Camping Stupice

Camping Stupice
6,6

30 reviews over Camping Stupice in het Nederlands

Zeer grote camping, prachtig aan zee gelegen. Vriendelijk personeel. Voorzieningen matig. Sanitair prima en schoon. Stroompunten, neem extra lange stroomkabels mee, mocht je stroompunt (zoals bij ons) 40m verderop zijn. Plekken hebben geen verdere voorzieningen. Plek met zeezicht hebben vaak weinig tot geen schaduw. Goede speelmogelijkheden voor kinderen met speeltuin, sportvelden en drijvend luchtkussen/speeltuin in zee (betaald). Uitstekende watersportmogelijkheden (incl verhuur/les). Let op! Er is op deze camping is nergen een rechte plek. Caravans/campers zijn gelukkig nog recht te zetten. Maar met de tent rol je 's nachts met z'n allen in 1 hoek. Ondergrond is meest rots-/keienachtig. Meerdere nachten per week flinke geluidshinder van live music etc. Wij hadden de duurdere Lot A met zeezicht geboekt. Maar bij aankomst moet je net als iedereen maar een plek zoeken. 3x raden welke plek iedereen als eerste kiest. Dus boeken niet nuttig?

Prima camping

Selma
11-8-2018

Camping is wel groot maar dat merk je niet echt. Ligt direct aan de zee. Er zijn veel campers. De animatie stelt weinig tot niks voor. In de zomer is het raadzaam onder de bomen te gaan staan. Daar zijn genoeg plekken. Bij de zee kun je kiezen ligbedjes (10 euro), liggen in het gras of op de stenen. Neem sowieso waterschoenen mee want in heel Kroatië zijn stenen in het water. Daardoor is de zee ook zo enorm blauw. Het sanitair is netjes en wordt de hele dag door schoongemaakt. Op de camping is een uitgebreide supermarkt. Koken met groenten is, welke supermarkt je ook bezoekt, een enorm uitdaging. Uit eten gaan is lekker en prima betaalbaar. Als je een plek op de camping zoekt, let er dan voor al op dat je recht kan liggen. Veel plekken zijn schuin. Daardoor is vanaf huis reserveren mbv plattegrond zinloos. Nachten zijn helaas druk. Lastig voor mij, lichte slaper . Aquapark moet je los betalen. Weinig Nederlandse kinderen. Aanrader boot huren

Megacamping met geluidsoverlast

Rein van Welie
29-7-2017

Enorm grote, drukke, commerciele camping. Bijna geen horizontale plek te vinden. Op een paar plekjes een (te) klein kiezelstrandje, verder een rotsachtige kustlijn. Van half 12 tot 5 uur 's ochtends wakkergehouden door een house-festival "12 km" ver. Van alle nummers kunnen genieten alsof het op 100 meter lag. Je zou er maar met kleine kinderen hebben gestaan. Nadat het om 5 uur eindelijk afgelopen was nog 3 uurtje kunnen slapen totdat we de tent uitgebrand werden dankzij onze schaduwloze plek. Deze camping is aan te raden als je de hele nacht van David Guetta wilt genieten zonder een kaartje te betalen, wij waren geen fan. 4 uur nadat de muziek eindelijk stopte zijn we vertrokken. Zo erg nog nooit meegemaakt.

Mooie ligging maar winderig

BartC
20-8-2016

We kozen deze camping omdat wij niet houden van type megacamping, met karaoke en andere drukke toestanden, die (te) veel voorkomen in Kroatië. Het onthaal was onvriendelijk, 'hier een plan: zoek het maar uit en kom ons vertellen waar je staat' verder uitleg: nada!. Moeilijke plaatsing van Caravan op hobbelig terrien met uitzicht op zee. Tijdens ons verblijf (7 nachten), voortent niet te plaatsen door continue strakke wind. Het sanitair is uitgeleefd en dringend aan vervanging toe, Douches meestal lauw of koud. Geur van urinoirs. De camping is erg groot maar er is meestal wel plaats, veel ruime plaatsen, in de schaduw in het bos (windvrij maar geen zeezicht) of zonniger aan de zee. Reserveren op voorhand kon niet! Restaurant op de camping maar nooit geprobeerd omdat het Kroatisch eten niet echt super is (copie pizza, etc). Winkel met ruim assortiment. De ligging is zeer goed: veel te bezoeken op maximaal 1 uurtje rijden: aan de kust de steden Pula, Porec en Rovinj en het authentiek bergdorpje Groznjan. Het natuurpark naast de camping Kamenjak (druk, heet en stofferig, maar erg de moeite), het privé eiland Brijuni van wijlen Tito. En voor de kids het zwemparadijs Istralandia (lange wachtrijen tijdens ons bezoek, maar erg modern en verzorgd, tip: ga na 14h dan goedkoper). Toeristische info zelf uit te zoeken, onvriendelijk onthaal en aan receptie enkel wat commerciele brochures voor paintball en andere macho toestanden.

