Camping Stupice

Camping Stupice
6,6

41 reviews over Camping Stupice in het Nederlands

Zeer grote camping, prachtig aan zee gelegen. Vriendelijk personeel. Voorzieningen matig. Sanitair prima en schoon. Stroompunten, neem extra lange stroomkabels mee, mocht je stroompunt (zoals bij ons) 40m verderop zijn. Plekken hebben geen verdere voorzieningen. Plek met zeezicht hebben vaak weinig tot geen schaduw. Goede speelmogelijkheden voor kinderen met speeltuin, sportvelden en drijvend luchtkussen/speeltuin in zee (betaald). Uitstekende watersportmogelijkheden (incl verhuur/les). Let op! Er is op deze camping is nergen een rechte plek. Caravans/campers zijn gelukkig nog recht te zetten. Maar met de tent rol je 's nachts met z'n allen in 1 hoek. Ondergrond is meest rots-/keienachtig. Meerdere nachten per week flinke geluidshinder van live music etc. Wij hadden de duurdere Lot A met zeezicht geboekt. Maar bij aankomst moet je net als iedereen maar een plek zoeken. 3x raden welke plek iedereen als eerste kiest. Dus boeken niet nuttig?

Prima camping

Selma
11-8-2018

Camping is wel groot maar dat merk je niet echt. Ligt direct aan de zee. Er zijn veel campers. De animatie stelt weinig tot niks voor. In de zomer is het raadzaam onder de bomen te gaan staan. Daar zijn genoeg plekken. Bij de zee kun je kiezen ligbedjes (10 euro), liggen in het gras of op de stenen. Neem sowieso waterschoenen mee want in heel Kroatië zijn stenen in het water. Daardoor is de zee ook zo enorm blauw. Het sanitair is netjes en wordt de hele dag door schoongemaakt. Op de camping is een uitgebreide supermarkt. Koken met groenten is, welke supermarkt je ook bezoekt, een enorm uitdaging. Uit eten gaan is lekker en prima betaalbaar. Als je een plek op de camping zoekt, let er dan voor al op dat je recht kan liggen. Veel plekken zijn schuin. Daardoor is vanaf huis reserveren mbv plattegrond zinloos. Nachten zijn helaas druk. Lastig voor mij, lichte slaper . Aquapark moet je los betalen. Weinig Nederlandse kinderen. Aanrader boot huren

Hände weg!

EG
2-7-2018

Schlechtes Management, profitorientierte Massenabfertigung, unkorrekte Abrechnungen, Unzuverlässigkeit, Reservierungschaos, Doppelbuchungen, unfähige Mitarbeiter

Wir waren heuer das Dritte und sicher letzte Mal auf diesem Platz. Es gab schon die beiden letzten Male Probleme mit falschen Abrechnungen, die sich aber mit ausreichend Geduld und Sturheit unsererseits letztlich jeweils regeln ließen. Heuer jedoch haben Unfähigkeit, Unwilligkeit und Unfreundlichkeit des Personals uns den Urlaub wirklich ruiniert. Hände weg von diesem Platz!

Wer es genauer wissen will: Wir reisten ohne Reservierung an (die Unzuverlässigkeit der Rezeption ist ohnehin in vielen Bewertungen nachzulesen), und fanden einen attraktiven, freien, nicht reservierten Stellplatz in der ersten Reihe am Meer. Wir richteten uns für 13 Tage ein, und gaben anschließend die Platznummer an der Rezeption bekannt. Dort wurde uns trocken mitgeteilt, dass wir den Platz nach einer Woche verlassen müßten, da er ja reserviert sei, wie wir an dem Reservierungsschild erkennen könnten.

Auf der Suche nach dem (natürlich nicht vorhandenen) Reservierungsschild entdeckten wir anhand der betonierten Ecksteine, dass der Stellbereich unseres Wohnwagens klar dem Nachbarplatz (nennen wir ihn Platz B) zuzuordnen ist, und nicht, wie ursprünglich angenommen, dem reservierten Platz (nennen wir ihn Platz A). Wir teilten dies der Rezeption mit, ließen sogar einen Mitarbeiter kommen (2,5 Stunden Wartezeit), um diese Platzaufteilung zu bestätigen, und mieteten Platz B für die 13 Tage. Zusätzlich ließen wir uns bei den dafür notwendigen 4 (!) Besuchen bei der Rezeption jedes Mal bestätigen, dass wir unter keinen Umständen umziehen müssten (auch wenn der Mieter von Platz A mit unserer Platzierung nicht glücklich sein sollte.)

