Vakantiepark Zelena Laguna

Vakantiepark Zelena Laguna

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,0

175 reviews over Vakantiepark Zelena Laguna in het Nederlands

Zeer toeristische massale camping.

Anoniem
8-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Bij aankomst een verschrikkelijke plek vooraan de camping langs de weg aangewezen gekregen, echter na duidelijk te zijn daar Niet te willen staan, een mooie plek kunnen krijgen aan de juiste kant van de berg. Eerste avond even naar de supermarkt gewandeld met buggy, op de terugweg gelijk Verdwaald! Omdat het een terrassen camping is het even je weg weten te vinden terug omhoog. Maar dat zegt al wat over de grootte vd camping.

Zwembaden leuk, jammer dat je voor een bedje moet betalen. Mooi kiezel strandje. Wel het idee dat er veel ‘vaste gasten’ zijn die juist houden van het toeristische ‘costa del sol’ gevoel. Klein Nederland in kroatie. Even van de camping vandaan mooie plekjes, rustiger en spotgoedkoop goed gegeten. Sanitair constant wc papier op. Animatie was slecht (kwamen ook onecht over).

Mooie omgeving, maar mede door de NL enclave aldaar (helft vd bevolking was prima geweest) voor mij nooit weer.

Dit voorjaar in mei gaan we weer .

Irma van der Leij van Rijssel
6-2-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Deze camping heeft alles in huis wat voor een fijne vakantie belangrijk is ,zoals de accomadatie,s als ingerichte luxe tenten en stacaravans,een ruime supermarkt -s,ook een straatje met leuke kraampjes -zwembad -aan de ketting waterskieen een treintje die je naar Porec brengt en weer naar de camping brengt voor weinig geld.Ik zou deze camping zeer aanraden vooral voor ouders want er is veel te beleven wij hebben altijd volop genoten ook in het voorseizoen en naseizoen .

Geweldig

Bianca
1-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Heerlijke vakantie gehad, sanitair werd goed schoongehouden, al is dat niet te doen met varkens op de camping, man man man wat kunnen mensen er een bende van maken!!! Had soms medelijden met de dames die het schoon moesten maken. Vooral de jeugd die 's avonds gaat stappen komen terug en vinden het blijkbaar grappig op wc rollen door het toilet gebouw te gooien, wc niet door te trekken enz enz.

Vriendelijke mensen op de camping zowel de receptie als in de winkels, wat ik wel raar vond is dat de vrouw van de info geen tot slecht engels praatte, voor info over excursies moest je daar dus niet zijn....Geen geluidsoverlast gehad. Om 12 uur was het echt stil, 1x wat jeugd gehoord snachts maar ach je zit dan ook op een camping....

Leuk om met de taxi naar Porec te gaan en de taxi boot terug te nemen.

Kinderen konden gebruik maken van de zwembaden op camping Bijela Uvala, we hebben ze heel de vakantie niet gezien, goed teken dacht ik zo. Veel Nederlanders op de camping. Als je de camping afloopt heb je naast de sporthal een discotheek Inter, leuk voor de jeugd tot 16 jaar. Gratis entree en open tot 12 uur. Heerlijke cocktails gedronken bij de strandbar tijdens de mooie zonsondergang. Goed restaurant met vriendelijk personeel. Wij gaan zeker terug naar deze camping!!!!

Nooi meer

VD
30-8-2017
  • Onderkomen1

Met de goede recensies onder andere op deze website naar deze camping gegaan. Wat goed is aan deze camping is de goede animatie en de zon-zee-strand vakantie die je krijgt. Echter van de ruime week die we op deze camping stonden zijn we meer dan de helft van de nachten wakker geschreeuwd door jongeren die terugkwamen van uitgaansgelegenheden. De meeste nachten dus om 4 uur wakker. Dan volgt daarop de vuilniswagen die om 8 uur de camping rond rijdt om de vuilnisbakken te legen. Verder wordt er continu gewerkt om het sanitair schoon te houden, maar er zijn te veel gasten voor het sanitair dat er is waardoor het vaak toch vies is. Het sanitairgebouw stonk bovendien continu naar riool, het leek of het riool open lag. Verder is het standaard dat 's avonds een rij van drie à vier personen staat voor de douche. Wij zullen dus niet teruggaan naar deze massa camping met slecht sanitair en slechte nachtrust.

Top camping met goede voorzieningen!