Goeie plek, vlakbij de zee

Geer van Rossum
12-8-2015

Wij zijn met ons gezin van 4, twee weken lang op deze camping in een mobile home geweest. Zeer goed verzorgd, schoon, volledig ingericht. Een rustig laantje met bloeiende struiken, waar ook de andere huisjes aan liggen, met veel privacy door genoeg afstand tussen de huisjes. Een ruim terras om buiten te zitten. Airco aan te raden, het was soms 37 graden. Wifi zowel binnen als op het terras. Vriendelijke baliemedewerkers. Kleine supermarkt op de camping, elke dag vers brood. Rustige sfeer, ook in het (overigens schone) kampeer-gedeelte. Het rotsachtige strand prima te doen met waterschoentjes. Het strand is zo langgerekt, dat het nooit druk bezet is, geen zonnende meutes. Lekker snorkelen, en natuurlijk mooie stadjes bekijken. Als je vanuit Nederland ver wilt rijden, is dit zeker een aanrader.

bijzondere plek

Chantal
12-1-2014

wij stonden op het schiereilandje met de kamper, je stapte zo de zee in, heel bijzonder. De camping zelf stelde weinig voor.

rustige camping met véél ruimte!

mevrouw Sikkens
15-8-2013

Het is een rustige camping met niet duidelijk afgebakende plekken, waardoor we veel ruimte tot onze beschikking hadden. Het bos bood voldoende schaduw en de zee was dichtbij.

Prima camping op mooie plek van Istrie

huizealberts
14-8-2013

Wij verbleven in een stacaravan. Stacaravan is aan de kleine kant, maar dat is niet erg. Wel jammer dat er geen koffiezetapparaat aanwezig is (stond wel genoemd). Airco huren a 8 euro per dag is een aanrader in de zomer.

Let op: ze vragen je bij aankomst om paspoorten in te leveren. Dit hebben wij geweigerd (je mag dit niet eens doen, staatseigendom) en na wat strubbelingen hebben we 1 rijbewijs afgegeven. Jammer dat de reisorganisatie hier niets over zegt bij boeking.

Basic camping

mevrouw Goschnick
7-8-2013

De camping is erg basic. De plaatsen zijn kriskras door elkaar en erg scheef. Je staat wel lekker in de schaduw en het strand is dichtbij. Het sanitair was schoon. De douche was alleen warm als je op tijd ging douchen. Met warm weer natuurlijk geen probleem maar als het kouder wordt lijkt me dit niet zo lekker. Er rijden veel auto's dus met kleine kinderen is het niet echt veilig denk ik.

Het plaatsje stelt niet veel voor. Wij vinden het leuk om wat rond te lopen maar dit kon niet. Om 11 uur ben je echt in van de laatste in het dorp.

Onder de camping is wel een fantastisch mooi natuurpark waar je voor een paar Kuna de hele dag in kan. Er zijn hele mooie strandjes waar je kunt liggen. Een zacht matje en waterschoenen zijn wel aan te bevelen.

Op zich prima, het is maar net wat je in een vakantie zoekt.

Geweldige locatie!

Willie
19-9-2012

Deze camping is een aanrader wanneer je toe bent aan een rustige vakantie! De plekken zijn schots en scheef dus je hoeft geen mooi aangelegde camping te verwachten maar dit geeft juist zijn charme! Het uitzicht is haast overal fantastisch! Fijne eetgelegenheden en redelijk grote camping supermarkt. Het dorpje is pittoresk en erg gezellig in de avonduren.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stupice in Premantura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stupice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.