Unnötiger bürokratischer Zeitaufwand bisher: ein halber Tag.

Eine Woche später kam wie geplant der Mieter von Platz A. Er vertrat die Ansicht, dass unabhängig von der Lage der Grenzmarken unser Stellbereich seinem Platz zuzuordnen sei, weil ihm die Rezeption das ein Jahr zuvor versprochen hätte. Wir sollten verschwinden. Er holte einen Mitarbeiter der Rezeption, der sichtlich nicht einmal in der Lage war, die Stellplatzgrenzen zu identifizieren, und nur herumstand und Löcher in die Luft stierte, in der Hoffnung, dass wir uns untereinander einigen, also sein Problem auf unsere Kosten regeln würden. Wir fanden auch eine Lösung, die unseren neuen Nachbarn am nächsten Tag aber dann leider doch nicht mehr befriedigte, worauf dieser die Chefin des Campinglatzes zu den Stellplätzen zitierte.

Zeitaufwand für zermürbende Diskussionen mit dem anderen Gast und dem unfähigen Mitarbeiter: Weitere 3-4 Stunden.

Nach 2 persönlichen Vorsprachen bei der Rezeption und einem weiteren halben Tag Wartezeit erschien die Chefin vor Ort. Sie hatte sich offensichtlich zuvor ausschließlich über den zu erwartenden Umsatz pro Mieter informiert und ohne Ortskenntnis ihre sehr klare Vorentscheidung gleich hinter ihrem Computer gefällt: Wir würden nur mehr 8 Nächtigungen bringen, der Nachbar hingegen ca 126. Folglich müßten wir weg.

Das versuchte Sie im „Gespräch“ folgendermaßen durchzusetzen:

a) Unser Stellbereich sei dem Platz A zuzurechnen, „weil das war schon immer so“. Ein glatte Lüge, wie wir selbst wußten, und was auch viele Stammgäste bestätigten.

b) „Uns wurde niemals zugesichert, dass wir auf Platz B 13 Tage stehen könnten.“ Die nächste Lüge, was auch ein Mitarbeiter bestätigte.

c) „Der fraglich Grenzstein ist falsch, weil er noch von einer alten Vermessung stammt.“ Die nächste Lüge, die aber aufgrund der Machart des Steines leicht aufzudecken war. Reaktion der Chefin auf diese Enttarnung:

d) „Mag sein, dass der Stein doch neu ist, aber er gilt nicht. Er ist falsch.“ Die nächste Lüge. Er lag genau richtig, weil der den beiden Stellplätzen A und B ca. dieselbe Größe zumaß. Folgt man den situationselastischen Grenzvorstellungen der Chefin, würde unser Platz B nicht einmal die Hälfte se

Nicht wieder in der Vorsaison

Weber Britta
14-5-2018

Leider in der Vorsaison nicht zu empfehlen da überall auf dem Camp gebaut und renoviert wird. Dadurch ist es sehr laut und unruhig. Die Sanitäranlagen sind nur teilweise geöffnet, d.h man hat weite Wege dahin. Das Personal ist unmotiviert.

Sehr schade, aber ich komme nicht wieder dort hin.

Positiv ist die schöne Lage in sehr schöner Landschaft.

cp supice

brigitte heidenberger
28-9-2017

ende september 2017 für eine woche im mobilhome. hatten aufschlag gebucht damit wir direkt am meer sind. mobilhome war ok, bis auf die dusche und duschkopf der voll schimmel war. mobilhome ist voll ausgestattet auch Handtücher. aber am Anfang bekommt man nur 3 rollen klopapier. den rest muss man kaufen. leider steht das nirgends!!! wir waren essen in dem restaurant direkt beim geschäft- sehr gut!! das Geschäft war ende sept schon sehr mager bestückt. nur noch die wichtigsten sachen. gut das es ausserhalb auch einen market gibt. Öffnungszeiten des cpmarket zwischen 7.30 und 8.h .das restaurant unten am strand ist auch ok. wetter: es ist sonnig und windig Temperatur liegt bei 22c wasser ist schon sehr frisch. cp noch gut besucht.