Danielle
29-8-2017

Voor Kroatische begrippen is dit een kleine camping. Het sanitair is prima, de gehele dag was er iemand aan het schoonmaken. Wij hebben in 12 dagen (hoogseizoen) geen koude of vieze douche gehad. Zeer betaalbare restaurantjes op de camping waar je heerlijk kunt eten.

Ze zee was heerlijk en met de nieuw aangelegde plateaus, voor ons prima! Via een trap makkelijk de zee in en ruimte genoeg om te zitten/liggen.

Wij hebben geen geluidsoverlast gehad, wel hoor je de omliggende camping en hotel. Om 24.00 is het stil.

De leuke omliggende plaatsen zijn prima aan te rijden; Porec, Vsar en Rovinj bezocht.

Kortom; wij komen zeker nog een keer terug!

Super camping

AB
16-8-2017
  • Activiteiten6

Wij waren met twee pubers 15 en 17 jaar.

Sanitair heel schoon.

Vriendelijk personeel.

Genoeg vriendjes op de camping.

Zwembad is aan de kleine kant.

Onze kinderen gingen naar het zwembad van de aangrenzende camping

Restaurants goed.

Wij hadden geen last van de harde muziek van de omliggende hotels

prima vakantie gehad

Mike
15-8-2017
  • Onderkomen7

Wij hadden een supermooie plaats aan zee vlakbij het barretje, top uitzicht natuurlijk. Hierdoor wel wat meer last met de storm maar alles bleef heel. De camping is schoon en netjes en niet al te groot. Prima stranden ook, nudistenstrand zou wel iets groter mogen, was vaak passen en meten.

Restaurantjes ook oke, niet duur. Onze kids misten een voetbalveld en wij misten een centraal pleintje wat een camping een camping maakt. De vrije zone vlakbij het zwembad lijkt mij een verschrikkelijke locatie. Op elkaar gepakt en een vreselijke riooldamp. Blij dat we voor een luxe plaats hebben gekozen, was het geld meer dan waard.

Echt een goeie vakantie gehad, maar wij blijken echte Frankrijkgangers te zijn. Dat wordt m dus volgend jaar weer

Erg tevreden!

Nieke
13-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Grote camping maar zeker niet te groot. Receptie spreekt goed Engels (en Duits). Van alles te doen, leuke strandtentjes om zo wel overdag als 's avonds lekker een drankje te doen. Restauranten zijn prima, de kwaliteit van de verschillende gelegenheden verschillen wel. Wat ik persoonlijk belangrijk vind is zuiver sanitair, het was schoon en er werd bij ons gebouw ieder uur een grondige schoonmaak gehouden. Enige puntje was dat we een aantal keer na 21.00 uur een ijskoude douche hadden. Mooie plekken met schaduw. Ligging was ook helemaal prima, dichtbij Porec. Mocht je zelf een keer niet naar porec willen rijden dan rijdt er een treintje, een bus en kan je altijd een taxi bellen, allemaal voor weinig geld. De supermarkt in de buurt is wel altijd druk dus denk niet even snel een boodschap te kunnen doen, maar als je dit weet is het veel minder erg. Wij hebben het erg naar ons zin gehad in elk geval en zouden iedereen deze camping aanraden.

zijn genezen na 8 jaar op zelfde camping

Marco
12-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Lijkt wel een gevangenis slagbomen sluiten om 10 voor 11 beveiliging grote smoel en negeren en geen woord Engels praten ze zien eruit als junken en onprofessioneel personeel bij de beveiliging

Elk jaar zelfde plaats wel 10 euro per dag meer berekenen maar ondertussen dit jaar de plek met 25m2 verkleinen

Weet niet wij volgend jaar weer terug gaan

• Activiteiten8
  • Onderkomen5

De camping ziet er prima uit. Mooi, redelijk/goed onderhouden. Goede WiFi. Goede restaurants op de camping. Extra winkel op de camping is heel prettig. Persoonlijk vonden we de muziek bij het zwembad gezellig. (scheelt ook 21 verschillende muziekgeluidsboxjes zodra de muziek uit ging) Toiletgebouw wordt goed schoongehouden, maar op drukke tijden.......

Nadeel zijn de rioolputten incl stank op sommige plekken, geen voetbalveld aanwezig( vond onze zoon heel erg) en je moest betalen voor de glijbaan en de trampolines. In het zwembad kon het af en toe erg druk zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Zelena Laguna voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Zelena Laguna in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Zelena Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Zelena Laguna scoort een 7.99 uit 10 op basis van 207 reviews.