag brood, excursies of zelfs messen verkopen... De plekken zijn door de bomen niet allemaal even geschikt voor campers of caravans. Deze zijn niet op de plattegrond te zien waardoor het soms een aangename verrassing is als je tent niet aan de caravan kan of het er zelfs helemaal niet op past. De zee is erg fijn, alleen zijn waterschoenen zeker aan te raden! Je moet over een aantal zeer gladde, natte rotsen om in het water te komen. Als je ‘s nachts geen herrie van gespuis wil, kan je beter een van de duurdere plaatsen overwegen. Al met al hadden wij geen goede ervaring met Stoja.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 4Kevin14-08-2018

Voor dit geld mag je meer verwachten

De camping is mooi gelegen op een schiereiland tussen 2 baaien, met veel zwemmogelijkheden in heerlijk helder water. Bovendien fiets je in een kwartiertje naar het centrum van Pula. Voor de prijs die deze camping vraagt voor een (grote) plek, mag je echter méér verwachten. Er zijn te weinig toiletten en douches, en dus lange rijen. Bovendien is het niet schoon en erg verouderd. De schoonmaakster spoelt de dweil waarmee ze de toiletvloer heeft geschrobd uit boven de afwasbakken, al spetterend over de afdruiprekken. Dit kan écht niet! Het personeel van de receptie en de beveiligingsmedewerkers zijn kortaf en onvriendelijk, maar wel bereid om meteen actie te ondernemen als dat nodig is (wij hadden een stroomstoring). Weerwaarschuwingen worden niet gecommuniceerd. Verder is het erg vervelend dat steeds opdringerige verkopers over het campingterrein lopen, dwars over de pitches. Onze buren werden beroofd toen ze gingen zwemmen, dus pas op.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 1Achmed25-07-2018

Stomme camping

Zeer onvriendelijke camping veel herrie 24 uur lang, de douche en wc zijn klein en smerig nooit meer!!

• 1Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Spaans07-06-2018

Tegen €30 per nacht. Nooit meer

Meer Dan 15 meter voor electiciteit. Geen watertappunt in de buurt van je tent. Verouderde douche en erg klein. Wifi valt vaak weg. Positief is de ligging aan de zee met op drie km afstand Pula. Het sanitair is wel Schoon en netjes.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

5Harald18-10-2017

Nooit meer

Zeer onvriendelijk personeel! Als campingast ben je hier niet meer dan een nummer. Zeer gebrekkige communicatie bij de receptie, alleen het hoognodige zijn ze bereid om te communiceren. Verder veel norse gezichten. Voor de airco kregen wij bij het inchecken een kaart, er werd bij verteld dat als de airco niet zou worden gebruikt er ook geen kosten in rekening zouden worden gebracht. Bij uitchecken bleek het toch anders te zijn: iedere dag dat de kaart in ons bezit was moest er worden bijbetaald (€10,00 per dag).

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Jan18-08-2017

Super camping

Mooi gelegen camping, de gehele camping is omringd door water, mooie snorkelplekjes op de punt van de camping, heb meerdere campings gezien in Istrie maar deze heeft nog het echte campinggevoel, Pineta in Fazana is echt bagger, Lanterna in Porec en Bi-Village in Fazana zijn geen campings maar dorpen zonder kampeersfeer, Vestar in Vsar is eigenlijk ook geen camping maar een te net aangelegd park. We konden op camping Stoja 2 weken staan zonder gereserveerd te hebben en dat in het hoogseizoen, iedere dag komen er plaatsen vrij. Sanitairgebouwen worden goed schoongemaakt, enige minpunt is dat de capaciteit van het sanitair niet toereikend is voor het aantal campinggasten. Wij (gezin met 3 kinderen) kampeerden met onze tent en waren in ieder geval erg tevreden over deze kampeerstek.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Mulderij02-08-2017

Mooie gelegen camping

We zaten in een mobielhome die wel wat verouderd was maar verder prima, ze liggen erg mooi met een mooi zicht op zee! Er ontbraken wel wat dingetjes maar deze zijn erg snel aangevuld nadat we dat verzocht hadden. De handdoeken worden om de vier dagen verwisseld en dat is echter wel wat krapjes. We hebben een hele leuke vakantie gehad, van het huisje liepen we 10 meter verder zo de zee in. Kortom heerlijke bestemming!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Marco17-09-2016

Leuke camping voor een paar dagen

Is een nette camping met veel ruimte onder de bomen. Je bent zo in Pula. Sanitair op de camping is vaak ver weg maar wel netjes. Bijna de hele dag is er een schoonmaakster aanwezig.

Paspoorten moesten we inleveren bij de camping. Dit lijk wel normaal te zijn in Kroatie, ook al blijft het raar om je paspoort af te geven.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

7 tips over Camping Arena Stoja Mobile Homes

• MaNo, 05-07-2013

Omgeving Rovinj en Poreç is mooier en gezelliger.

• sabien_geurts, 29-07-2013

Snokrels meenemen ; lange electriciteitskabel met gewone stekker voorzien en een kruik om water te halen meenemen. Breng zeker een bezoek aan het amphitheater in Pula.

• M., 31-08-2013

Via verschillende organisaties zijn er leuke boottochten voor relatief weinig geld te boeken.

11 vragen over Camping Arena Stoja Mobile Homes

• Jo, 14-02-2018

Geluid

In de reviews lees ik iets over geluidsoverlast van partyboten die aan de kust voor anker liggen. Wie kan hier meer over vertellen?

• anita vd leest, 29-04-2014

stacaravans sunweb

We gaan in juli twee weken naar deze camping en hebben via sunweb een 5 pers stacaravan geboekt. Heeft iemand al eens in deze stacaravans van sunweb gelogeerd, en hoe was dit bevallen? Hebben ze zeezicht, en zijn ze ruim genoeg voor 5 pers? Weet iemand ook of het aanwezige bed/bad linnen voldoende en/of goed is?

jrommens, 01-09-2014

Niet elke stacaravan heeft zeezicht, je kan ook zicht op je overburen hebben. Voor 5 personen is het krap maar je zit veel buiten want binnen is het te warm vaak. Bed en badlinnen is voldoende, wordt regelmatig verschoond maar handdoekjes zijn klein.

• robert, 03-03-2014

stacaravans

weet iemand ook of de sta caravans ook zee zicht hebben ??

Karla Heinsmann, 08-04-2014

ja, op deze camping hebben sommige caravans zeezicht!

Camping Arena Stoja Mobile Homes info

• Aantal sterrenstersterster