Megacamping met geluidsoverlast

Rein van Welie
29-7-2017

Enorm grote, drukke, commerciele camping. Bijna geen horizontale plek te vinden. Op een paar plekjes een (te) klein kiezelstrandje, verder een rotsachtige kustlijn. Van half 12 tot 5 uur 's ochtends wakkergehouden door een house-festival "12 km" ver. Van alle nummers kunnen genieten alsof het op 100 meter lag. Je zou er maar met kleine kinderen hebben gestaan. Nadat het om 5 uur eindelijk afgelopen was nog 3 uurtje kunnen slapen totdat we de tent uitgebrand werden dankzij onze schaduwloze plek. Deze camping is aan te raden als je de hele nacht van David Guetta wilt genieten zonder een kaartje te betalen, wij waren geen fan. 4 uur nadat de muziek eindelijk stopte zijn we vertrokken. Zo erg nog nooit meegemaakt.

Mooie ligging maar winderig

BartC
20-8-2016

We kozen deze camping omdat wij niet houden van type megacamping, met karaoke en andere drukke toestanden, die (te) veel voorkomen in Kroatië. Het onthaal was onvriendelijk, 'hier een plan: zoek het maar uit en kom ons vertellen waar je staat' verder uitleg: nada!. Moeilijke plaatsing van Caravan op hobbelig terrien met uitzicht op zee. Tijdens ons verblijf (7 nachten), voortent niet te plaatsen door continue strakke wind. Het sanitair is uitgeleefd en dringend aan vervanging toe, Douches meestal lauw of koud. Geur van urinoirs. De camping is erg groot maar er is meestal wel plaats, veel ruime plaatsen, in de schaduw in het bos (windvrij maar geen zeezicht) of zonniger aan de zee. Reserveren op voorhand kon niet! Restaurant op de camping maar nooit geprobeerd omdat het Kroatisch eten niet echt super is (copie pizza, etc). Winkel met ruim assortiment. De ligging is zeer goed: veel te bezoeken op maximaal 1 uurtje rijden: aan de kust de steden Pula, Porec en Rovinj en het authentiek bergdorpje Groznjan. Het natuurpark naast de camping Kamenjak (druk, heet en stofferig, maar erg de moeite), het privé eiland Brijuni van wijlen Tito. En voor de kids het zwemparadijs Istralandia (lange wachtrijen tijdens ons bezoek, maar erg modern en verzorgd, tip: ga na 14h dan goedkoper). Toeristische info zelf uit te zoeken, onvriendelijk onthaal en aan receptie enkel wat commerciele brochures voor paintball en andere macho toestanden.

Goeie plek, vlakbij de zee

Geer van Rossum
12-8-2015

Wij zijn met ons gezin van 4, twee weken lang op deze camping in een mobile home geweest. Zeer goed verzorgd, schoon, volledig ingericht. Een rustig laantje met bloeiende struiken, waar ook de andere huisjes aan liggen, met veel privacy door genoeg afstand tussen de huisjes. Een ruim terras om buiten te zitten. Airco aan te raden, het was soms 37 graden. Wifi zowel binnen als op het terras. Vriendelijke baliemedewerkers. Kleine supermarkt op de camping, elke dag vers brood. Rustige sfeer, ook in het (overigens schone) kampeer-gedeelte. Het rotsachtige strand prima te doen met waterschoentjes. Het strand is zo langgerekt, dat het nooit druk bezet is, geen zonnende meutes. Lekker snorkelen, en natuurlijk mooie stadjes bekijken. Als je vanuit Nederland ver wilt rijden, is dit zeker een aanrader.

bijzondere plek

Chantal
12-1-2014

wij stonden op het schiereilandje met de kamper, je stapte zo de zee in, heel bijzonder. De camping zelf stelde weinig voor.

rustige camping met véél ruimte!

mevrouw Sikkens
15-8-2013

Het is een rustige camping met niet duidelijk afgebakende plekken, waardoor we veel ruimte tot onze beschikking hadden. Het bos bood voldoende schaduw en de zee was dichtbij.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stupice in Premantura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stupice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Stupice scoort een 6.57 uit 10 op basis van 41 reviews.